Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزسان روز چهارشنبه در پایان نشست قرارگاه های سه گانه محرومیت زدایی اظهار کرد: در این نشست مشکلات مربوط به پروژه ساخت پنج هزار واحد مسکونی در بندر امام خمینی(ره) به صورت مفصل مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت و قرار شد مسائلی که بنیاد مسکن اشاره کرد هفته آینده در جلسه مشترکی با سیستم بانکی و مدیرانی که مرتبط با طرح هستند برگزار کنیم تا مشکلات آن رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در خصوص آبهای سطحی و اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان که سازمان برنامه در این زمینه اختصاص داده بود اما به وزارت نیرو این اعتبار را ابلاغ کرده بود پیگیری کردیم که ابلاغ از وزارت نیرو به شهرداری‌ها منتقل شود که مراحل آن در حال طی شدن است و انشاالله ساز و کار آن تعریف کردیم و پیگیری می‌شود و هم اداره کل مدیریت بحران استانداری و همچنین سازمان برنامه و بودجه در حال پیگیری هستند.

استاندار خوزستان گفت: همچنین در ارتباط با ماده ۵۶ پروژه‌های آب و فاضلاب هر شهرستان از بانک‌ها تا امروز حدود ۸۵۰ میلیارد از دو هزار و ۱۹۰ میلیارد به مرحله آگهی رسید و حل شد و بقیه هم در حال بررسی و حل و فصل شدن است.  

وی ادامه داد: در رابطه با فاضلاب اهواز بحث داشتیم ۵۰ میلیون یورویی که تخصیص داده بودند و تا پایان سال مالی یعنی پایان تیر ماه فرصت دارد هنوز در سازمان برنامه مباحث آن ادامه دارد.

قاسم سلیمانی دشتکی تصریح کرد: مقرر شد که رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مدیرعامل آبفا هفته آینده پیگیری کنند که قبل از پایان سال مالی قرارداد منعقد شود این اعتبار از دست نرود و برای فاضلاب اهواز هزینه شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان فاضلاب اعتبار اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۱۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد

داوود مخلصی مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آبفای استان یزد  گفت: با توجه به فراخوان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مبنی بر اعزام اکیپ‌های عملیاتی و تجهیزات آبرسانی به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان، شرکت آب و فاضلاب یزد نسبت به اعزام اکیپ آبرسانی سیار به شهرستان کنارک اقدام کرد تا بخشی از مشکلات آبرسانی به روستا‌های این شهرستان مرتفع شود.

او با بیان اینکه این شرکت همواره آماده خدمات رسانی به مردم است، افزود: در سال گذشته نیز اعزام اکیپ آبرسانی سیار به روستا‌های شهرستان زهک در سیستان و بلوچستان به منظور جبران کمبود آب شرب انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • پیگیر اجرای هدفمندسازی یارانه‌های دانشجویی در سال جدید هستیم
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام
  • قالیباف: بانک مرکزی در پایان سال ۱۴۰۲ به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرد
  • پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز
  • برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد