Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی از سوی هیات رئیسه قرائت شد.

احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان و 9 نفر از نمایندگان در تذکر کتبی به وزیر کشور خواستار رسیدگی به دخالت‌های غیرکارشناسی استاندار همدان در همه امور و تذکر به این رویه وی، شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین حسین عباس‌زاده امامی نماینده مردم طرقبه و چناران و 54 نفر از نمایندگان در تذکری به حسن روحانی، رئیس جمهور خواستار رسیدگی به سیر صعودی بیماران کرونا در کشور شدند.

احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان و 17 نماینده دیگر در تذکر مشترک به وزیر نیرو بر لزوم تسریع در تامین آب شرب شهر همدان تاکید کردند.

همچنین رسول فرخی میکال، نماینده مردم لاهیجان و 23 نماینده دیگر در تذکر مشترک به رئیس جمهور، بر لزوم تعیین تکلیف نیروهای قراردادی با فراهم کردن فرصت‌های استخدامی برابر تاکید کردند.

مهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان هم در تذکری به وزرای آموزش و پرورش و علوم بر لزوم ارائه گزارش در باره اقدامات انجام شده برای درج سرفصلی با موضوع جنایات آمریکا در کتاب‌های درسی تاکید کرد.

علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان نیز در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستار توضیح درباره علت افزایش 9 درصدی قیمت خودرو با وجود کاهش نرخ دلار شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس جمهور تذکرات کتبی قیمت خودرو دلار نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۰۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای وزیر می‌دانید مردم باید ۷ ماه قبل خودرو‌های خود را تحویل می‌گرفتند؟

فتح الله توسلی تصریح کرد: قیمت به صورت تصاعدی افزایش می‌یابد و هیچ کسی پاسخگو نیست و آقای وزیر میدانید مردم باید از هفت ماه قبل باید خودرو را تحویل می‌گرفتند، اما هنوز هیچ پاسخی دریافت نکرده اند.

به گزارش ایلنا، وی در نشست علنی امروز (یکشنبه دو اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی نطق میان دستور خود ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اعلام حمایت از اجرای عملیات وعده صادق گفت: به عنوان خادم مردم باید مواردی را یادآوری کنم، از جمله کمبود نیروی انسانی در جامعه پزشکی یک مسأله مهم است و من تاکید میکنم مسئولین باید از محیط گلخانه‌ای خارج شوند و واقعیت‌های جامعه را ببینند.

وی افزود: کشاورزان در تامین سوخت خود مشکل دارند و نباید کسانی در تهران با تصمیمات ناهماهنگ کشاورزان را در شرایط سخت فعلی سرگردان کنند، بررسی‌های نشان می‌دهد حقوق و مزایای کارکنان وزارت کشور نیز بسیار ناچیز است و انگیزه کافی در این وزارتخانه وجود ندارد و آسیب جدی به کشور خواهد زد همینطور وضعیت بازار و افزایش نابسامان قیمت‌ها قابل قبول نیست.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: افزایش قیمت ارز قابل پذیرش نیست و همه باید به وظایف خود عمل کنند و سازمان توسعه تجارت در این زمینه غیر پاسخگو است و به وظایف خود به خوبی عمل نکرده است و باید در این زمینه عمل کند.

وی با انتقاد از وضعیت بازار خودرو، گفت: وزیر محترم صنعت معدن و تجارت من شما را یکی از وزرای با سابقه و توانمند میدانم، اما بار‌ها عرض کردم وضعیت خودرو پاشنه آشیل وزارت صمت است و آیا وزیر از وضعیت خودرو و کیفیت و قیمت آن اطلاع دارد؟

وی ادامه داد: شرکت‌های خودروسازی به تعهدات خود عمل نمی‌کنند و قیمت به صورت تصاعدی افزایش می‌یابد و هیچ کس پاسخگو نیست و آقای وزیر میدانید مردم باید از هفت ماه قبل خودرو را تحویل می‌گرفتند، اما هنوز هیچ پاسخی دریافت نکرده اند و در نهایت می‌شنوند که این خودرو مورد نظر شما موجود نیست.

دیگر خبرها

  • ماجرای دنباله دار افزایش ۵۰ درصدی قیمت پژو پارس؛ وزیر صمت و شورای رقابت چه می گویند؟ | قیمت های جدید را ببینید
  • ممکن است چهره جدیدی رئیس مجلس شود/ هیات رئیسه ترکیبی از دو جریان اصولگرا خواهد داشت
  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • نقشه جبهه پایداری برای رسیدن به هیئت رئیسه چیست؟
  • دفاع بازرس جبهه پایداری از ریاست 4 ساله قالیباف بر مجلس /رئیس مجلس را متهم به تک روی می کنند / اعضای هیات رئیسه با تعارف کار می کردند
  • باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم/ از بازدید نماینده‌های مجلس از زندان‌ها استقبال می‌کنیم
  • آقای وزیر می‌دانید مردم باید ۷ ماه قبل خودرو‌های خود را تحویل می‌گرفتند؟
  • تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات رئیسه مجلس آینده
  • نباید قیمت‌ های سلیقه‌ای خودروسازان ملاک قرار بگیرد