Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم ملی بسکتبال گفت: تیم ملی ژاپن یکی از تیم های خوب و درجه یک بسکتبال آسیا است.

به گزارش ایلنا و به نقل از رادیو ورزش؛ مسعود قاسمی مدیر تیم ملی بسکتبال کشورمان در گفت و گو با برنامه ورزش ایران ویژه بسکتبال بیان کرد: ژاپن کمتر از یک ماه دیگر میزبان المپیک توکیو خواهد بود به همین جهت برای ورود افراد به کشورش سخت گیری زیادی می کند,۳ روز اولی که تیم ملی بسکتبال وارد ژاپن شد به صورت کامل تیم ما را قرنطینه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر هم شرایط قرنطینه سختی برای تیم ها وجود دارد.

او گفت: دیروز تیم ما با تیم ملی زیر ۲۲ سال ژاپن مسابقه داشت. در این دیدار نفرات نیمکت نشین را به زمین بازی فرستادیم و با اختلاف خوبی در این بازی پیروز شدیم.

قاسمی اظهار کرد: امروز تیم ملی مقابل ژاپن محک جدی می خورد. بازیکنان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و قطعا بازی خوبی را شاهد خواهیم بود. ژاپن یکی از تیم های خوب آسیایی است.

خوشبختانه بازیکنان تیم ملی از شرایط خوبی برخوردار هستند. مایک رستم پور از ناحیه مچ پا احساس ناراحتی می کند که به زودی خوب می شود.امیدوارم حامد حدادی هم زودتر خوب شود و به جمع تیم باز گردد. اگر حدادی سلامتی خود را به دست بیاورد در اردوی تیم ملی به میزبانی اسپانیا یا المپیک توکیو حضور خواهد داشت.

همچنین برنامه ورزش ایران ویژه بسکتبال رو چهارشنیه ها ساعت ۱۰ تا ۱۲ بشنوید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مسعود قاسمی مسعود قاسمی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۰۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم

به گزارش ورزش سه، وحید امیری در حاشیه مراسم اختتامیه برنامه قهرمان ایران درباره انتخاب پیروزی تیم ملی فوتبال مقابل ژاپن به عنوان برترین صحنه سال ورزش کشور اظهار داشت: جا دارد از از مردم عزیز کشورمان تشکر کنم که با آرای خیلی خوبی به تیم ملی فوتبال رای دادند و صحنه ماندگاری را که بچه‌ها مقابل ژاپن افتخار آفریدند، انتخاب کردند. امیدوارم بچه‌های تیم ملی در ادامه راه بتوانند جوابگوی این محبت و لطف باشند.

او که به دلیل مصدومیت در بازی ایران و ژاپن غایب بود، درباره این مسابقه گفت: باور کنید یکی از بهترین روزهای فوتبالی‌ام بود و کلی کیف کردیم. از راه دور از بازیکنان تشکر کردم و برای آنها آرزوی موفقیت کردم اما متاسفانه نتوانستیم به فینال برسیم.

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا با توجه به بحثی که درباره جوانگرایی می‌شود، از دعوت به تیم ملی ناامید نشده است، گفت: اول اینکه امروز با توجه به مسئولیتی که بر عهده من بود، اینجا آمدم و جا دارد تشکر کنم. ما به عنوان یک سرباز در خدمت تیم ملی هستیم و هر زمان آقای قلعه‌نویی صلاح بداند و ما بتوانیم به تیم ملی کمک کنیم، قطعا این آمادگی را داریم که در خدمت‌شان باشیم.

امیری درمورد واگذاری پرسپولیس و استقلال گفت: باید به هواداران هر دو تیم به خاطر این اتفاق که سال‌ها منتظرش بودیم، تبریک ویژه‌ای بگویم‌. امیدوارم شاهد روزهای خوبی برای فوتبال کشورمان باشیم، چراکه بخش زیادی از قدرت فوتبال ایران بستگی به این دو باشگاه دارد. امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی رخ بدهد.

او در خصوص رقابت با استقلال برای کسب قهرمانی عنوان کرد: ما با بچه‌ها صحبت کردیم و برای تمام تیم‌ها احترام قائل هستیم اما تمام تمرکزمان روی کار خودمان است و بازی به بازی پیش می‌رویم‌. امیدوارم در نهایت هر تیمی که لایق‌تر است قهرمانی را به دست بیاورد.

هافبک پرسپولیس درباره رقابت بیانیه‌نویسی دو تیم در خارج از زمین مسابقه گفت: متأسفانه این اتفاقات در فوتبال ما وجود دارد اما امیدوارم همه اتفاقات فوتبالی درون زمین رقم بخورد و روح جوانمردی که همیشه در ورزش ایران هست، در فوتبال هم اتفاق بیفتد.

دیگر خبرها

  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • وحید شمسایی: حذف ژاپن؟ این اتفاق، یک شگفتی نیست و همه پیشرفت کرده‌اند
  • امروز ایران- قرقیزستان در یک چهارم نهایی آسیا/پیش به سوی جام جهانی فوتسال
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحتم؛ وقتی می‌گفتم فوتسال آسیا تغییر کرده، این روزها را می‌دیدم
  • ناراحتی وحید شمسایی از حذف ژاپن!
  • دلیل حذف ژاپن و صعود ایران از زبان شمس