Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین ، علی دایی با امضاء پیراهن تیم‌ملی ایران که با تصویر زنده‌یادان علی انصاریان و مهرداد میناوند طراحی شده بود، به پویش اهدای خون اهالی فوتبال پیوست.

آقای‌گل فوتبال جهان در سفر اخیر خود به زادگاهش، به دعوت سازمان انتقال خون اردبیل در محل این سازمان حاضر شد و در اقدامی نمادین با امضاء پیراهن تیم‌ملی فوتبال کشورمان به پویش اهداء خون فوتبالی‌ها پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: دایی خون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۲۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقات شائبه برانگیز در لیگ دو

به گزارش ورزش سه، هفته بیست و دوم لیگ دسته دوم کشور امروز با برگزاری مسابقات گروه دوم پیگیری خواهد شد که در یکی از دیدارهای مهم این گروه تیم پتروپالایش شازند میزبان تیم صدرنشین کویر مقوا تهران خواهد بود.

تیم هادی شکوری در شرایطی میزبان این بازی سرنوشت ساز است که در آستانه آغاز مسابقه حواشی عجیب و غریب دامن‌گیر تیمش شده و شائبه‌هایی را بین سایر تیم‌ها و فوتبالدوستان ایجاد کرده است.

پتروپالایش شازند پس از اینکه نیم فصل نخست را با شرایطی نامطلوب پشت سر گذاشت، با حضور هادی شکوری در نیم فصل دوم احیا و متحول شد و حتی توانست یقه تیم‌های مدعی را بگیرد، به طوری که موفق شد برابر بعثت کرمانشاه به پیروزی برسد و شهرداری نوشهر را متوقف کند.

در شرایطی که انتظار می‌رفت این تیم در بازی امروز نیز بتواند مانع پیش‌روی صدرنشین گروه دوم نیز شود اما بازیکنان این تیم در اقدامی عجیب و شائبه برانگیز تنها دو ساعت مانده به آغاز مسابقه با انتشار استوری مشترک اعلام کردند که به دلیل عدم دریافت مطالبات به میزان مقرر از سوی باشگاه مالی از حضور در بازی امروز امتناع خواهند کرد؛ مسئله‌ای که می‌تواند سلامت مسابقات گروه دوم لیگ دو را به خطر بیاندازد و مهم‌تر از آن روح فوتبال را نیز آزرده کند.

پیگیری‌های خبرنگار ما حاکی از آن است که باشگاه پتروپالایش شازند که پیش از این ۵۰ درصد از مطالبات بازیکنان را پرداخت کرده بود صبح امروز نیز ۵ درصد از قرارداد آنها را واریز کرد تا مجموع دریافتی بازیکنان به ۵۵ درصد برسد.

این در حالی است که به جز چند تیم، معدود اکثر تیم‌های لیگ دویی حدود ۴۵ الی ۵۰ دریافتی داشته‌اند و انتظار می‌رود کمیته اخلاق و حراست فدراسیون فوتبال به این مسائل ورود کرده و از ابعاد مختلف موضوع را مورد پیگیری و بررسی قرار دهند.

دیگر خبرها

  • ببینید | هدیه ویژه ورزشکار زن به علی دایی؛ اهدای مدال ملیکا رسولی کاراته باز زنجانی به اسطوره فوتبال
  • (عکس) دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • قابی ماندگار و زیبا؛ دیدار علی دایی با دختر معلول پرسپولیسی + عکس
  • عکس| دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • اتفاقات شائبه برانگیز در لیگ دو
  • روایت رئیس صدا و سیما از دو بار تفقد و تحسین رهبر انقلاب
  • عکس| ملاقات آقای گل سابق پرسپولیس با علی دایی
  • ملاقات علی دایی با آقای گل سابق پرسپولیس + عکس
  • علی دایی کنار آقای گل سابق پرسپولیس رویت شد! + عکس