Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: هفت سهمیه در المپیک و پارالمپیک کسب کرده ایم.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، غلامرضا شعبانی‌بهار در ارومیه با اشاره به حضور در مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی با کمان استان به عنوان هدفش گفت:  آذربایجان‌غربی ظرفیت‌های بالایی در رشته تیراندازی با کمان دارد و تلاش ما شکل گرفتن دوباره این رشته در سریع‌ترین زمان ممکن بود تا دوباره با توجه به سابقه درخشان این استان در تیراندازی با کمان شاهد درخشش دوباره این رشته باشیم و یقین دارم با حمایت اداره کل و فدراسیون و تلاش هیات، شاهد عملکرد قابل قبول و درخشان آذربایجان‌غربی در بین جوانان، نوجوانان و حتی معلولین باشیم و امروز رئیس هیات این استان انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخصوص سهمیه های کسب شده برای المپیک گفت: در حال حاضر یک نماینده در بخش آقایان المپیک داریم و در پارالمپیک نیز هم‌اکنون ۶ سهمیه در بخش آقایان داریم و در چند روز آینده برای کسب یک سهمیه در بخش بانوان راهی رقابت‌های انتخابی خواهیم شد و تلاش خواهیم کرد بتوانی مدر المپیک و پارالمپیک نتایج خوب و درخشانی کسب کنیم هر چند ظرفیت کسب سهمیه‌های بیشتری برای المپیک باشیم که موفق نشدیم.

وی اضافه کرد: تکمیل زیرساخت چون خوابگاه تیراندازی با کمان، مجهز کردن سالن‌های ورزش و بدنسازی و همچنین آغاز تکمیل ساختمان اداری فدراسیون مهم ترین برنامه های فدراسیون در دوران کرونا بود ضمن اینکه تجهیزات این رشته نیز به هیات های استانی ارسال شد.

شعبانی بهار گفت: هم‌اکنون اردوی معلولین در حال برگزاریست ضمن اینکه از فردا اردوی ده روزه تیم‌های نوجوانان و جوانان کامپوند و ریکرو با حضور ۲۴ ورزشکار آغاز و اواسط تیرماه، مسابقات جایزه بزرگ برگزار خواهدشد و نفرات برتر در مسابقات قهرمانی جهان در لهستان که اواسط مردادماه خواهدبود، حضور خواهندیافت.

وی اضافه کرد: اگر استان های دیگر هم ورزشکاری داشته باشند می توانند به این رقابت ها اعزام کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیراندازی با کمان فدراسیون تیراندازی با کمان فدراسیون تیراندازی با کمان ایران آذربایجان غربی تیراندازی با کمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۱۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان

عصر امروز مجمع انتخابات هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان با حضور رئیس فدراسیون در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان کردستان برگزار شد.

در این مجمع افشار کلوندی با ۸ رای از ۱۰ رای ماخوذه سکانداری هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان را تا ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۷ برعهده گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در این مجمع گفت: در حال حاضر علی‌رغم اینکه در برخی کشور‌ها شاهد جنگ و ناامنی هستیم، اما به پاس خون شهدا و تلاش‌های نیرو‌های سپاه کشور ما در امنیت کامل به سر می‌برد.

آمنه غلام‌ویسی با بیان اینکه امنیت و آرامش کنونی را مرهون خون شهدا هستیم، گفت: پیامبر اعظم (ص) نیز یکی نعمت‌های بزرگ را امنیت نام برده‌اند.

وی با اعلام اینکه کردستان ظرفیت برگزاری مسابقات مختلف اتومبیلرانی را دارد، اضافه کرد: متاسفانه سال گذشته نتوانستم زیاد در این رشته موفق باشم که یکی از دلایل آن نیز اداره کردن هیأت توسط سرپرست بود.

غلام‌ویسی بر فعال شدن هیات‌های شهرستانی تاکید کرد و گفت: انتظار داریم رئیس جدید هیات استانی تلاش خود را برای توسعه این رشته به کار گیرد.

وی گفت: تربیت مربیان خوبی در این رشته مدنظر باشد ضمن اینکه به روز کردن دانش مربیان در موفقیت ورزشکاران تاثیر به سزایی خواهد داشت.

افشار کلوندی تنها کاندیدای هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان نیز در این مجمع گفت: هئیت‌های استانی بازوی اجرای فدراسیون هستند که نقش موثری در توسعه و پیشبرد اهداف فدراسیون دارند.

وی به برنامه‌های خود در این هیات اشاره کرد و گفت: تعامل با فدراسیون، برگزاری کلاس.‌های تخصصی در تمامی رشته‌های اتومبیلرانی و موتورسواری، اعزام نفرات به

مسابقات کشوری، جذب اسپانسر، همکاری با رسانه‌ها ادارات و ...، فعال کردن هیات‌های شهرستانی، راه‌اندازی پیست در شهر سنندج از جمله این برنامه‌هاست.

افشار کلوندی اهل سنندج و دارای مدرک کارشناسی مدیریت تربیت بدنی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • باقری اولین بانوی داور ایرانی تکواندو در المپیک
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • بازدید غفور کارگری از تمرینات تیم ملی پاراتیراندازی با کمان
  • بازدید رییس کمیته ملی پارالمپیک از تمرینات پاراکمانداران
  • برنامه مسابقات سهمیه المپیک قطر در رشته اهداف پروازی
  • انتقاد اولین مدال‌آور ایران از بی‌توجهی به دوومیدانی بانوان
  • تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ خدمتی پنجم شد و چهل امیرانی هفتم