Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@21:19:01 GMT

تدام جوی آرام طی ۵ روز آینده

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۱۱۰۴

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان، کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: طی ۵ روز آینده برای بیشتر مناطق کشور جوی آرام و آسمانی صاف و آفتابی پیش‌بینی می‌شود و طی این مدت با توجه به وجود جریانات گرم‌ و مرطوب جنوبی در ارتفاعات استان کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و شمال و شرق هرمزگان افزایش ابر و احتمال رگبار و رعد‌وبرق وجو دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به اینکه از امروز تا یکشنبه در مناطقی از نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید رخ می‌دهد، ادامه داد: احتمال خیزش گرد‌وخاک و کاهش کیفیت هوا در این مناطق

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 شورای شهر ششم سید ابراهیم رئیسی تداوم جوی آرام هواشناسی انتخابات 1400 شورای شهر ششم سید ابراهیم رئیسی روز آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۱۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران و وزش باد تا اواخر وقت امروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، بر اساس این اعلام احتمال آبگرفتگی معابرو سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل ها، احتمال کاهش دید وکیفیت هوا، احتمال آسیب به سازه‌های موقتی وسقوط وپرتاب اجسام وجود دارد.

بنا به پیش بینی ها فعالیت سامانه بارشی تا روز یکشنبه ی هفته ی آینده متوقف میشود و از هفته ی آینده سامانه بارشی جدید وارد منطقه می شود.

آمادگی دستگاه‌های اجرایی و ستاد هماهنگی و مدیریت سفر‌های نوروزی، خودداری از تردد در حاشیه رودخانه‌ها ومسیل‌ها، محکم سازی سازه‌های سبک، گلخانه ها، بنر‌های تبلیغاتی و اجتناب از فعالیت‌های کوهنوردی، احتیاط در تردد‌های شهری و جاده‌ای به ویژه گردنه‌های کوهستانی و توجه به توصیه‌های کارشناسان جهادکشاورزی استان توصیه می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش پراکنده در لرستان
  • پیش بینی باران، برف و وزش باد در ۵ روز آینده
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۱/۰۹؛ باران، برف و وزش باد در ۵ روز آینده / هشدار برای ۱۰ استان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۹ فروردین/ترافیک سنگین در چالوس و محور تهران-شمال
  • تداوم بارش‌های پراکنده در کشور/ وزش باد شدید طی سه روز آینده در شرق
  • بارش باران و وزش باد تا اواخر وقت امروز
  • جوی نسبتا آرام و پایدار در سطح استان کرمان 
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۱/۰۸؛هشدار نفوذ سامانه بارشی به کشور
  • این استان‌ها در سه روز آینده بارانی هستند
  • اعلام هشدار برای مسافران این استان ها در ۴ روز آینده | نفوذ سامانه بارشی جدید از سمت دیگر کشور