Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@14:55:22 GMT

تولید آیفون ۱۲ مینی متوقف شد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۲۳۵۳

تولید آیفون ۱۲ مینی متوقف شد

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از جی اس ام آرنا، هیچ شکی در این نیست که آیفون ۱۲ مینی در مقایسه با بقیه محصولات آیفون اپل، از نظر فروش عملکرد پایینی داشته باشد. اکنون پایگاه TrendForce گزارش داده است که آیفون ۱۲ مینی دیگر تولید نمی‌شود و به پایان چرخه ساخت خود رسیده است. البته این تلفن هنوز در وب سایت اپل موجود است و به فروش قبلی خود ادامه می‌دهد تا زمانی که موجودی آن به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اپل احتمالا با توجه به این واقعیت که آیفون ۱۲ مینی (که پیش از موعد به پایان عمر رسیده است) عملکرد و فروش ناامید کننده‌ای را در مقایسه با سایر مدل‌های خانواده آیفون ۱۲ داشته است، دیگر مدل مینی آیفون ۱۲ را تولید نمی‌کند.

آیفون ۱۲ مینی با قیمت ۶۹۹ دلار (۷۹۹ یورو) مقرون به صرفه‌ترین عضو سری آیفون ۱۲ بود. همچنین این گوشی در حال حاضر همچنین کوچکترین، باریک‌ترین و سبک‌ترین گوشی ۵G موجود در بازار است. این گوشی تنها ۵ ٪ از کل فروش آیفون ۱۲ را رقم زده است. البته علی رغم عملکرد ضعیف فروش آیفون ۱۲ مینی، شایعه شده است که اپل جانشین آن را در پاییز امسال به بازار عرضه کند.

همچنین همانطور که احتمالاً می‌دانید ال جی دیگر قصد ندارد گوشی هوشمند تولید کند. با این حال، فروشگاه‌های Best Shop این شرکت در کشور کره جنوبی به زودی شاهد حضور مشتریان زیادی برای خرید محصولات دیگری خواهند بود. البته این محصولات متعلق به خود ال جی نیستند، بلکه متعلق به شرکت اپل خواهند بود. که البته این اقدام ال جی، به رونق دوباره فروشگاه‌های ال جی کمک خواهد کرد.

طبق گزارش Business Korea، شرکت اپل و ال جی هم اکنون در حال مذاکره بر سر چند موضوع مهم در این زمینه هستند. یکی از این موضوعات آن است که فروشگاه‌های ال جی، برای فروش محصولات اپل، توسط کارکنان اپل اداره خواهند شد یا کارکنان ال جی این مسئولیت را بر عهده خواهند داشت. موضوع دیگر این است که چه نوع محصولاتی در این فروشگاه‌ها فروخته خواهند شد؟ به نظر می‌رسد آیفون، آیپد و اپل واچ جزو این محصولات خواهند بود، اما در مورد لپ تاپ‌های اپل هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ایفون 12 ایفون مینی آیفون ۱۲ مینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۲۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۱.۷ درصد فروش پاکشوما در فروردین ۱۴۰۳

گروه پاکشوما همچنین در مراسم روز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ از دو محصول جدید خود رونمایی کرد که این محصولات در دسته گروه محصولی تهویه مطبوع قرار گرفته است. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گروه تولیدی و صنعتی پاکشوما با طرح های متنوع فروش اعتباری و فروشگاهی، متناسب با شرایط جامعه و نیاز بازار مانند طرح های اعتباری کالانو، بهین کارت سپه، رفاه کالا و ... 10.2 درصد افزایش تولید و 11.7 درصد افزایش فروش نسبت به فروردین سال 1402 را داشته است.

گروه پاکشوما همچنین در مراسم روز 28 فروردین 1403 از دو محصول جدید خود رونمایی کرد که این محصولات در دسته گروه محصولی تهویه مطبوع قرار گرفته است.

کولرگازی جدید هوشمند با عنوان Breez مجهز به تکنولوژی IOT یا همان اینترنت اشیا و محصول دیگر خود تصفیه هوای سری GIGA مناسب خانه های در ابعاد متوسط می باشد این محصولات به دلیل استفاده از فناوری یون ساز و همچنین فیلترهای دولایه می تواند هوای محیط را ضدعفونی کند. این هوشمندسازی باعث صرفه جویی در مصرف انرژی نیز می‌گردد.

شرکت پاکشوما یکی از بزرگترین شرکت های تولیدی و پیشرو در صنعت لوازم خانگی، سرمایه گذاری های بزرگی را در این صنعت انجام داده است که علاوه بر تامین نیازهای بازارهای داخلی سیاست های توسعه و بازار صادراتی کشورهای خلیج فارس، آسیای میانی و آفریقا را در دستور کار خود قرار داده است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۱.۷ درصد فروش پاکشوما در فروردین ۱۴۰۳
  • افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم /در جلسه با نمایندگان و حدادعادل گفتم اجازه نمی دهم تولید ال ۹۰ را متوقف کنید
  • پیش‌فروش محصول جدید سایپا بدون تعیین قیمت کارخانه
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت +جدول
  • فروش نخی سیگار، ممنوع
  • سالمندی، ژاپن را به دردسری عجیب انداخت
  • فروش فوری محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی + لینک ثبت نام
  • امیرعبداللهیان: اروپایی‌ها فروش تسلیحات به رژیم اسرائیل را متوقف کنند