Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@21:28:43 GMT

۵ طرح تأمین و انتقال برق در استان بوشهر افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۱۴۷۳

۵ طرح تأمین و انتقال برق در استان بوشهر افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان‌های فارس و بوشهر ظهر چهارشنبه در این آئین گفت: این طرح‌ها شامل افتتاح پست ۶۳.۲۰ کیلوولت روستای هلیله و خط ارتباطی ۶۳ کیلوولت به طول یک کیلومتر است.

غلامرضا نصیری بابیان اینکه اعتبار پست ۶۳.۲۰ کیلوولت روستای هلیله و خط ارتباطی ۶۳ کیلوولت ۳۳ میلیارد تومان از محل منابع داخلی شرکت برق منطقه‌ای بوده است، تصریح کرد: هدف از راه‌اندازی این طرح توسعه زیرساخت و بهبود قابلیت اطمینان در تأمین برق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیری گفت: طرح افزایش ظرفیت و تغییر سطح ولتاژ ترانسفورماتور سوم پست محله بهمنی شهر بوشهر از دیگر طرح‌های افتتاحی است که با ۱۴ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید و هدف از اجرای آن تعدیل با ترانسفورماتورهای موجود و توسعه زیرساخت و افزایش ظرفیت در تأمین برق منطقه است.

وی عنوان کرد: افزایش ظرفیت خط ۶۳ کیلوولت برازجان – فرهنگ از دیگر طرح‌های افتتاحی است که این طرح با چهار میلیارد تومان اعتبار و به طول ۱۵ کیلومتر احداث شده است و برطرف کردن پرباری خطوط موجود و افزایش قابلیت اطمینان در برق منطقه شمال استان بوشهر از اهداف این طرح است.

نصیری به طرح نیروگاه خورشیدی ۲ مگاواتی شهرستان دشتی اشاره کرد و اظهار داشت: این نیروگاه با مشارکت بخش خصوصی با تأمین اعتباری معادل ۳۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان‌های فارس و بوشهر افزود: تأمین انرژی پاک و ایجاد اشتغال و کاهش آلودگی زیست‌محیطی از اهداف این طرح است.

نصیری عنوان کرد: طرح خط ۴۰۰ کیلوولت پارس – عسلویه - کوشکنار به طول هفت کیلومتر نیز در کلید خانه نیروگاه عسلویه افتتاح شد که اعتبار آن ۲۹ میلیارد تومان و از محل منابع داخلی شرکت برق منطقه‌ای تأمین شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان‌های فارس و بوشهر خاطرنشان کرد: اعتبارات این طرح‌ها از محل منابع داخلی شرکت و بخش خصوصی تأمین شده است.

کد خبر 5242649

منبع: مهر

کلیدواژه: روستای هلیله عسلویه بوشهر نیرو صنعت برق انتخابات 1400 ویروس کرونا مشارکت مردم در انتخابات شورای شهر کرمانشاه عکس استانها سیدابراهیم رئیسی نتایج شمارش آرا انتخابات شورای شهر و روستا گرگان بوشهر انتخابات ایلام دهه کرامت شرکت برق منطقه ای میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۱۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات خوبی در اجرای نهضت ملی مسکن در استان بوشهر انجام شده است

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان مالکی صبح دوشنبه در بازدید از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در بندر ریگ شهرستان گناوه اظهار داشت: امروز برنامه بازدید از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن و فعالیت‌هایی که در استان بوشهر در راستای تأمین مسکن صورت گرفته، انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن افزود: سایت بندر ریگ شهرستان گناوه یکی از این برنامه‌های در حال اجرا است که آماده سازی آن آغاز و ۱۰ هزار هکتار زمین برای اجرای طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در راستای تأمین زمین و اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان بوشهر اقدامات خوبی انجام داده است و علیرغم سختی‌های موجود در بحث زیرسازی زمین در این استان و کارهایی که در گذشته باید انجام می‌شد اما صورت نگرفته، اما کارهای خوبی در راستای تأمین زمین انجام شده است.

وی ادامه داد: در یک یا ۲ شهر این استان با مشکلاتی در تأمین زمین مواجه هستند که امروز با برگزاری نشست‌ها و همفکری با مسئولان استان بررسی و تأمین زمین در استان کامل خواهد شد.

وی ادامه داد: آماده سازی بسیاری از سایت‌ها در بوشهر آغاز شده است و بخشی در آستانه عملیات اجرایی است که امروز در بوشهر سایت بزرگ نهضت ملی مسکن را کلنگ زنی خواهیم کرد.

وی گفت: پروژه‌ها در بوشهر بیشتر توسط خود مردم به صورت ویلایی یا گروه ساخت تعیین شده که زمین به مردم واگذار و مردم در ساخت و ساز مشارکت می‌کنند و با سلیقه خود و حمایت مسئولان و دولت تأمین مسکن آنها انجام خواهد شد.

کد خبر 6085264

دیگر خبرها

  • اجرای طرح نور تأمین کننده منافع زن و خانواده است
  • نیاز به فرآورده های خونی افزایش یافته است
  • افزایش ظرفیت و بهینه‌سازی پست برق فوق توزیع شوشتر
  • شرکت آب منطقه‌ای کرمان دیگر کارفرمای پروژه انتقال آب خلیج فارس به شهر کرمان نیست
  • سایت بزرگ نهضت ملی مسکن در بوشهر کلنگ‌زنی می‌شود
  • اقدامات خوبی در اجرای نهضت ملی مسکن در استان بوشهر انجام شده است
  • از منطقه شش عملیات تجلیل شد
  • آب سد شهدای تنگ ارم به روستاهای این بخش رسید
  • مشکل آبرسانی روستاهای بخش ارم دشتستان رفع شد
  • آب شهر و روستاهای مختلف بخش ارم دشتستان تأمین شد