Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسن مددی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز، روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی ماهدشت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قطعی برق واحدهای صنعتی به صورت جدی در حال پیگیری است، گفت: به همین منظور جلسه ای در سازمان بازرسی  استان با حضور رییس برق استان و مشکلاتی که در حوزه آب وجود دارد بررسی و به صورت جدی در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: یکی از مشکلات ما در استان استفاده بی رویه از برق و ماینرهای غیر مجاز است که میزان برق مصرفی شان قابل توجه است.

مددی گفت: به همین منظور برنامه هایی برای جمع آوری این ماینرها در استان طراحی که تاکنون ۲ طرح اجرایی و بنا داریم تا تمام ماینرهای غیر مجاز در البرز شناسایی و جمع آوری شوند.

وی با بیان اینکه دستور جمع آوری ماینرهای غیر مجاز به سازمان بازرسی نیز ابلاغ شده، افزود: آمار دقیقی از میزان ماینرهای کشف شده نداریم اما تا کنون و طی ۲ مرحله تعداد قابل توجه ای ماینر غیر مجاز در استان کشف و ضبط شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود به قطعی های برق در استان اشاره و یادآور شد: رییس اداره برق استان مکلف شده تا برنامه قطعی‌ها به خصوص در حوزه تولید را اعلام و طبق برنامه عمل کند، که در صورت نیاز باز نیز این مورد به ایشان یادآوری خواهد شد.

مددی ادامه داد: همچنین موضوع قطعی برق به استاندار انعکاس که وی در دیداری که با رییس کل دادگستری داشتند مقرر شد که سهم قطعی‌های برق ما را با توجه به اینکه ۷۸ درصد آب شرب مصرفی مردم استان از طریق چاه‌ها است و در صورت قطعی برق و ژنراتورها آب نیز قطع و تا برگشتن به مدار زمان زیادی می برد وزیر این قول را دادند که در این بخش کمک کنند.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی پیگیر قطعی برق به خصوص برای بخش تولید است، گفت: دیروز در جلسه شورای تأمین استان این موضوع بار دیگر بررسی و استاندار نیز قول دادند و رییس اداره برق نیز مکلف هستند که زمان قطعی برق به خصوص به واحدهای تولیدی اعلام و بر اساس همان اقدام نمایند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز صنعتگران قطعی برق غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۲۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم از زمان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۳

مهر: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی خبر داد که افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ از ماه آینده اعمال می‌شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود، گفت: ما به التفاوت فروردین در خرداد ماه به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد.

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در پاسخ به پرسشی در مورد زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی اظهار داشت: افزایش حقوق از ماه آینده برای بازنشستگان و مستمری بگیران اعمال می‌شود و ما به التفاوت فروردین در خرداد به این افراد پرداخت خواهد شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها در هفته آینده در صحن علنی مجلس گرفته خواهد شد.

وی افزود: هنوز میزان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی به صورت دقیق و قطعی معلوم نشده و این افزایش متفاوت از روال پرداختی بازنشستگان دولتی و صندوق بازنشستگی است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه چهارچوب کاری سازمان تأمین اجتماعی برای پرداخت حقوق بازنشستگان متفاوت است و بعد از تصویب در هیأت وزیران اجرایی خواهد شد، گفت: مابه التفاوت پرداختی فروردین بازنشستگان در خرداد به حساب بازنشستگان واریز می‌شود.

tags # بازنشستگی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • خبر مهم از زمان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۳
  • شناسایی بیش از ۲ هزار نیروی کار خارجی غیر مجاز در البرز
  • واحدهای تولیدی جهادگران عرصه صنعت و استاندارد هستند
  • انسداد یک هزار حلقه چاه و پیشگیری از هدررفت ۶ میلیون متر مکعب آب در البرز
  • ‌زمان دقیق واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان
  • شناسایی نیروی کار اتباع خارجی غیر مجاز در استان البرز 
  • شناسایی بیش از ۱۷۰ تبعه غیر مجاز در کرمانشاه
  • کمبودهای مالی، مقر سازمان ملل در ژنو را در خاموشی فرو برد
  • دستگیری ۴۷ فرد مرتبط با تخلفات میراث‌فرهنگی در البرز
  • رشد ١۴ درصدی بارگیری ریلی در راه‌آهن اراک