Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد پویش نذر فرهنگی که از سوی باشگاه سفیران شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد راه اندازی شده است، طی مراسمی با حضور رئیس شورای اسلامی شهر یزد، ونوس عامری و محسن ابوترابی اعضای کمیسیون فرهنگی، شهردار شهر میراث جهانی یزد و معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در محل کمیسیون فرهنگی شورا معرفی و رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«عباس ملازینلی» معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری در این مراسم با بیان اینکه نذر فرهنگی راهی برای مهیا کردن زمینه های رشد و تعالی انسان ها در پیشگاه الهی هست، گفت: نذر فرهنگی از نذورات معنی داری است که نیاز به مشارکت هوشمندانه مبتنی بر ارزش گرایی و عقلانیت دارد و باید در جامعه نهادینه شود.

وی مردم یزد را مردمی مذهبی، معتقد و متدین خواند و عنوان کرد: پویش «نذر فرهنگی» با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فرهنگی شهروندان در زمینه‌های مختلف راه‌اندازی شده است و این پویش را می‌توان اقدامی معنوی و بسیار مهم در شناخت هرچه بیشتر یزد و یزدی‌ها با فرهنگ غنی و عمیق شهر  دارالعباده برشمرد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، نذر فرهنگی را عملی نیک و خیرخواهانه دانست که علاوه بر جلب رضایت خداوند، به نحو تاثیر گذاری نشر فرهنگ در جامعه را به عنوان اثر مثبت اجتماعی در پی خواهد داشت‌ و این عمل خیر را می توان در همه ابعاد به ویژه فرهنگ بسط و گسترش داد.

در پایان هر یک از حاضران در نشست کمیسیون فرهنگی شورای شهر، نذر فرهنگی خود را بیان و نسبت به مشارکت گسترده مردم در این پویش بزرگ ابراز امیدواری کردند.

لازم به توضیح است که در پویش «نذر فرهنگی»، فرد نذرکننده می‌تواند هر نوع فعالیت خیرخواهانه را برای دیگران، محیط زیست و طبیعت، شهر و کشور انجام دهد. #نذر_فرهنگی می‌تواند شامل انجام کارهایی هرچند کوچک مانند اهدای کتاب، ساخت لانه و یا ریختن دانه برای پرندگان، کاشت و داشت درخت و فضای سبز، اهدای خون، نشر مطالب مفید در فضای مجازی، دروغ نگفتن و ریاکاری نکردن، بدبین نبودن، دعا و خیرخواهی برای دیگران، برآوردن آرزوی نیازمندان و هزاران هزار کار ارزشمند فرهنگی و اجتماعی باشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، علاقه‌مندان به شرکت در این پویش فرهنگی و ویژه، می‌توانند نذر فرهنگی مورد نظر خود را به منظور معرفی و ترویج بیشتر آن، در قالب عکس یا نوشته به صفحه اینستاگرام سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد به نشانی yazdfarhang ارسال کنند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری نذر فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعي و ورزشی شهرداری يزد سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد نذر فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۱۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و رونمایی از ۲ طرح شهرداری بافق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در آستانه میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و با حضور ابوالحسینی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان بافق، بلوار نخلستان در مساحتی بالغ بر ۱۸ هزار مترمربع و با اعتبار ۴۹۲ میلیارد ریال افتتاح شد.   همچنین از المان و محوطه سازی میدان فاطمیه با اعتبار ۲۱۵ میلیارد ریال رونمایی شد.

دیگر خبرها

  • اشعار شاعران کُرد زبان در فضای شهری کرمانشاه اکران می‌شود
  • مشارکت هیات ورزش‌های همگانی فارس در پویش نذر خون
  • رونمایی از پویش «با انرژی»
  • جواد خیابانی در لباسی متفاوت!
  • آرزوهای مددجویان و نیازمندان را برآورده کنید!
  • رونمایی از سند برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی خوزستان
  • سند برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی خوزستان رونمایی شد
  • شاد راه نور باید تکرار و بهتر شود
  • سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد یکی از مجموعه‌های پرکار استان است
  • افتتاح و رونمایی از ۲ طرح شهرداری بافق