Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@05:14:16 GMT

صنایع استان مرکزی از همکاری سر باز می‌زنند

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۲۱۰۹

صنایع استان مرکزی از همکاری سر باز می‌زنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد الله داد صبح چهارشنبه در نشست کارگروه گذر از پیک مصرف برق ۱۴۰۰ استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: عملیات تمرینی شناسایی ماینرهای غیرمجاز همزمان با سراسر کشور در هفته جاری در استان مرکزی اجرا شد، که از هر ۲۲ آدرس، شماری دستگاهمان ماینر کشف شد.

وی با اشاره به اینکه سهمیه ابلاغی مصرف برق در استان تاکنون رعایت شده است، افزود: در آغاز روزهای گرم تابستان قرار داریم و بحران مصرف برق بیشتر از روزه گذشته خود را نشان می‌دهد و متأسفانه صنایع در این خصوص همکاری لازم را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ادامه داد: سهمیه ابلاغی مصرف برق در استان تاکنون رعایت شده و عدالت خاموشی‌ها تا حد امکان رعایت شده است.

وی بیان کرد: تغییر ساعت اداری و تعطیلی روزهای پنجشنبه اثر خوبی در کاهش مصرف برق داشته اما بیشترین بار مصرفی صنایع استان به روزهای پنجشنبه و جمعه موکول شده است که این موضوع چالش کنترل پیک را در همه روزها ایجاد کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی گفت: برخی از ادارات از ساعت ۱۵ و ۳۰ که زمان تعطیلی است بار مصرفی کاهشی ندارد که به طور قطع با آنان برخورد می‌شود.

کد خبر 5242694

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی اراک مشترکان پرمصرف واحدهای صنعتی انتخابات 1400 ویروس کرونا مشارکت مردم در انتخابات شورای شهر عکس استانها کرمانشاه سیدابراهیم رئیسی نتایج شمارش آرا انتخابات شورای شهر و روستا گرگان بوشهر انتخابات ایلام دهه کرامت استان مرکزی مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۲۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مختارزاده مدیرتوزیع برق خوی از امضای تفاهم‌نامه مشترک این مدیریت با صنایع این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به پیش رو بودن ایام پیک بار تابستان و در راستای برنامه ریزی جهت گذر موفق از پیک، تفاهم‌نامه مدیریت مصرف برق با صنایع شهرستان خوی امضا شد و تا آغاز ایام پیک بار امسال این تفاهم‌نامه در سایر حوزه‌ها نیز امضا خواهد شد. 
وی با بیان اینکه انعقاد تفاهم‌نامه مدیریت مصرف برق با هدف کاهش مصرف مشترکان در ساعات اوج مصرف و تامین برق پایدار مشترکان خانگی انجام می‌شود، عنوان کرد: هرساله پیش از ایام پیک بار تابستان، تفاهم‌نامه‌های مشترکی با مشترکان حوزه‌های صنعتی، کشاورزی و ... منعقد می‌شود که در آن مشترکان متعهد می‌شوند که میزان مصرف برق خود را در ساعات اوج مصرف بر اساس تفاهم صورت گرفته کاهش داده و یا نسبت به تغییر شیفت کاری به ساعات غیرپیک، روز‌های تعطیل هفته و یا ساعت کم‌باری اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی کمک می‌کند؟
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی به کمک می‌کند؟
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • تأمین بهینه برق صنایع در تابستان با همکاری در مدیریت مصرف
  • کم مصرفان برق خانگی، خودرو جایزه می‌گیرند!
  • جایزه خودرو برای صرفه‌جویی کنندگان در مصرف برق خانگی
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • اعلام آمادگی بانک مرکزی برای ارائه ریز اطلاعات به مجلس
  • تولید سالانه ۵۰ میلیون مترمکعب پساب از تصفیه‌خانه‌های استان مرکزی