Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا زاکانی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس، درباره تراکم جمعیت و افزایش ورود افراد به بهانه پست‌های مختلف در مرکز پژوهش‌ها و مغایرت آن با چابک‌سازی و صرفه جویی در هزینه‌ها و همچنین محل تامین هزینه‌ها آنها، اظهار داشت: این هزینه‌ها دولتی است؛ یعنی سالانه مرکز پژوهش‌ها برنامه‌ای را مصوب می‌کند و در بودجه سالانه می‌آید و غیر از آن هزینه‌های متدوال، هزینه‌ای انجام نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایلنا، وی تصریح کرد: قبلا نیز توضیخ داده‌ام، اینکه این مسئله را بیان می‌کنند، اشتباه می‌کنند و حرف نادرست می‌زنند؛ چراکه در مرکز پژوهش‌ها کلا ۲۵۰ پست داریم، قبل از بنده ۲۲۳ نفر در این پست‌ها حضور داشته‌اند و زمان بنده ۲۲۵ نفر شده اند، یعنی دو نفر اضافه شده است.

نماینده مجلس یازدهم خاطر نشان کرد: الباقی مجموعه تلاش‌هایی است که مجلس دارد و ما عملا در حوزه طرح‌ها و لوایح چیزی نزدیک به دوبرابر دوره‌های قبل ارجاعی به مرکز پژوهش‌ها داشته‌ایم و یا حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد درخواست نمایندگان افزایش یافته است، بنابریان به ازای این افزایش، مرکز برای پاسخ دادن معتبر فعالیت‌های خودش را بیشتر می‌کند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: علیرضا زاکانی مرکز پژوهش های مجلس مرکز پژوهش ها هزینه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۱۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بررسی جزئیات تشکیل «سپند» در مجلس؛ سپند چیست؟

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز دوشنبه ۳ اردیبهشت صحن مجلس در جریان بررسی گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره جزئیات طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی (طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) وزارت دفاع، مواد یک و ۲ این طرح را به شرح زیر به تصویب رساندند:

«ماده ۱- به منظور دستیابی به فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی حال و آینده با تاکید بر نوآوری و پشتیبانی از توسعه آنها و در راستای غافلگیری فناورانه دشمن و پیشگیری از غافلگیری فناورانه کشور با تاکید بر مدیریت و دستیابی به فناوری‌های بدیل، نوظهور، شالوده شکن، پر مخاطره و برتر ساز در حوزه تهدیدات نوین و همچنین طراحی، ساخت، تولید، تامین و پشتیبانی محصولات حوزه پدافند نوین، سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح که در این قانون به اختصار سپند نامیده می‌شود، با هدف تداوم و تثبیت راه دانشمند شهید فخری زاده تشکیل می‌گردد.

ماده ۲- سپند دارای شخصیت حقوقی مستقل و با ماهیت موسسه دولتی و دارای استقلال مالی، معاملاتی و اداری بوده و در چهارچوب مقررات نیرو‌های مسلح و اساسنامه مصوب بدون الزام به رعایت قانون محاسبات عمومی کشور اداره می‌شود.»

tags # مجلس شورای اسلامی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • اولویت‌های پیشنهادی مجلس برای شکوفایی اقتصادی کشور منتشر شد
  • کتاب اولویت های پیشنهادی مجلس دوازدهم منتشر شد
  • اولویت‌ های حوزه حمل و نقل و مسکن بررسی شد
  • ۵۰۰۰ میلیارد تومان عوارض آلایندگی کجا هزینه شد؟/اجرای پروژه محیط زیستی که ٣٠ سال طول کشید؟
  • کتاب اولویت‌های پیشنهادی مجلس دوازدهم منتشر شد
  • تدوین اولویت‌های مجلس دوازدهم براساس نظرات نخبگان و مردم
  • آغاز بررسی جزئیات تشکیل «سپند» در مجلس؛ سپند چیست؟
  • «وعده صادق» اجرای کریدور آمریکایی-صهیونیستی را متوقف کرد