Web Analytics Made Easy - Statcounter

عرشیان مدیر عامل سازمان تاکسیرانی قزوین در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،گفت: با اجرای طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده پیش بینی می‌شود امسال ۲۵۰ دستگاه خودرو نوسازی شود که از این تعداد ۱۹۰ دستگاه پیکان است.

به گفته عرشیان، در صورت تصویب این لایحه در شورا و فرمانداری، امسال با تاکسی‌های فرسوده پیکان خداحافظی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: برای این خودرو‌ها معاینه فنی صادر نمی‌شود و جابه جایی مسافر با آن‌ها خطرناک است.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: برای اجرای این طرح به ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت تسهیلات کم بهره و ۲ میلیارد تومان اعتبار از سوی شهرداری برای اسقاط خودرو‌ها نیاز است.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: پارسال ۱۵۰ دستگاه تاکسی نوسازی شد و ۶۵ دستگاه تاکسی جمع آوری و اسقاط شد.

وی اضافه کرد: تاکسی‌های مدل ۸۹ به قبل فرسوده محسوب می‌شوند.

کاهش تعداد تاکسی‌ها هدف ناوگان تاکسیرانی

عرشیان افزود: یکی از اهداف سازمان تاکسیرانی کاهش تعداد تاکسی‌ها در سطح شهر است که برای اجرای آن سالانه ۸۰ تا ۹۰ دستگاه تاکسی کم می‌شود.

وی اضافه کرد: این طرح با اجرای سیاست‌هایی از جمله انتقال راننده به سایر شهر‌ها و اسقاط خودرو‌های فرسوده اجرا می‌شود.

به گفته مدیر عامل سازمان تاکسیرانی قزوین، از سال ۹۱ تا کنون تعداد تاکسی‌های استان از ۳ هزار و ۸۸۰ دستگاه به هزار و ۶۰۴ دستگاه خودرو رسیده است.

عرشیان افزود: ۴ هزار و ۸۰۰ راننده تاکسی در استان فعالند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تسهیلات کم بهره نوسازی تاکسی تعداد تاکسی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۲۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان تاکسیرانی تهران پیگیر بیمه کردن رانندگان تاکسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: ­۱۰ هزار راننده تاکسی در شهر تهران بیمه نیستند که به صورت جدی برای بیمه تامین اجتماعی این رانندگان پیگیر هستیم و امیدواریم از ظرفیت‌های دولت بهره ببریم تا این مهم محقق شود.

شادی مالکی افزود: سال گذشته ۲۲ هزار راننده تاکسی تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتند و حتی در سازمان تمام رانندگان بالای ۷۰ سال را بیمه تکمیلی کردیم.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران درباره گلایه برخی شهروندان از افزایش بیش از ۴۵ درصدی نرخ کرایه در برخی خطوط تاکسیرانی گفت: براساس مصوبه شورای شهر تهران این اجازه داده شده است که به صورت میانگین تا ۴۵ درصد نرخ کرایه در سال جدید افزایش یابد.

شادی مالکی با بیان اینکه در برخی از خطوط به دلیل متناسب سازی نرخ کرایه و ماندگاری راننده کرایه‌ها بیشتر از ۴۵ درصدافزایش یافت، گفت: از ۶ خط تاکسی که در قالب ۵۹ پایانه تاکسی فعالیت می‌کنند، فقط در کمتر از ۵ درصد، نرخ کرایه از ۴۵ درصد بیشتر بوده و حتی در بسیاری از خطوط کمتر از ۴۵ درصد رشد نرخ کرایه را داشتیم.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران از طراحی سامانه جامع برخط در این سازمان خبر داد وگفت: رانندگان تاکسی می‌توانند زیرنظر این سامانه خدمات ارائه کنند و نظارت هوشمندی نیز برآن‌ها می‌شود که به زودی این مهم درشهر محقق می‌شود.

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • تعیین و تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • ◄ تعیین و تکلیف اتوبوس های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار
  • اتوبوس های گازسوز درون شهری تعیین و تکلیف شد
  • اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار تعیین و تکلیف شد
  • سازمان تاکسیرانی تهران پیگیر بیمه کردن رانندگان تاکسی
  • افزایش ۴۱ درصدی کرایه تاکسی در قزوین
  • کاهش ۱۰ درصدی تعداد کشته‌های تصادفات جاده‌ای از امسال اجرایی می‌شود
  • ۷۰ درصد تاکسی های قزوین فرسوده هستند
  • این تعداد خودرو سهمیه سوخت نمی گیرند