Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) امروز در نشست خبری با اشاره به فعالیت ستاداجرای در ایجاد شغل در کشور، گفت:مهمترین وظیفه بنیاد برکت ایجاد اشتغال است.

خبرگزاری میزان - سید امیر حسین مدنی، مدیرعامل بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) امروز در نشست خبری با اشاره به فعالیت ستاداجرای در ایجاد شغل در کشور، گفت:مهمترین وظیفه بنیاد برکت ایجاد اشتغال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به راه اندازی پویش «به روستا برمی گردیم»، افزود:۸۰۰ اردوگاه و واحد تولیدی بزرگ و متوسط ایجاد ایجاد شده؛ ضمن اینکه ۲۰۰ هزار شغل ایجاد شده است.


وی اظهار کرد:از اواسط سال۹۷، ۱۰هزار طرح بنگاهی خرد و در سال۹۸، به ۴۰ هزار طرح و در س۶۰ هزار طرح اضافه شد و اکنون ۱۱۶ هزار طرح در کشور اجرا شده و تا پایان سال به ۱۸۰ هزار طرح اشتغال خواهد رسید.

مدنی با بیان اینکه به اجرای طرح‌های اشتغال در ۶۴۱ بخش، ادامه داد:در ۲۹۷ شهرستان و ۸۰۳۵ روستا طرح اشتغال اجرا شده است.

وی با اشاره به اجرای ۳۸۱۴ طرح در ۳استان مرزی کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی برای کولبران، توضیح داد:۱۱۴۴۲ شغل برای این افراد ایجاد شده است.

مدیرعامل بنیاد برکت از ایجاد ۱۱۰۹ طرح اشتغال برای معلولان خبر داد و اعلام کرد:از ۱۱۵هزار طرح اشتغال،۶۵۸۵ طرح مربوط به زنان سرپرست خانوار است.

مدنی با به اینکه اشاره مدت ۳۰ ماه در کنار افراد شرکت کننده در طرح‌های اشتغال حضور داریم، از اجرای ۷۰ هزار طرح خرد در سال گذشته خبر داد.

مدنی با اشاره به بهره برداری از ۵۰۰ طرح اشتغال از امروز، تصریح کرد:امسال آمادگی داریم با اجرای ۵هزار طرح اشتغال ۳۰ هزار مهاجرت معکوس به روستا خواهیم داشت و این ظرفیت می‌تواند تا حداکثر ۱۰ هزار طرح با ۶۰ هزار مهاجرت معکوس به روستا برید و این آمادگی را داریم.

وی از حضور فعالانه بنیاد برکت در ۳۵۰ شهرستان کشور خبر داد و گفت:امسال ۵۰۰ طرح اشتغال اجرا شده است.

  بیشتر بخوانید نکاتی درباره حذف دفترچه‌های بیمه درمانی تامین اجتماعی   انتهای پیام/


برچسب ها: سلامت بیمه کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سلامت بیمه کرونا بنیاد برکت طرح اشتغال هزار طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۱۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان اظهار کرد: در راستای توسعه و آبادانی روستاها، معابر ۱۸ روستای شهرستان ایجرود به مساحت ۶۲۷۴۴ مترمربع با اعتبار ۴۳ میلیارد ریال آسفالت‌ریزی شده است.

رضا خواجه‌ای در گفت‎وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: از تعداد ۷۵ روستای بالای ۲۰ خانوار در این شهرستان تاکنون در ۴۵ روستا طرح هادی اجرا شده است که معادل ۶۰ درصد روستاهای شهرستان است.

وی با بیان اینکه، اجرای طرح هادی نقش زیربنایی و بنیادی در توسعه همه‌جانبه مناطق روستایی دارد، افزود: به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌ها، توان‌های بالقوه فرهنگی، تاریخی و اجتماعی نواحی روستایی، باید به تقویت بنیان‌های اقتصادی مناطق روستایی توجه ویژه کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان تاکید کرد: هدف از اجرای طرح هادی روستایی، تأمین عادلانه امکانات از طریق ایجاد تسهیلات اجتماعی، تولیدی و رفاهی، هدایت وضعیت فیزیکی روستا، ایجاد تسهیلات لازم جهت بهبود مسکن روستاییان و ارائه خدمات محیط زیستی و عمومی بوده است.

خواجه‌ای با تاکید بر اینکه با توجه به ضرورت گسترش روستاها برای رفاه حال روستاییان و جلوگیری از مهاجرت جوانان روستایی اهمیت اجرای طرح هادی هر روز بیشتر روشن می‌شود، تصریح کرد: ساختار کالبدی روستاها که در طول زمان و بنا بر مقتضیات گوناگون اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شکل گرفته‌اند با اجرای طرح هادی روستایی و احداث ساخت‌وسازهای جدید، خانه‌های بادوام، تعریض معابر، ایجاد پارک و فضای سبز، ایجاد کاربری‌های مورد نیاز از قبیل آموزشی، درمانی، نظامی و انتظامی متحول و سبب رونق نسبی و افزایش حس امنیت در روستاییان شده است.

وی گفت: خوشبختانه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در این راستا، توانسته است با فراهم‌سازی زمینه توسعه و عمران نقاط روستایی، در زیباسازی روستاهای شهرستان ایجرود نیز نقش بسیار مهمی داشته باشد.

کد خبر 747182

دیگر خبرها

  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • تعاونی خیرین با هدف توسعه اشتغال و تولید ایجاد شود
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی