Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@23:57:16 GMT

شاهین شهرداری بوشهر چهار بازی مهم در پیش دارد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۱۴۶۷

شاهین شهرداری بوشهر چهار بازی مهم در پیش دارد

به گزارش ایرنا، خداکرم ایزدپناه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تیم شاهین اکنون با تلاش تمامی مجموعه مدیریتی، اداری، کادر فنی و بازیکنان بازی به بازی پیش می‌رود و شرایط خوبی نیز در تیم حاکم شده که با چنین روندی صعود دور از دسترس نیست.

وی بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان نیز با تمام توان پای کار هستند زیرا اکنون بحث یک تیم نیست و آبروی ورزشی استان بوشهر در میان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایزدپناه ادامه داد: با ظرفیت‌های خوب فوتبال استان، حق بوشهر است که حداقل یک تیم در لیگ برتر داشته باشد.

وی گفت: مسئولان برگزاری لیگ در این هفته‌ها  نهایت تلاش خود را در بهتر برگزار شدن رقابت‌ها دارند و با پیگیری آنان برای حضور داوران لیگ برتری، مشکلات داوری لیگ دسته یک کمتر شده‌است.

ایزدپناه ادامه داد: شاهین امسال یکی از بهترین باشگاه‌های کشور در بحث پرداخت‌ها بوده و تاکنون ۷۰ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی و پاداش‌های پیروزی‌ها ذا نیز سر وقت پرداخت کرده است.

وی عنوان کرد: تیم شاهین بخاطر شیوع بیماری کرونا از حضور پیشکسوتان و هواداران در ورزشگاه محروم است اما با این وجود آنان با حضور مداوم در تمرین‌ها باعث ایجاد انگیزه‌ای مضاعف در بازیکنان شدند.

ایزدپناه در ارتباط با تیم‌های پایه شاهین نیز اظهار داشت: این تیم‌ها با بودجه‌ای مناسب، فصل خوبی را پشت سر گذاشتند و امید است تیم نونهالان نیز در آخرین بازی خود موفق ظاهر شود.

شاهین بوشهر اکنون با ۴۹ امتیاز در رده سوم لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد.

برچسب‌ها فوتبال بوشهر لیگ دسته اول فوتبال شاهین شهرداری بوشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال بوشهر لیگ دسته اول فوتبال فوتبال بوشهر لیگ دسته اول فوتبال شاهین شهرداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۱۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی عصر یکشنبه در مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر از افزایش سرانه ورزش دانش‌آموزی در ۲ سال اخیر خبر داد.

وی افزود: با توجه احداث ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان و احداث مجموعه ورزشی دانش‌آموزی، انقلاب وسیعی در ورزش دانش‌آموزی صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: استان بوشهر در ورزش دانش‌آموزی نیز موفقیت خوبی در رشته دو و میدانی، تنیس روی میز، هندبال و فوتبال و فوتسال کسب کرده و صاحب عناوین کشوری شده است.

وی گفت: کار زیربنایی در ورزش دانش‌آموزی آغاز شده و در این مسیر اداره کل ورزش و جوانان همیار و همراه اداره کل آموزش و پرورش است.

مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر با حضور مدیران کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان، نایب رئیس و دبیر فدراسیون دانش‌آموزی و اعضای مجمع برگزار و صادق عبدالهی با ۲۷ رأی به‌عنوان رئیس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد.

کد خبر 6084845

دیگر خبرها

  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • لزوم حمایت هلدینگ خلیج فارس از ورزش در محیط پیرامونی
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • چرا از هلدینگ خلیج فارس سهمی به بچه‌های خلیج فارس نرسد؟
  • فاز سوم بوستان خضر در قم احداث می‌شود
  • اعتراض ذوب‌آهن به چهار تصمیم سرنوشت‌ساز
  • ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود
  • پرسپولیس در یک جام دیگر هم مدعی است
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری بوشهر تسریع می‌شود