Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهندس علی اوسط اکبری مقدم، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان، نخستین برنامه کاری خود بعد از مبارزه با بیماری کووید 19، را معطوف به بازدید از پروژه راه آهن کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ در جریان این بازدید که معاون فنی،عمرانی سازمان،پیمانکار و مجری طرح حضور داشتند،مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با تصریح بر اهمیت تسریع در تکمیل این پروژه ملی که نقش محوری در اتصال مسیر ترانزیتی و حمل و نقلی کشورمان و کشورهای اوراسیا و جنوب خلیج فارس و دریای عمان ایفا خواهد کرد و افزود: با عنایت به تأکیدات رییس جمهور محترم و لزوم انجام تعهدات دولت تا آخرین لحظه خدمتگذاری،سرعت بخشیدن به فرایند اجرای این پروژه که منافع بین المللی متنوعی را برای اقتصاد کشورمان بهمراه دارد، یک اقدام و وظیفه ملی-میهنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار مهندس شوقی و مشاور پیمانکار پروژه با ارائه گزارشی از میزان پیشرفت پروژه،بر تلاش شبانه روزی مجموعه به منظور بهره برداری سریع تر از این طرح ملی تأکید کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علی اوسط اکبری مقدم سازمان منطقه آزاد انزلی پروژه ملی راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۲۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۲ درصد از حجم سدهای یک استان پر شد !

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا صادق علیمرادی عصر سه شنبه در گفت وگویی با اشاره به اینکه در تمامی سدهای استان شاهد افزایش حجم آب هستیم، اظهار کرد: در حال حاضر ۹۲ درصد از حجم مخازن سدهای استان ایلام پر شده است این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته ۸۰ درصد مخازن استان پر شده بود.

مدیرعامل شرکـت آب منطقه ای ایلام افزود: بیشترین پرشدگی سدهای استان مربوط به سد ایلام با حدود ۹۹ درصد است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای ایلام در خصوص وضعیت سایر سدها گفت: سد دویرج دهلران با ۹۳ درصد، کنگیر ایوان ۸۰ درصد و سد گلال نیز ۷۴ درصد پرشدگی دارند.

سامانه بارشی که از روز گذشته وارد استان شده بود موجب آبگرفتگی و بروز سیلاب در برخی نقاط استان شد.

کد خبر 840893 برچسب‌ها خبر مهم باران استان ایلام سد محیط زیست ایران

دیگر خبرها

  • مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش میهمان ویژه برنامه کیشانه
  • ۹۲ درصد از حجم سدهای یک استان پر شد !
  • کشته شدن پنج مهندس چینی در حمله تروریستی در پاکستان
  • استقبال مسافران نوروزی و شهروندان از برنامه های جشن بهار در بهار منطقه آزاد ماکو
  • ۵ مهندس چینی در انفجار تروریستی در پاکستان کشته شدند
  • ارتقای کیفیت فضاهای آموزشی منطقه آزاد ماکو
  • تلاش ها برای تامین آب پایدار جزیره قشم ادامه یابد
  • گرامیداشت فرامرز اصلانی در کنسرت رضا صادقی در انزلی
  • منطقه آزاد چابهار برای تولید و صادرات بیشتر تلاش کند
  • صنعت گردشگری‌ دریایی باید در چابهار رشد کند