Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - درحالی که افرادی برای سودجویی و منفعت طلبی جان جوانان زیادی را به خطر انداخته و آنها را به دام اعتیاد می‌کشانند؛ پلیس یزد موفق به کشف بیش از ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات‌های جداگانه شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  یزد ، سردار عباسعلی بهدانی‌فرد اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس استان یزد با اقدام اطلاعاتی یک دستگاه خودرو سواری "سمند" حامل محموله افیونی را شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اعزام تیمی از ماموران زبده پلیس مبارزه با موادمخدر "یزد" و "خاتم" به مسیر تردد سوداگران مرگ، افزود: ماموران خودروی قاچاقچیان را در محور "هرات-مروست" متوقف و 2 نفر از آنها را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو 250 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به مقصد تهران بارگیری شده بود کشف و متهمان نیز به مراجع قضائی معرفی شدند.

جاساز 265 کیلو حشیش در داخل پژو

فرمانده انتظامی استان از کشف 265 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش که در داخل سواری پژو جاساز شده بود، خبر داد.

بهدانی‌فرد ادامه داد: ماموران انتظامی دسته رزمی شهید شاهدی هم با انجام کار گسترده اطلاعاتی از خبری در ارتباط با بارگیری و حرکت قاچاقچیان با یک محموله موادافیونی از شرق کشور به سمت این استان مطلع شدند.

وی با اشاره به تشکیل تیم عملیاتی از ماموران زبده پلیس و کنترل محورهای مواصلاتی ادامه داد: با تلاش ماموران، خودروی سواری "پژو" حامل این محموله در محورهای مواصلاتی شهرستان "مهریز" شناسایی و متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان یزد عنوان کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو سواری 265 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش را که در داخل خودرو جاساز شده بود، کشف کردند.

اتوبوس حامل 40 کیلوگرم مواد مخدر توقیف شد

فرمانده انتظامی استان از کشف 40 کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس خبر داد.

سردار عباسعلی بهدانی فرد در این رابطه اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی یزد هنگام کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه اتوبوس را برای بازرسی متوقف کردند.

وی گفت: ماموران در بازرسی از اتوبوس 40 کیلو موادمخدر از نوع تریاک را کشف و 2 متهم را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه این محموله از شرق کشور به مقصد تهران بارگیری شده بود، گفت: قاچاقچیان به مراجع قضائی معرفی شدند.

اگر با قاچاقچیان مواد مخدر برخورد نکنیم، سونامی مواد مخدر کشورهای اروپایی را از بین می‌بردکشفیات مواد مخدر در استان چهارمحال و بختیاری 61 درصد افزایش یافتامسال بیش از 5 تن مواد مخدر در آذربایجان‌غربی کشف شد

زمین‌گیر شدن سوداگرمرگ در شهرستان اردکان

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان هم از کشف 30 کیلو و 500 گرم تریاک در شهرستان اردکان خبر داد.

سرهنگ اکبر شفیعی اظهار داشت: در پی انجام کار اطلاعاتی و فنی مشخص گردید قاچاقچی مواد مخدر قصد انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی به مرکز کشور را دارد.

وی با بیان اینکه مامورین ایستگاه ایست و بازرسی در حین کنترل محور خودر سواری پژو 405 مورد نظر را متوقف کردند،  افزود: با تلاش و هوشیاری عوامل در بازرسی از خودرو مقدار 30 کیلو و 500 گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف و یک نفر متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان با اشاره به اینکه متهم به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد گفت: بی شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از قاچاق مواد مخدر و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت‌های پلیس می‌تواند گام موثری در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ باشد.

کشف بیش از 16 کیلو گرم مواد افیونی در شهرستان اردکان

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان در این رابطه هم از کشف 16 کیلو و 800 گرم تریاک در شهرستان اردکان خبر داد.

شفیعی افزود: به دنبال انجام کار اطلاعاتی و فنی مشخص شد قاچاقچی موادمخدر قصد انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی به مرکز کشور را دارد.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در حین کنترل محور به یک‌دستگاه خودرو 405 مشکوک و آن را متوقف کردند، افزود: با تلاش و هوشیاری عوامل در بازرسی از 405 مقدار 16 کیلو و 800 گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف و یک نفر متهم دستگیر شد.

دستگیری 10 نفر معتاد متجاهر درمهریز

سرهنگ وحید احمدی فرمانده انتظامی شهرستان مهریز هم با اشاره به دستگیری 10 معتاد متجاهر در این شهرستان اظهار داشت: در اجرای طرح اخیر ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با معتادین متجاهر در این شهرستان تعداد 10نفر معتاد متجاهر دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در اجرای دستور مقام قضائی پس از دستگیری معتادان، تحویل کمپ ترک اعتیاد شهرستان شدند، گفت: هدف پلیس از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی افزایش امنیت و آرامش شهروندان است و پلیس با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود آماده مقابله با هرگونه هنجارشکنی در سطح شهرستان می باشد.

کشف تریاک در عملیات پلیس شهرستان یزد

فرمانده انتظامی شهرستان یزد هم از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر و کشف 920 گرم تریاک خبر داد.

سرهنگ سعید زینلی اظهار داشت: با توجه به دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک خرده فروش موادمخدر بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با کار اطلاعاتی متهم را شناسایی و دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی 920 گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان در راستای برقراری امنیت شهروندان و مبارزه با پدیده شوم اعتیاد اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/781/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد فرمانده انتظامی شهرستان فرمانده انتظامی استان کیلوگرم مواد مخدر شهرستان اردکان جاساز شده مواد مخدر مواد مخدر مخدر از نوع گرم تریاک یک دستگاه استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۰۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ سرهنگ شریف رحیمی از اجرای طرح ۲ روزه ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در این شهرستان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح ۴۴ فروشنده معتاد متجاهرو قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان لنگرود جمع‌آوری و دستگیرشدند.
فرمانده انتظامی لنگرود به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای تامین و ارتقای امنیت درجامعه اشاره وتصریح کرد: پلیس خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راستا با عزم راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.
سرهنگ شریف رحیمی اضافه کرد: با دستگیری این افراد، یک کیلو گرم حشیش، یک کیلو وی افزود: معتادان متجاهر و خرده فروشان نیز با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز