Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ صنایع چوب خزر کاسپین با عملکردی چشمگیر در خرداد ماه سال جاری از فروش محصولات خود، بیش از ۱۸میلیارد تومان درآمد کسب نمود. این مقدار نسبت به اردیبهشت ماه سال جاری حدود هشت درصد و نسبت به مدت مشابه سال ۹۹، جهش ۶۳درصد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چخزر در خرداد ماه سال جاری، بیش از سه هزار تن « ورق ام دی اف خام (ساب شده) » به فروش رساند. این رقم نسبت به اردیبهشت ماه سال جاری، ۲۳درصد افزایش یافته است. گفتنی‌است مبلغ فروش محصولات نیز تغییراتی را نسبت به ماه گذشته ثبت کردند. برای مثال «ورق روکش ملامینه» با افزایش ۴۳۶درصدی همراه شد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین اعطای وام به دارندگان سهام عدالت و یارانه‌ بگیران ارزش سهام عدالت من (۱ تیرماه) جزییات عرضه اولیه «لطیف» نمای پایانی بورس ( ۱تیر۱۴۰۰) / شاخص کل با رشد ۱۸هزار واحدی همراه شد ارزش سهام عدالت من (۳۱خردادماه)

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس امروز چخزر صنایع چوب خزر کاسپین ماه سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۱۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی شاخص‌ سیستم آموزشی عملکرد کیفیت خدمات‌دهی را ارتقا می‌دهد

به گزارش خبرنگار مهر، کلام‌الله صفری پیش از ظهر سه‌شنبه در جلسه آسیب شناسی عملکرد شاخص‌های عمومی و اختصاصی اداره کل اظهار کرد: بررسی و ارزیابی شاخص‌های عملکردی در نظام اداری موجب ارتقای کیفیت خدمات دهی و همچنین شناسایی و رفع نقاط ضعف خواهد شد.

وی افزود: بحث ارزیابی عملکرد اداره در شاخص‌های عمومی و اختصاصی در دو سطح ملی و استانی بیانگر اهمیت این ارزیابی بوده و لازم است کلیه همکاران با حساسیت بالایی موضوع را پیگیری کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: بدون شک همکاران اداره کل تمام تلاش خود را برای انجام امور محوله انجام داده‌اند ولی در برخی موارد نسبت به بارگذاری مستندات در سامانه‌های ارزیابی مشکل وجود داشت که امیدواریم در سال جاری این موضوع حل شود.

صفری با اشاره به اهمیت بررسی مجدد نقاط قوت و نقاط قابل بهبود در ارزیابی‌ها ادامه داد: کاربرگ‌هایی با موضوع دلایل عدم تحقق شاخص‌ها و نیز پیشنهادات برای رفع مشکلات و ارتقای نقاط قابل بهبود در اختیار واحدها قرار گرفته است تا در اسرع وقت نسبت به تکمیل آنها اقدام کنند.

وی در پایان از عملکرد همه همکاران به ویژه واحدهایی که شاخص‌های عملکرد خود را صد در صد به سرانجام رساندند و رتبه یک استانی و ملی را کسب کرده بودند، تقدیر کرد.

کد خبر 6063467

دیگر خبرها

  • ثبت نام سهام عدالت جاماندگان | جاماندگان به کجا مراجعه کنند
  • افزایش ۵۳ درصدی ذخیره آب سد‌های مازندران
  • آندری لونین در آستانه تمدید قرارداد با رئال مادرید
  • فروش بیش از ۴ میلیارد تومانی صنایع‌دستی خراسان جنوبی در نوروز
  • ۱۰ میلیون تومان سهام عدالت برای جاماندگان؛ قانونی که بعد از ۲۴ ماه پاسکاری در دولت هنوز اجرا نشده است!
  • فاصله سهام جامانده از رشد نسبت به شاخص ساز‌ها کم خواهد شد؟
  • حضور خوزستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • ارزیابی شاخص‌ سیستم آموزشی عملکرد کیفیت خدمات‌دهی را ارتقا می‌دهد
  • کاهش ۵۰ درصدی سود سهام عدالت روندسرمایه گذاری را نزولی کرد
  • در خدمات پس از فروش باید نگاه تحولی و عملکرد جهادی داشته باشیم