Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@05:50:11 GMT

مشکل معارضین شهرک صنعتی ماهدشت برطرف می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۱۹۶۷

مشکل معارضین شهرک صنعتی ماهدشت برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسین فاضلی هریکندی، رییس کل دادگستری استان البرز، در حاشیه بازدید از خطوط تولیدی استان البرز که به مناسبت هفته قوه قضایی صورت گرفت، در جمع صنعتگران ماهدشت، گفت: با توجه به اهمیت عرصه تولید، برنامه ریزی‌هایی در دستورکار مسؤولان عالی کشور قرار گرفته است که ما نیز در دستگاه قضایی دنبال رو این سری برنامه ریزی‌ها و اقدامات هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کل دادگستری استان البرز ضمن تشکر از سنگربانان عرصه اقتصادی که در این شرایط جنگ اقتصادی با تمام سختی‌ها برای توسعه این حوزه اقدام می‌کنند، افزود: مشکلات صنعتگران در دست بررسی است، برای مثال شهرک صنعتی ماهدشت ما معارض داریم که روستا نشینان این منطقه هستند و در نظر داریم با ارائه زمین و تسهیلات مشکل معارضین را برطرف کنیم.

این مقام مسؤول بیان کرد: با توجه به تورم‌ها چرخه کار تولیدات با مشکل مواجه می‌شود؛ مسائل داخلی وجود دارد که بر اثر تحریم‌های ظالمانه رقم خورده است، البته برخی دیگر از مشکلات در پی عدم توجه و تدابیر نابخردانه رقم خورده است و نمیتوان گفت صد در صد مشکلات در پی تحریم به وجود آمده است.

فاضلی هریکندی با اشاره به اینکه برخی از مواد اولیه در کشور تولید و می‌توان به خطوط تولید برسانیم، یادآور شد: استان البرز صنعتی است و مسائل تولید و صنعت برای قوه قضاییه بسیار حائز اهمیت است؛ در این قوه عزمی برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی وجود دارد و قرار نیست مطالبات واحدهای تولیدی روی زمین بماند.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با فساد در دولت جدید اولویت قرار گرفته است، ادامه داد: امیدواریم با رویکردی که وجود دارد بتوانیم فساد را در حوزه صنعت و تولید از بین ببریم، از تمام توان خود استفاده خواهیم کرد تا برای توسعه و رونق صنایع مختلف استان البرز در این مسیر حرکت کنیم.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرک صنعتی استان البرز صنعت استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۱۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرایی نشدن ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور اصلی ترین عامل مشکلات تولید کنندگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، عزیز برگ نی در دیدار با مدیرعامل و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو افزود: تعدد تصمیم گیری های دستگاه های اجرایی عدم مدیریت یکپارچه مشکلات عدیده برای فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی ایجاد کرده است.

وی حذف معافیت مالیات بر ارزش افزوده را مشکل دیگر تولیدکنندگان عنوان کرد و افزود:عدم ثبات قوانین مناطق آزاد و بخشنامه های روزمره تولیدکنندگان را سردرگم کرده است.

برگ نی مشکل عدم وجود شعبه ارزی بانک ها در منطقه را از دیگر مشکلات تولید در منطقه عنوان کرد و گفت: برای رفع تعهد ارزی تولیدکننده مجبور است به کررات به مرکز استان سفر کند.

وی مشکل قرنطینه گمرک و قوانین دستپاگیر ، مشکلات بانکی و بازرگانی را از دیگر موارد قابل بررسی عنوان کرد و اضافه کرد: در سال جهش تولید نیاز است بخش عمده مشکلات تولیدکنندگان رفع شود.

این فعال اقتصادی و تولیدکننده منطقه آزاد ماکو با اشاره به آمادگی تمامی فعالان اقتصادی برای لبیک گویی به منویات مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال ابراز امیدواری کرد: منطقه آزاد ماکو پیشران جهش تولید با مشارکت مردم خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • پایش ظرفیت تولید ۲ هزار واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی تهران
  • «زیرساخت و انرژی» مشکل اصلی صنایع استان سمنان است
  • اجرایی نشدن ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور اصلی ترین عامل مشکلات تولید کنندگان
  • فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌ خالی شهرک‌های صنعتی خوزستان برای رشد کسب و کارها
  • افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار
  • افتتاح دو واحدتولیدی در گرمسار
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها و راه‌ها در سیستان وبلوچستان
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها به ویژه راه‌ها درسیستان وبلوچستان
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند