Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@11:16:02 GMT

مس رفسنجان - پرسپولیس؛ تقابل ویژه انصاری

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۱۶۸۵

مس رفسنجان - پرسپولیس؛ تقابل ویژه انصاری

مدافع چپ پای پرسپولیس که بعد از 5 فصل حضور در این تیم در انتقالی عجیب راهی مس رفسنجان شده، شانس تقابل با این تیم را روز جمعه پیدا خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، محمد انصاری که در لیگ پانزدهم به عنوان پدیده از سوی برانکو ایوانکوویچ شانس حضور در سمت چپ دفاعی سرخپوشان را به دست آورد، بعد از اتفاقاتی که طی فصول اخیر افتاد در نهایت راهی رفسنجان شد تا پیراهن مس را بر تن کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انصاری که در فصل گذشته نیز در آستانه جدایی از این تیم قرار داشت و موردتوجه باشگاه تراکتور قرار گرفته بود در نهایت با اقدام ایرج عرب مدیرعامل وقت پرسپولیس قراردادش را تمدید کرد. او اما در این فصل با توجه به بندی که در قراردادش وجود داشت با فسخ قرارداد خود با سرخپوشان در انتقالی عجیب راهی مس رفسنجان شد. این بازیکن که مدت زیادی است دچار آسیب دیدگی شده، احتمالا فرصت حضور در دیدار مقابل پرسپولیس را به دست بیاورد و شاید برای اولین بار در تاریخ فوتبالی خود مقابل این تیم قرار گیرد.

 

دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان به میزبانی شاگردان محمد ربیعی و روز جمعه برگزار خواهد شد.

مس رفسنجان پرسپولیس تهران محمد انصاری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مس رفسنجان پرسپولیس تهران محمد انصاری مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۱۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کوکتل مولوتف» آماده نمایش شد/ قصه‌ای کمدی در دهه ۵۰

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم سینمایی «کوکتل مولوتف» به کارگردانی حسین دوماری و تهیه‌کنندگی محمد کمالی‌پور پس از سپری کردن مراحل طولانی طراحی و ساخت جلوه‌های ویژه، طراحی صدا و ساخت موسیقی آماده نمایش شد.

این فیلم که روایتگر قصه‌ای کمدی در دهه ۵۰ است که به زودی اکران می‌شود و یکی از امیدهای اصلی گیشه سینماهاست.

امین حیایی، احمد مهرانفر، ستاره پسیانی و پژمان جمشیدی با حضور یکتا ناصر، نیلوفر کوخانی، سیاوش چراغی‌پور، علیرضا استادی، کمند امیرسلیمانی، علیرضا مسعودی، شادی خلیلی، محمد نیکبخت، یاسر امیری، میلاد آرمند، مهرداد فتحی، علیرضا حیاتی، سینا غفاری، مهدی ذاکر، کاوه مرحمتی، سعید عظیمی و سعید امیرسلیمانی نقش‌آفرینان آن هستند.

عوامل اصلی «کوکتل مولوتف» عبارتند از تهیه‌کننده: محمد کمالی‌پور، کارگردان: حسین دوماری، نویسنده: احمد رفیع‌زاده، مدیر فیلمبرداری: میلاد پرتوی، تدوین: پویان شعله‌ور، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان، موسیقی: سروش انتظامی، طراح صحنه: محمدرضا شجاعی، طراح لباس: مجید لیلاجی، طراح چهره‌پردازی: عباس عباسی، دستیار اول کارگردان: هانیه بساتینی، مدیر برنامه‌ریزی: رضا بختیاری نیک، مدیر صدابرداری: سعید زند، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، طراح جلوه‌های ویژه بصری: بهنام خاکسار، رضا انصارین، منشی صحنه: مرجان تاجیک، عکاس: احمدرضا شجاعی، اصلاح رنگ: مهران دوستی، تصویربردار پشت صحنه: نرگس سلاح‌ورزی، تیتراژ: اوژن حقیقی، نورپرداز: حسن لشگری، دستیار یک فیلمبردار: حمیدرضا قطب، برنامه‌ریز: مهران شهرآشوب، دستیار یک صحنه: فریاد صالحیان، دستیار یک لباس: مینو صدری، مجریان گریم: مسعود ترغبی، پرهام کاکوئی، آیدین فرضی، دستیار تهیه: مجتبی مرشدلو، دستیار تدوین: یوسف بخشایش، دستیاران صدابردار: حسن صباغ، یزدان خلیل الهی، آکسسوار: علی یوسفی، سرمایه‌گذار و مجری طرح: علی مجیدی، مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا.

کد خبر 6076823 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • تقابل جذاب دفاع چپ‌ها در پرسپولیس (عکس)
  • دختر سروش رفیعی، میهمان ویژه تمرین پرسپولیس؛ روزمو ساختی بابا! + عکس
  • روباه‌ها در تمرین مس تشکیل خانواده‌ دادند!(عکس)
  • لیست رئال مادرید برای تقابل با منچسترسیتی؛ شوامنی هم دعوت شد!
  • شمس‌آذر برای تقابل با استقلال وزنه زد! (عکس)
  • مهدی تارتار راهی بیمارستان شد + عکس
  • تقابل جذاب کاپیتان‌های تیم ملی در اروپا
  • عکس/واکنش محمد انصاری به تنبیه اسرائیل توسط ایران
  • واکنش محمد انصاری به تنبیه اسرائیل توسط ایران
  • «کوکتل مولوتف» آماده نمایش شد/ قصه‌ای کمدی در دهه ۵۰