Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – در شرایطی شاگردان جواد نکونام در تیم فولاد خوزستان شب گذشته موفق شدند در دیداری معوقه، با ارائه یک بازی حساب‌شده و منطقی ۲ بر ۰ از سد نفت مسجدسلیمان بگذرند، که در جریان بازی یک فرصت طلایی گلزنی برای نفتی‌ها به دست آمد اما این فرصت پنالتی با مهار محسن فروزان دفع شد.

فروزان که خود مرتکب پنالتی شده بود، از رضا عادل داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد تا چهارمین کارت زرد فصل خود را دریافت کند و بازی حساس و بعدی فولاد مقابل سپاهان اصفهان را که یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن فروزان پیش از مسابقه با نفت مسجدسلیمان، مقابل نساجی، ماشین سازی و صنعت نفت در لیگ امسال کارت زرد دریافت کرده بود تا با کارتی زردی که به دلیل ارتکاب پنالتی عادل به او نشان داد، چهار اخطاره شود و غایب بزرگ تیمش در بازی حساس و سرنوشت‌ساز مقابل سپاهان باشد؛ با محرومیت فروزان، جواد نکونام باید برای ششمین‌بار در لیگ بیستم، به احسان مرادیان سنگربان جوان خود اعتماد کند و او را در مقابل خط حمله قدرتمند سپاهان در درون دروازه فولاد جای دهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فولاد خوزستان محسن فروزان فولاد خوزستان محسن فروزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۲۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین نیازمند روی دور کلین‌شیت!

به گزارش "ورزش سه"، نیما میرزازاد گلر تیم سپاهان در غیاب پیام نیازمند بازهم در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و چهارمین کلین‌شیت فصل خود را در لیگ برتر انجام داد.

میرزازاد مقابل گل‌گهر، تراکتور، نساجی و ذوب آهن توانست دروازه خود را بسته نگه‌دارد و فقط در بازی با صنعت نفت آبادان 2 گل دریافت کرده است.

او در بازی امروز با اعتماد به نفس بالایی به میدان رفت و در دربی حساس اصفهان توانست دروازه خود را بسته نگه دارد، او در این مسابقه واکنش‌های خوبی انجام داد و در خروج‌ها عملکرد خوبی داشت و محوطه جریمه سپاهان را امن کرده بود.

نیازمند در این مسابقه پیش از شروع بازی در کنار میرزازاد به تمرین پرداخت و شرایط خوبی پس از سپری کردن دوران مصدومیت دارد، با توجه به عملکردی که میرزازاد در بازی‌های اخیر داشته خط کشیدن روی اسم او برای مورایس سخت خواهد بود و باید دید رقابت گلرهای سپاهان به چه شکل پیش‌خواهد رفت.

شش حضور ثابت و دو بازی به‌عنوان جانشین بازی‌هایی است که گلر تیم سپاهان به میدان رفته است.

دیگر خبرها

  • لبخند گلرهای کی‌روش: رحمان و حامد نمی‌بازند(عکس)
  • شکست فولاد مقابل شاگردان نویدکیا
  • تساوی فولاد و مس در نیمه اول
  • عباس‌زاده گره نساجی مقابل تراکتور را باز کرد
  • کنایه مدافع ذوب‌آهن به پنالتی سپاهان!
  • گلر ذخیره تراکتور در مرز آمادگی (عکس)
  • امیلیانو مارتینز چرا با وجود دریافت ۲ کارت زرد مقابل لیل از بازی اخراج نشد؟
  • مغانلو متخصص گلزنی در دربی اصفهان (ویدیو)
  • جانشین نیازمند روی دور کلین‌شیت!
  • شهریار مغانلو ترک عادت نکرد؛ گلزنی در دربی اصفهان