Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم کاشمر در مجلس خواستار توجه دستگاه های نظارتی به موضوع تخصیص ارزهای ۴۲۰۰ تومانی شد.

به گزارش ایسنا، جواد نیک بین در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: چند ده هزار تن نهاده های دامی در گمرکات شمال کشور در آستانه فساد است و چند ده میلیون دام از گرسنگی در آستانه تلف شدن هستند، این فساد قبل از اینکه در نهاده های دامی در گمرکات کشور ایجاد شود، مربوط به فساد در بدنه وزارتخانه مربوطه است، لذا باید گشت ارشاد مدیران در این موارد ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چه کسانی دوست دارند عرضه و تقاضا برهم خورده و سود ببرند؟ من به دولت فعلی و آینده هشدار می دهم با این مدیریت غلط دولت در مورد دام برای یک سال آینده گوشت قرمز با چندین برابر قیمت موجود تهیه می شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: افرادی دام مولد را به کشتارگاه می برند، اما در آنجا اجازه ذبح نمی دهند، بنابراین پای دام را می شکنند تا بتواند اجازه ذبح بگیرند، بنابراین وقتی مدیریت غلط باشد، این اتفاق رخ می دهد، لذا از دستگاه های نظارتی می خواهم که نسبت به قیمت نهاده های دامی که بسیار بالاست، حساسیت داشته باشند.

نیک بین همچنین گفت: وزارتخانه مربوطه از ارز ۴۲۰۰ تومانی چه نتیجه ای گرفته است که اصرار بر آن دارد، چرا بر کار غلط اصرار دارید؟ ارز ۴۲۰۰ تومانی را به دارو و جاهای دیگر بدهید، درحالی که سالانه هزاران میلیارد به نهاده های دامی اختصاص می یابد، اما قیمت مرغ، گوشت و تخم مرغ درست شده است؟ لذا باید گفت این ارز به نفع سرمایه دار بوده است.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: دستگاه های نظارتی در آخر دولت مواظب تخصیص ارزهای ۴۲۰۰ تومانی باشند که به نورچشمی ها داده می شود.

وی خطاب به وزیر کشور مدعی شد: چرا مانیتورهای شما بیش از ۵۰ درصد مشارکت در انتخابات را نشان می داد، ولی شما از ۴۸ درصد مشارکت صحبت کردید! از اینکه شما مشارکت مردم را کم اعلام کنید، چه کسی سود می برد، در حالی که مسبب اصلی این مشارکت کم شما هستید که از رأی ۲۵ میلیونی به ۲.۵ میلیون رأی رسیدید؟

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ارز 4200 تومانی دستگاه های نظارتی نهاده های دامی ۴۲۰۰ تومانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۲۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد و خاک شدید در این مناطق | رانندگان مواظب باشند 

کارشناس سازمان هواشناسی کشور در گفت و گو با همشهری آنلاین تاکید کرد که وزش باد شدید علاوه بر این مناطق در نوار غربی و جنوب و جنوب غرب کشور نیز رخ داده است. امین حسین نقشینه به همشهری گفت: «از آنجا که بادهای شدید از کشورهای عراق و عربستان به سمت نوار غربی و جنوبی کشور می‌وزد، گرد و خاک در امیدیه و بهبهان استان خوزستان، دو گنبدان استان کهگیلویه و بویراحمد، جزیره خارک و بوشهر بوشهر نیز تحت تاثیر گرد و خاک قرار گرفته‌اند.» در این شرایط ممکن است افق دید کاهش پیدا کند. از این رو لازم است رانندگان توجه داشته باشند که حتما با سرعت مطمئنه، یعنی سرعتی که در آن امکان کنترل وسیله نقلیه به راحتی وجود دارد، رانندگی کنند.

بیشتر بخوانید:
امروز کدام استان‌ها بارانی است؟ | جزئیات سامانه بارشی جدید ؛ تهران سرد می شود

کد خبر 840774 برچسب‌ها آب و هوا - ایران سازمان هواشناسي گرد و خاک

دیگر خبرها

  • دستگاه قضایی مقابل زمین‌خواری ۳ هزار میلیارد تومانی در گیلان ایستاد
  • میزان تخصیص ارز در سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است
  • پیشنهاد ادغام مراجع نظارتی دولت
  • تخصیص بیشترین ارز برای واردات خودرو و قطعات
  • لاجوردی: فرهنگ اولین قربانی در تخصیص بودجه است
  • منظور: بودجه ۱۴۰۳ بدون کسری است/ بیشترین تخصیص ارز برای واردات خودرو و قطعات صورت گرفته است +فیلم
  • نماینده مجلس: واریز نشدن عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد قابل قبول نیست
  • گرد و خاک شدید در این مناطق | رانندگان مواظب باشند 
  • نشست تشکل‌های کشاورزی با منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی
  • نرم‌افزار سوء نقش نظارتی مردم را پررنگ می‌کند