Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@20:48:40 GMT

حماس: مقابل اشغالگران متحد می‌مانیم

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۲۴۱۳

حماس: مقابل اشغالگران متحد می‌مانیم

جنبش حماس با هشدار به رژیم اشغالگر و همپیمانان آن در خصوص عدم لغو محاصره غزه تاکید کرد: مردم ما و مقاومت هرگز خاموش نخواهند شد و ما در مقابله با اشغالگران متحد باقی خواهیم ماند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) پس از نشستی با گروه‌های مقاومت فلسطینی، با انتشار بیانیه‌ای به جوانان انقلابی در کرانه باختری به ویژه قهرمانان تنش‌های شبانه درود فرستاده و آنها را به مقابله بیشتر با اشغالگر فراخواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حماس در ادامه بیانیه خود به رژیم اشغالگر و همپیمانان آن در خصوص عدم لغو محاصره غزه هشدار داده و تاکید کرد: مردم ما و مقاومت هرگز خاموش نخواهند شد.

همچنین این جنبش تاکید کرد: گروه‌های مقاومت در برابر اشغالگران و برای دفاع از قدس متحد باقی خواهند ماند.

حماس در ادامه همراهی بین‌المللی با اسرائیل در عدم درج نام رژیم در لیست بین المللی ناقضان حقوق بشر را محکوم کرد.

از سوی دیگر محمد البریم مشهور به ابومجاهد، سخنگوی کمیته‌های مقاومت در فلسطین اظهار کرد: تلاش‌ها برای سیاه‌نمایی و به یغما بردن دستاوردهای عملیات "شمشیر قدس" موفق نخواهند شد و ما از حقوق مردم و مقدسات خود دفاع خواهیم کرد.

ابومجاهد در ادامه گفت: منتظر پاسخ میانجی‌ها به لیست خواسته‌های مقاومت که توقف جنگ در قدس و لغو محاصره نوار غزه در راس آنها قرار دارد، هستیم.

او با اشاره به اینکه کمیته‌های مقاومت هرگز با ادغام پرونده‌ها و مسایل مختلف موافق نیستند، تاکید کرد: پرونده سرابازان اسیر یک پرونده ملی است.

سخنگوی کمیته‌های مقاومت در فلسطین افزود: بازسازی غزه بر اساس یک سازوکار ملی انجام خواهد شد و هرگز به اشغالگران اجازه نخواهیم داد در این مساله دخالت کنند.

ابومجاهد در ادامه گفت: اشغالگران آتش‌بس را در معرض فروپاشی قرار می‌دهند و مقاومت ما برای مقابله با آنها در سراسر میهن آماده است.

گروه‌های مقاومت فلسطین ضمن تاکید بر لزوم توقف اقدامات تحریک‌آمیز در قدس اشغالی و دو محله شیخ جراح و بطن الهوی، از میانجی‌ها خواستند رژیم اشغالگر صهیونیستی را برای تسریع در لغو محاصره غزه تحت فشار بگذارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حماس لغو محاصره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۲۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدون در نظرگرفتن اسیران غزه، ۱۲ هزار فلسطینی اسیر هستند

رییس کمیته امور اسیران و آزادگان فلسطین شمار اسیران فلسطینی در بند زندان‌های رژیم صهیونیستی بدون در نظرگرفتن اسیران غزه را حدود ۱۲ هزار نفر تخمین زد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «قدوره فارس» رئیس کمیته امور اسیران و آزادگان فلسطین اعلام کرد که پیش‌بینی می‌شود شمار اسیران فلسطینی در بند زندان‌های رژیم صهیونیستی بدون در نظرگرفتن اسیران غزه به ۱۲ هزار نفر برسد.

فارس تاکید کرد: این در حالی است که پیش از هفتم اکتبر شمار اسیران فلسطینی در بند زندان‌های اشغالگران به نزدیک به ۵ هزار نفر می‌رسید.

وی تاکید کرد: شمار اسیران فلسطینی پس از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی با افزایش ۱۳۰ درصدی روبرو بوده است. اشغالگران به صورت عامدانه اسیران فلسطینی را شکنجه و آزار می‌دهند؛ این موضوع به شهادت ۱۶ اسیر فلسطینی انجامیده است.

رئیس کمیته امور اسیران و آزادگان فلسطین افزود: احدی از شمار اسیران اهل غزه اطلاع ندارد. زمستان گذشته سخت‌ترین زمستان برای اسیران فلسطینی از سال ۱۹۶۷ میلادی تاکنون بود.

قدوره فارس تصریح کرد: اشغالگران لباس اسیران فلسطینی را از تنشان بیرون آوردند و آن‌ها را از ساده‌ترین حقوقشان منع کردند.

پیش از این نیز کمیته امور اسیران و آزادگان فلسطین اعلام کرد که ملت فلسطین در معرض حمله‌ها و جنایت‌های شهرک‌نشینان اشغالگر و مسلح صهیونیست است که تحت فرمان مستقیم کابینه رژیم صهیونیستی قرار دارند.

این کمیته بیان کرد که به رغم ادامه شکنجه اسیران فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی، جهان ساکت نشسته و با اشغالگران همدست شده است.

منابع آماری روز گذشته اعلام کردند که از آغاز جنگ غزه دست‌کم سه هزار نفر از اهالی غزه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی به اسارت گرفته شده‌اند.

دیگر خبرها

  • حماس: زمان عربده‌کشی رژیم اشغالگر به‌سر آمده است
  • بدون در نظرگرفتن اسیران غزه، ۱۲ هزار فلسطینی اسیر هستند
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه اشغالگران در الجلیل
  • تاکید بر اهمیت نقش مقاومت مردم لبنان در تحولات منطقه
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ تن رسید
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه
  • حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه اشغالگران/ زخمی شدن ۳ صهیونیست در حمله پهپادی مقاومت
  • شکنجه اسیران فلسطینی به دست اشغالگران
  • پاسخ ایران، بزرگ و بی‌نظیر بود/ تل‌آویو قادر به ادامه جنگ نیست