Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» جواد نیک بین در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۲ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: چند ده هزار تن نهاده های دامی در گمرکات شمال کشور در آستانه فساد است و چند ده میلیون دام از گرسنگی در آستانه تلف شدن هستند، این فساد قبل از اینکه در نهاده های دامی در گمرکات کشور ایجاد شود، مربوط به فساد در بدنه وزارتخانه مربوطه است، لذا باید گشت ارشاد مدیران در این موارد ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کاشمر و بردسکن و خلیل آباد، کوهسرخ در مجلس یازدهم ادامه داد: چه کسانی دوست دارند عرضه و تقاضا برهم خورده و سود ببرند. من به دولت فعلی و آینده هشدار می دهم با این مدیریت غلط دولت در مورد دام برای یک سال آینده گوشت قرمز با چندین برابر قیمت موجود تهیه شود.

وی افزود: افرادی دام مولد را به کشتارگاه می برند، اما در آنجا اجازه ذبح نمی دهند، بنابراین پای دام را می شکنند تا بتواند اجازه ذبح بگیرند، بنابراین وقتی مدیریت غلط باشد، این اتفاق رخ می دهد، لذا از دستگاه های نظارتی می خواهم که نسبت به قیمت نهاده های دامی که بسیار بالاست، حساسیت داشته باشند.

نیک بین بیان کرد: وزارتخانه مربوطه از ارز ۴۲۰۰ تومانی چه نتیجه ای گرفته است که اصرار بر آن دارد، چرا بر کار غلط اصرار دارید؟ ارز ۴۲۰۰ تومانی را به دارو و جاهای دیگر بدهید، درحالی که سالانه هزاران میلیارد به نهاده های دامی اختصاص می یابد، اما قیمت مرغ، گوشت و تخم مرغ درست شده است؟ لذا باید گفت این ارز به نفع سرمایه دار بوده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: دستگاه های نظارتی در آخر دولت مواظب تخصیص ارزهای ۴۲۰۰ تومانی باشند که به نورچشمی ها داده می شود.

وی خطاب به وزیر کشور گفت: چرا مانیتورهای شما بیش از ۵۰ درصد مشارکت در انتخابات را نشان می داد، ولی شما از ۴۸ درصد مشارکت صحبت کردید! از اینکه شما مشارکت مردم را کم اعلام کنید، چه کسی سود می برد، در حالی که مسبب اصلی این مشارکت کم شما هستید که از رأی ۲۵ میلیونی به ۲.۵ میلیون رأی رسیدید.

منبع: نماینده

کلیدواژه: ارز ارز 4200 تومانی مجلس نورچشمی نیک بین نهاده های دامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۲۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های اجرایی در حوزه کاری خود تحقق شعار سال را دنبال کنند

فرماندار شهرستان دهاقان گفت: همه نهادها و ادارات در راستای حوزه مأموریتی خود، وظایف خود را برای تحقق شعار سال انجام دهند و برای مشارکت مردم تسهیل‌گری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، علی جمشیدیان صبح امروز _دوشنبه، ششم فرودین_ در جلسه دیدار مردم و مسئولان با فرماندار شهرستان دهاقان با اشاره به انتخاب شعار سال ۱۴۰۳ توسط رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: هر جایی مردم در صحنه بوده‌اند، بهترین‌ها برای کشور رقم خورده است و موفقیت‌هایی در عرصه‌های مختلف حاصل شده است.

وی افزود: با حضور مردم، انقلاب شکوهمند اسلامی آغاز و به پیروزی رسید و اکنون هم با حضور مردم توانستیم در مقابل همه زورگویان و ابرقدرت‌های دنیا ایستادگی کنیم و با اقتدار تمام در حال پیشرفت هستیم.

فرماندار شهرستان دهاقان تصریح کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی که در کشور وجود داشت، مردم در انتخابات ۱۴۰۲ مشارکت حداکثری داشتند و سهم شهرستان دهاقان از این مشارکت ۵۶ درصد بوده است؛ از تمامی کسانی که در اجرای انتخابات و افزایش مشارکت مردم تلاش کردند، قدردانی می‌کنیم.

جمشیدیان عنوان کرد: با توجه به اینکه شعار سال ۱۴۰۳، جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است، امروزه تک تک ما وظیفه داریم نسبت به انقلاب و نظام مسئولیت خود را به نحو احسن انجام بدهیم.

وی با تأکید بر ضرورت تلاش دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای تحقق شعار سال گفت: همه نهادها و ادارات در راستای حوزه مأموریتی خود، وظایف خود را برای تحقق شعار سال انجام دهند و برای مشارکت مردم تسهیل‌گری کنند.

فرماندار شهرستان دهاقان در پایان خاطرنشان کرد: مدیریت شهرستان به صورت جدی تحقق شعار سال را دنبال خواهد کرد و حمایت‌های لازم در این خصوص انجام می‌شود.

کد خبر 739125

دیگر خبرها

  • بستر‌های مشارکت مردم در جهش تولید فراهم می‌شود
  • پیشنهاد ادغام مراجع نظارتی دولت
  • رونق بازار مسکن در گرو افزایش و مشارکت های مردمی است
  • دستور استاندار کردستان به مدیران جهت اجرای شعار سال در استان
  • گرد و خاک شدید در این مناطق | رانندگان مواظب باشند 
  • نرم‌افزار سوء نقش نظارتی مردم را پررنگ می‌کند
  • مأموریت عمده بسیج مشارکت مردم و وصل کردن آنها به دستگاه‌های دولتی است
  • دستگاه‌های اجرایی در حوزه کاری خود تحقق شعار سال را دنبال کنند
  • سرمایه گذاری ۹۰ هزار میلیارد تومانی در حوزه اقتصادی گیلان
  • سرمایه گذاری ۹۰ هزار میلیارد تومانی در حوزه اقتصادی در گیلان