Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@02:08:01 GMT

موضع‌گیری وزیر جنگ اسرائیل نسبت به پیروزی رئیسی

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۰۹۵۴

موضع‌گیری وزیر جنگ اسرائیل نسبت به پیروزی رئیسی

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روزنامه صهیونیستی تایمز آو اسرائیل، بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در یک گردهمایی با اشاره به پیروزی سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری ایران، ادعاهایی را مطرح کرده و گفت: انتصاب او به این مقام اثبات می کند که ایران دارد به سمت تندروی، اشاعه تسلیحاتی و تداوم توسعه تسلیحات کشتار جمع پیش می رود که مستعد به خطر انداختن جهان، ثبات منطقه و اسرائیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گانتس در پی این ادعاها مطرح کرد: اسرائیل سرسخت خواهد بود و وقتی تهدیدی علیه موجودیت آن پیرامونش وجود دارد، ساکت نخواهد نشست. ما در حال آماده شدن هستیم و به آماده سازی طرح ها و برنامه هایی برای جلوگیری از آن ادامه خواهیم داد.

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بنی گانتز اسراییل رییسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۰۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسرائیل توسط ایران از زبان معاون رئیسی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد دهقان معاون حقوقی رئیسی، در پایان جلسه هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدام حقوقی در خصوص حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، گفت: حقوقدانان در خصوص موضوعات مختلف حقوقی تشکیل جلسه داده و بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند. اگر قرار باشد اقداماتی انجام دهیم، پس از تصویب در یک کمیته تخصصی تصمیم‌گیری می‌شود.

آنگونه که ایلنا روایت کرده، وی با بیان اینکه فعلا در مورد حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق اقدام حقوقی نداریم، گفت: در حال کار روی همه تحولات مربوطه به ویژه با محوریت غزه هستیم و مشارکت خود را در مراجع بین‌المللی دنبال می‌کنیم.

معاون حقوقی رئیس جمهور در خصوص آخرین وضعیت کشتی توقیف شده رژیم صهیونیستی توسط ایران، افزود: این اقدام یک عملیات تلافی‌جویانه در برابر اقدامات آمریکا و رژیم صهیونیستی بود و بستر برخی از اقدامات ما رفتار خصمانه رژیم اشغالگر قدس بوده و مسیر خود را طی می‌کند.

وی گفت: در این زمینه اقدام حقوقی نداریم.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896336

دیگر خبرها

  • شورای امنیت باید ریشه جنگ و نسل کشی در غزه را فوراً پایان دهد/ هشدار نسبت به هرگونه ماجراجویی نظامی رژیم صهیونیستی
  • چرا مقامات غربی نسبت به ماجراجویی رژیم‌صهیونیستی نگرانند؟
  • از مطرح شدن به عنوان جانشین کلوپ خوشحالم!‏
  • ضربه مهلک حمله موشکی به اسرائیل به روایت وزیر رئیسی /جنتی خطاب به اسرائیل: دوران بی پاسخ ماندن به سر آمد/ حزب کارگزاران هم پیام داد
  • آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسرائیل توسط ایران از زبان معاون رئیسی
  • یوتیوب، یار دوازدهم اسرائیل!
  • افشاگری وال استریت ژورنال از موضع امارات و عربستان در جریان حمله ایران به اسرائیل
  • عضو کابینه جنگ اسرائیل: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم
  • گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم
  • بی‌اعتمادی جنگ سالاران رژیم صهیونیستی به یکدیگر