Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، اصلانی رئیس سازمان بازرسی استان ایلام در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، مسئول نهاد رهبری، معاونین و مدیران ستادی دانشگاه، از زحمات و تلاش‌های شایسته و ماندگار مجموعه دانشگاه در راستای مقابله با کرونا و خدمت به مردم و بیماران تقدیر نمود و با اشاره به اینکه حوزه سلامت و دانشگاه علوم پزشکی از باب اینکه به درد و رنج و بیماری مردم رسیدگی می‌کند، همواره مورد لطف و عنایت خداوند متعال قرار دارند، گفت: قطعاً این خدمتگذاری به جامعه نزد خداوند متعال با اجر و پاداش همراه خواهد بود و به تبع آن نیز مردم از این خدمات دهی احساس رضایت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: بازرسی برای ارتقاء و بالندگی حوزه سلامت در تمامی زوایا و ابعاد، نهایت همکاری و همراهی را خواهد داشت و ان‌شاءالله بتوانیم در کنار مجموعه دانشگاه علوم پزشکی به مردم خدمات بیشتری داشته باشیم.

اصلانی مطرح کرد: ما با تقویت نظارت‌ها و تشکیل تیم‌های تخصصی در این راستا به دنبال ارتقای سطح خدمات دهی به مردم هستیم و می‌خواهیم به اعتلاء و بالندگی کمک کنیم و با این دیدگاه تقویت نظام بازرسی را در اولویت قرار داده ایم.

او اظهار کرد: ما معتقدیم که نباید به دنبال ایجاد و حفظ وضعیت موجود باشیم بلکه باید به فکر رشد و ارتقاء باشیم و خوشبختانه با وجود نیرو‌های تلاش‌گر و جوان در پست‌های مدیریتی دانشگاه علوم‌پزشکی، تعامل ، همراهی و همکاری سازمان بازرسی با این دستگاه خدمت رسان در سطح بالایی قرار دارد.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۱۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت

مدیر بیمارستان صحرایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با توجه به دستور رئیس دانشگاه، بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت دوباره بازگشایی و آماده خدمت‌رسانی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی مشهد، حسین محزون گفت: با توجه به بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از بیمارستان صحرایی و تاکید ایشان بر آمادگی کامل این بیمارستان برای خدمت رسانی به گروه های هدف در زمان مورد نیاز و در مناطق مختلف استان و کشور، بیمارستان صحرایی، بازگشایی شده و به زودی آموزش نیروهای تخصصی و داوطلبان نیز انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: در مواقع بروز حوادث و بلایای طبیعی یا غیرطبیعی با مصدوم انبوه که تعداد مجروحان حادثه زیاد است و امکان انتقال سریع و تخلیه مجروحان از صحنه حادثه به محل امن یا مراکز درمانی وجود ندارد، ضرورت انتقال و استقرار سریع بیمارستان سیار و ارائه خدمات درمانی سریع و گسترده در محل امری ضروری است.

مدیر بیمارستان صحرایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیمارستان صحرایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سال 92 به بهره برداری رسید و در دوران کرونا نیز مورد استفاده قرار گرفت و حال با توجه به فصل تابستان و حضور زائران در صورت نیاز از این بیمارستان مجدد استفاده خواهد شد، این بیمارستان 45 تختخوابی در قالب بخش هایی همچون اتاق عمل، Icu ، جراحی زنان، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه، CSR و بخش های جانبی در حال حاضر آمادگی استقرار در مناطقی که نیاز است را دارد.

محزون افزود: ایجاد توان ارائه خدمات درمانی در هر زمان و هر مکان در کشور و خارج از کشور،کاهش عوارض ناشی از تاخیر در درمان مصدومین،کاهش تعداد مرگ و میر و قربانیان حوادث غیرمترقبه طبیعی و ساخته دست بشر،کاهش  هزینه ها و احتمال ضایعات انسانی  و کاهش آسیب های روانی ناشی از حوادث از اهداف راه اندازی بیمارستان های صحرایی به شمار می رود.

وی به فعالیت‌های انجام شده در این بیمارستان به منظور آمادگی برای ارائه خدمات در مواقع ضروری اشاره کرد و گفت: تهیه نقشه چیدمان بیمارستان، تشکیل تیم واکنش سریع بیمارستان صحرایی در رده های درمانی مختلف، بازگشایی و ساماندهی کانکس‌ها و تجهیزات پزشکی،کالیبراسیون تجهیزات پزشکی، تهیه فهرست داروهای مورد نیاز بیمارستان با هماهنگی معاونت غذا و دارو، راه اندازی دستگاه رادیولوژی، ارائه خدمات برای زائران و مسافران نوروزی و بازگشایی بیمارستان صحرایی، جهت تست و آمادگی تجهیزات و انجام مانور فرضی برای آمادگی در مواقع بروز بحران از جمله این اقدامات است.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • شمار پزشکان متخصص در شهرستان‌های همدان افزایش یافت
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی
  • طرح سلامت خانواده در شهرهای بالای ۲۰ هزار خانوار اجرا می‌شود