Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه نمایندگان معلمان با رئیس سازمان و برنامه بودجه مقرر شد: فوق العاده ویژه به فرهنگیان حداکثر تا ۳۵ درصد حقوق و فوق العاده‌های مستمر به نحوی که متوسط پرداختی از سقف ۶۰ درصد تجاوز نکند تعلق گیرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، افزایش فوق‌العاده ویژه فرهنگیان تا سقف 50 درصد، یکی از درخواست‌های مطرح توسط فرهنگیان در روزهای اخیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این وزارت آموزش و پرورش از مکاتبه با رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس سازمان اداری و استخدامی برای اعمال فوق‌العاده ویژه 50 درصدی خبر داده بود که پاسخ رئیس سازمان برنامه و بودجه بدین شرح است: «در ارتباط مجازی مورخ 28 اردیبهشت 1400 برخی از فرهنگیان محترم گلایه کرده‌اند، فوق‌العاده ویژه ناقص اجرا شده است، لذا تأکید شد باید به‌طور کامل اجرا شود که با عنایت به نامه ارسالی آن وزارتخانه، فوق‌العاده ویژه فرهنگیان به‌ویژه معلمان، بر اساس ضوابط و مقررات ابلاغی، از مراجع ذی‌صلاح تعیین و برقرار شده است. ضمناً در استمرار جبران بخشی از خدمات فرهنگیان برای سال 1400 در قالب اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان تأمین اعتبار شده است که پس از تصویب مجلس شورای اسلامی از تاریخ 1 فروردین 1400 قابل پرداخت خواهد بود.» (فوق‌العاده ویژه مندرج در احکام، درصدی از مبالغ ردیف‌های مندرج در احکام کارگزینی است.)

روز گذشته نیز تعدادی از نمایندگان فرهنگیان، جلسه‌ای را با محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه برای پیگیری افزایش فوق العاده ویژه داشتند که مشروح مصوبه این جلسه بدین شرح است:

«همه حاضرین در جلسه تاکید و تصویب کردند که بحث نظام رتبه‌بندی معلمان و فوق‌العاده ویژه برای فرهنگیان دو مقوله کاملاً مجزا و هر کدام تابع قانون خاص خود است.

مقرر شد در بحث اعطای فوق العاده ویژه به فرهنگیان همانند سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها حداکثر تا 35 درصد حقوق و فوق العاده‌های مستمر به نحوی که متوسط پرداختی از سقف 60 درصد تجاوز نکند ( میانگین 21 درصد؜ ) به همه کارمندان اداری و آموزشی و تمام کادر شاغل در مدرسه  وزارت آموزش و پرورش از تاریخ اول تیر 1400 تعلق و احکام مربوط در اسرع وقت توسط وزارت آموزش و پرورش صادر شود.

بحث رتبه بندی معلمان عین مفاد مصوبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تاریخ اجرای اول فروردین 1400 به انجام برسد. 

در خصوص پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 1399 مجددا دکتر نوبخت تاکید کرد که طبق برنامه ریزی‌های انجام شده تا پایان تیرماه 1400 حتما پاداش این بازنشستگان پرداخت خواهد شد.

در خصوص ارائه لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان طبق تاکید نوبخت موضوع در دستور جلسه آتی هیات دولت است که پس از تصویب بحث در هیات وزیران با قید دو فوریت به مجلس شورای اسلامی تقدیم خواهد شد.

 در خصوص پرداخت مطالبات معلمان مدارس خارج کشور دستورات لازم جهت بررسی و اقدام مقتضی صادر شد.»

مکاتبه آموزش‌و‌پرورش برای برقراری فوق‌العاده 50درصدی فرهنگیان+ پاسخ نوبختاعمال فوق‌العاده ویژه فرهنگیان درصورت تصویب شورای دستمزد

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش محمدباقر نوبخت فرهنگیان ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد وزارت آموزش و پرورش محمدباقر نوبخت فرهنگیان فوق العاده ویژه ویژه فرهنگیان آموزش و پرورش رئیس سازمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۱۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد و غبار امروز از کرمانشاه خارج می‌شود/ افزایش ۵۵ درصدی بارش‌ها

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از رشد ۵۵ درصدی بارش‌های سال زراعی جاری استان خبر داد و گفت: گرد و غبار طی امروز(هفتم فروردین) به تدریج از جو استان خارج می‌شود.

علی محمد زورآوند در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه پیش‌بینی شده بود طی امروز (هفتم فروردین) شاهد نفوذ گرد و غبار به جو استان باشیم، اظهار کرد: توده گرد و غباری که امروز باعث افت کیفیت هوا و کاهش دید افقی خصوصا در مناطق مرزی استان شده، به تدریج از کرمانشاه خارج می‌شود.

وی از احتمال وقوع ناپایداری‌هایی طی فردا یاد کرد که می‌تواند منجر به افزایش ابر، در بعضی ساعات وزش باد و حتی رگبارهای پراکنده باران در برخی نقاط استان از جمله مناطق شمالی و غربی شود و یادآور شد: این ناپایداری‌ها بارش قابل توجهی برای سطح استان نخواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از آخرین وضعیت بارندگی‌های سال زراعی جاری نیز یاد و میانگین بارش‌های استان در این مدت را حدود ۳۸۸ میلی‌متر اعلام کرد که نسبت به سال گذشته با بارش حدود ۲۵۰ میلی‌متری ۵۵ درصد و نسبت به میانگین بلندمدت با بارش ۳۶۵ میلی‌متری شش درصد رشد داشته است.

زورآوند میانگین بارش شهر کرمانشاه در این مدت را نیز ۳۳۳ میلی‌متر عنوان کرد که نسبت به سال گذشته با بارش ۲۰۳ میلی‌متری ۶۴ درصد رشد داشته، اما نسبت به بلندمدت تغییری نداشته است.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان بارش سطح استان در سال زراعی جاری مربوط به پاوه به میزان ۸۱۵ میلی‌متر بوده، خاطرنشان کرد: بارندگی پاوه نیز نسبت به سال قبل ۳۸ درصد و نسبت به بلندمدت ۳۹ درصد افزایش داشته است.

به گفته مدیرکل هواشناسی استان، کمترین بارش سال زراعی جاری نیز از سنقر به میزان ۲۳۴ میلی‌متر بوده که نسبت به سال قبل ۱۸ درصد رشد و نسبت به بلندمدت ۲۲ درصد کاهش داشته است.

زورآوند میانگین بارش سامانه اخیر طی ۴۸ ساعت گذشته را نیز برای سطح استان ۲۱ میلی‌متر و برای شهر کرمانشاه حدود ۲۸ میلی‌متر دانست و ادامه داد: بیشترین بارش را از قصرشیرین و به میزان ۳۸ میلی‌متر و کمترین بارش را نیز در گیلانغرب با حدود ۱۰ میلی‌متر داشتیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار مدیران استان مرکزی با معلمان
  • برگزاری آیین شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان
  • افزایش ۱۳ درصدی بارش‌ها درهمدان
  • شرکت ۱۲۹ نفر از فرهنگیان آستارا در طرح شناسایی معلمان نمونه
  • ثبت میانگین 67.3 میلیمتری باران در خراسان جنوبی/ کاهش 29 درصدی میانگین بارشها
  • کاهش ۲۹ درصدی میانگین بارش‌ها در خراسان جنوبی
  • اشتغال بوشهری‌ها در پارس‌جنوبی به ۴۲ درصد رسید
  • خروج گرد و غبار طی امروز در کرمانشاه
  • گرد و غبار امروز از کرمانشاه خارج می‌شود/ افزایش ۵۵ درصدی بارش‌ها
  • اقامت بیش از ۱۴۰۰ مسافر نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان نطنز