Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایمان محرابی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، اظهار کرد: طبق اطلاعات 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و بیش از 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

*‌ ثبت 253 هزار تردد بین تهران و کرج در شبانه روز گذشته

وی گفت: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه کرج-تهران با 130 هزار تردد‌، آزادراه تهران-کرج با 123 هزار تردد و آزادراه‌‌ ‌کرج‌-قزوین با 120 هزار تردد ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* ترافیک سنگین در برخی مقاطع محور کندوان و آزادراه کرج – قزوین-کرج

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل هزارچم تا انارک در برخی از مقاطع خبر داد.

محرابی نیا تصریح کرد: در حال حاضر‌ در ‌مسیر رفت و برگشت محورهای هراز و فیروزکوه همچنین آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت‌ تردد روان است.

وی بیان کرد: در حال حاضر در ترافیک در آزادراه کرج – قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری و در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا ساسانی، سنگین است.

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها درباره وضعیت جوی جاده‌ها گفت:‌ در محورهای تهران-شمال و دیگر جاده‌های کشور، بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

* رصد تردد خودرو در جاده ها از طریق 2292 دستگاه ترددشمار 

محرابی نیا اظهار داشت: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد‌‌‌‌‌ 2292 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 0.5 درصد افزایش نشان می دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 15.2 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

* هفت جاده مسدود است

وی اظهار کرد: در حال حاضر محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، محور‌‌ خرم‌آباد-پل دختر، جاده شهداد-نهبندان‌، محور‌‌ خرم‌آباد-پل دختر، ‌جاده پونل-خلخال، جاده قزوین-همدان در کیلومتر 110، محور فرعی شمشک-دیزین و محور رباط پشت بادام-بیاضه در استان یزد به دلیل کاهش ایمنی در مسیر، مسدود است.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: هراز تردد جاده آزادراه کرج قزوین ترافیک تهران آزادراه کرج حال حاضر هزار تردد جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۱۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۹ فروردین ماه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، زندی فر افزود: ترافیک در آزادراه کرج-تهران از کرج تا کیلومتر بیست و پنج این محور، نیمه سنگین؛ از این نقطه تا عوارضی قدیم تهران، نیمه سنگین و از این نقطه تا تهران، نیز به همین صورت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه کرج-قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا گلشهر، سنگین و عکس آن نیز به همین شکل گزارش شده است.

به گفته زندی فر: ترافیک در آزادراه تهران-کرج از پایتخت تا عوارضی قدیم این شهر، نیمه سنگین؛ از این نقطه تا کیلومتر ۲۵ آزادراه، نیمه سنگین و از این نقطه تا کرج نیز به همین شکل گزارش شده است.

همچنین ترافیک در مسیر رفت و برگشت بین آبیک و طالقان روان است.

ترافیک از آدران تا سد امیرکبیر در جاده کرج-چالوس، روان گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران _ کرج_ قزوین
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۹ فروردین ماه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌ها
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - تهران