Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@16:35:43 GMT

راز چهار جنایت با انگیزه‌های شخصی فاش شد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۲۰۲۵

راز چهار جنایت با انگیزه‌های شخصی فاش شد

کارآگاهان جنایی با تحقیقات گسترده توانستند معمای چهار جنایت را که در جریان آن‌ها پنج زن و مرد کشته شده بودند و یکی از قاتلان نیز به زندگی خود پایان داده بود، فاش کنند.

به گزارش شرق، در اولین پرونده مردی صبح دیروز پس از به‌قتل‌رساندن جوان اهل دهلران در استان ایلام متواری شده بود که کارآگاهان پلیس آگاهی او را در کمتر از دو ساعت شناسایی و دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در‌پی به‌قتل‌رسیدن این جوان و متواری‌شدن قاتل با توجه به حساسیت موضوع، تلاش برای دستگیری قاتل فراری آغاز شد. در این راستا اکیپی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنائی پلیس آگاهی شهرستان دهلران در همان ساعات اولیه وقوع قتل برای بررسی موضوع به منطقه وقوع جرم اعزام شدند.

کارآگاهان با انجام تحقیقات پلیسی و به‌کار‌بردن تمام توان عملیاتی و اطلاعاتی توانستند ردپای قاتل متواری را در یکی از روستا‌های اطراف دهلران پیدا کنند. آن‌ها سپس موفق شدند در عملیاتی غافلگیرانه قاتل را دستگیر کنند. متهم در بازجویی فنی پلیس ارتکاب قتل را قبول کرد و گفت به‌دلیل اختلافات شخصی دست به این جنایت زده است. او سپس همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

در جنایتی دیگر مردی که زنی جوان را به قتل رسانده بود، بعد از هشت ساعت فرار به دام افتاد. با اعلام خبری از‌سوی بیمارستانی در قم مبنی‌بر فوت یک زن جوان به‌علت ضرب و جرح و واردشدن ضربه به سر او بلافاصله مأموران در محل حضور یافتند. به گزارش رکنا در تحقیقات پلیس مشخص شد یکی از اراذل‌و‌اوباش قم که به‌تازگی از زندان آزاد شده، این زن جوان را به داخل منزل خود کشانده و پس از درگیری، وی را مورد ضرب‌و‌شتم قرار داده و ضربات سنگینی را به سر او وارد کرده است.

مأموران با انجام تحقیقات گسترده در مدتی حدود هشت ساعت قاتل را شناسایی کردند و در اقدامی غافلگیرانه برای دستگیری او وارد عمل شدند. متهم که تلاش می‌کرد، با یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه متواری شود؛ با شلیک چند تیر هوایی دستگیر شد و وقتی تحت بازجویی قرار گرفت، به ارتکاب جنایت و همچنین سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم تأکید کرد: متهم به‌همراه پرونده تشکیل‌شده به مرجع قضائی معرفی شد. در همین حال دادستان عمومی و انقلاب علی‌آباد کتول درباره سومین جنایت گفت: در این حادثه برادر بزرگ‌تر هنگام جدال کلامی، کنترل خود را از دست داد و با پرت‌کردن چاقو به سمت برادر کوچک‌تر که ۱۸ سال داشت، او را مجروح کرد.

حسینعلی‌ایزد افزود: مصدوم بلافاصله به بیمارستان منتقل شد، اما متأسفانه بر‌اثر شدت جراحت جان خود را از دست داد. دادستان ایزد گفت: برادر بزرگ‌تر در بیمارستان بازداشت شد. عامل جنایت چهارم سرنوشتی متفاوت داشت. او که یک خواهر و برادر را قربانی کینه خود کرده بود، بعد از ارتکاب جنایت اقدام به خودکشی کرد و روی تخت بیمارستان جان باخت.

این مرد گچسارانی از مدت‌ها قبل با همسرش اختلاف داشت تا اینکه این زوج از هم جدا شدند. بعد از آن مرد جوان اصرار داشت همسر سابقش به زندگی با او بازگردد و دوباره با هم ازدواج کنند، اما زن مطلقه با اینکه دو فرزند داشت این پیشنهاد را مصرانه رد می‌کرد تا اینکه شوهر سابق او به‌دلیل کینه‌ای که به دل گرفته بود سلاحی تهیه کرد. او به خانه همسر سابقش رفت و این زن و برادرش را هدف گلوله قرار داد.

متهم پس از انجام این قتل‌ها به خودش نیز شلیک کرد و مجروح شد. این مرد به بیمارستان انتقال یافت، اما به‌علت شدت جراحات جانش را از دست داد. بااین‌حال تحقیقات برای روشن‌شدن جزئیات بیشتر از این آدم‌کشی ادامه دارد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: جنایت هولناک قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۲۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعترافات قاتلی که جنایت را انکار می‌کرد | پشت پرده کشف جسد در بشکه چه بود؟

همشهری آنلاین - حوادث: ۲۸ اسفند پارسال گزارش ناپدید شدن پسری جوان به نام فرهاد به پلیس اعلام شد. او به تنهایی در آپارتمانی در غرب تهران زندگی می کرد و پولی که پس از ناپدید شدن وی، از حسابش برداشت شده بود، پلیس را به فردی به نام شاهین رساند. شاهین آن روز در حالی که کارت عابربانک جوان گمشده را در دست داشت، به یک فروشگاه رفته و بشکه، ‌اسید و دستکش خریداری کرده بود. همه شواهد نشان می‌داد که شاهین، جوان گمشده را به قتل رسانده است. حتی ماموران در ادامه فردی به نام بهنام را دستگیر کردند که مدعی بود به شاهین در جابجایی جسد جوان گمشده کمک کرده است.

بهنام می‌گفت: شاهین یک روز با من تماس گرفت و مدعی شد که دوستش به نام فرهاد(جوان گمشده) را کشته و جسدش را داخل بشکه قرار داده است. وی از من خواست که بشکه را در اطراف تهران رها کنم. من هم به خانه مقتول رفتم با دیدن جسدش که داخل بشکه با اسید سوزانده شده بود، بشکه را به ماشینم منتقل و در منطقه‌ای در لواسان رها کردم.

در حالی که همه شواهد از این حکایت داشت که شاهین جوان گمشده را به قتل رسانده است، اما او مدعی شد که مقتول زنده است و به ترکیه فرار کرده. شاهین گفت: فرهاد(جوان گمشده) در درگیری فردی را به قتل رساند و به ترکیه فرار کرد و جسدی که پیدا شده جسد آن فرد است.

از آنجا که جسد با اسید سوزانده شده بود، ‌ دستور آزمایش دی ان ای صادر و دیروز تایید شد که جسد متعلق به فرهاد است.

به این ترتیب شاهین بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت و روز گذشته در تازه‌ترین اظهاراتش گفت: فرهاد از دوستانم بود و ما مشکلی نداشتیم. قرار بود کافه راه اندازی کنیم اما روز حادثه او به کام مرگ رفت. آن روز به خانه فرهاد رفته بودم و با هم مشروبات الکلی مصرف کردیم. فرهاد سپس کوکائین مصرف کرد و حالش خیلی بد شد. ناگهان دیدم نفس نمی کشد و جان باخته است. من هم ترسیدم مبادا قتل را گردن من بیندازند و به همین دلیل بود که تصمیم گرفتم جسد وی را داخل بشکه اسید قرار داده و در جای دیگری رهایش کنم.

تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

کد خبر 846429 برچسب‌ها سارق - سرقت قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !
  • قتل آتشین پدر در خواب با نقشه شیطانی دخترش
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • جنایت هولناک در لواسان؛ کشف جسد در بشکه اسید
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک در غرب تهران / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • اعترافات قاتلی که جنایت را انکار می‌کرد | پشت پرده کشف جسد در بشکه چه بود؟
  • خاطره گویی در جمع دوستان اسرار جنایت یک ساله را فاش کرد | وقتی قاتل خودش را لو داد
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • همسرکشی با بند بادکنک | قاتل جسد همسرش را ۲ شب زیر تخت فرزندش مخفی کرد