Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هادی خناری نژاد پیشکسوت ژیمناستیک ایران درباره وضعیت ملی پوشان ایران در مسابقات جام جهانی ژیمناستیک قطر، اظهار داشت: ورزشکاران ایران باتوجه به حاشیه‌هایی که قبل از مسابقات به وجود آمد (اشاره به رد صلاحیت اینچه درگاهی) با روحیه مناسبی راهی مسابقات نشده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ۳ مرحله بودجه‌ای که باید در اختیار فدراسیون قرار می‌گرفت تنها یک مرحله بودجه پرداخت شده است. با این وجود بچه‌ها خوب هستند و سعیدرضا کیخا ۱۰۰ درصد سهمیه المپیک توکیو را کسب می‌کند.

او در خصوص وضعیت مهدی احمدکهنی در این رقابت‌ها گفت: احمدکهنی در مسابقات جهانی ملبورن دوم شد و اگر زودتر کار خود را شروع می‌کرد یکی از شانس‌های کسب سهمیه المپیک بود. او اگر در این رقابت‌ها روی سکو برود شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک بعدی خواهد داشت.  

خناری نژاد ادامه داد: رقابت‌های جام جهانی اهمیت زیادی دارد، زیرا اکثر ورزشکاران به دنبال کسب سهمیه المپیک هستند. هیچ کس فکر نمی‌کرد ورزشکاری از ایران به یک قدمی کسب سهمیه المپیک برسد، اما در این مرحله اکثر افراد این کار را راحت تلقی می‌کنند. رسیدن به این جایگاه بدون شرکت در مسابقات مختلف و کسب رنکینگ امکان پذیر نبود.  

قهرمان سابق ژیمناستیک ایران درباره سایر ملی پوشان ایران، نظر داد: خسرونژاد می‌تواند در مسابقات آسیایی بین فینالیست‌ها باشد. او در این رقابت‌ها هم می‌تواند کسب تجربه کند.

او اضافه کرد: الفتی در پرش خرک باید با حریفان رقابت کند. در پرش خرک ۲ حرکت باید زد تا به فینال رسید. الفتی در یکی از پرش‌ها ضعیف است، اما در پرش دیگر بهترین عملکرد را در جهان دارد. او می‌تواند بین ۱۲ نفر اول قرار گیرد.

خناری نژاد ادامه داد: یک اشتباه در ژیمناستیک چند رده را تغییر می‌دهد. نباید انتظار را از بچه‌ها بالا برد. اگر هدف نتیجه گرفتن ژیمناستیک بود، باید همه قبل از این مسابقات متحد می‌شدند، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

بیشتر بخوانید

مسابقات جام جهانی ژیمناستیک/ کیخا به دنبال کسب سهمیه المپیک

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ژیمناستیک ایران فدراسیون ژیمناستیک کسب سهمیه المپیک خناری نژاد رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۱۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوروزیان فینالیست شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در چهارمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، نمایندگان کشورمان در تفنگ ۱۰ متر آقایان در خط آتش ایستادند.

در پایان دور مقدماتی پوریا نوروزیان با ثبت امتیاز ۶۳۰/۳ به عنوان نفر ششم راهی فینال شد.دو نماینده از کرواسی، فرانسه، نروژ، اوکراین و ایتالیا نیز راهب فینال شدند. همچنین امیرمحمد نکونام با ۶۲۸/۶ امتیاز در رده هجدهم ایستاد و مهیار صداقت با ۶۲۴/۶ امتیاز پنجاه و پنجم شد.

فردا (سه شنبه)، ۲۸ فروردین ماه و در روز پنجم این مسابقات، پوریا نوروزیان در فینال رقابت خود را برگزار می کند. همچنین مسابقات تپانچه ۲۵ متر زنان در بخش دقت برگزار می‌شود.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور برزیل برگزار می‌شود.

کد خبر 6079224

دیگر خبرها

  • نعمت‌پور: کاویانی‌نژاد و مُهمدی آماده شرکت در گزینشی‌ هستند
  • نوروزیان فینالیست شد
  • پنجمی تیم تفنگ میکس ایران در مسابقات جهانی
  • داستان عجیب جواد فروغی
  • پایان کار تیم‌های میکس تفنگ در مرحله مقدماتی مسابقات جهانی
  • ورزشکار طلایی ایران سهمیه المپیک نگرفت!
  • آخرین شانس بوکسورهای ایران برای المپیکی شدن
  • شانس آخر بوکسورهای ایران برای المپیکی شدن
  • بانوان ایران از کسب سهمیه المپیک در تپانچه ۱۰ متر بازماندند
  • ناکامی بانوان ایران در بخش تپانچه