Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – باشگاه پرسپولیس نامه پیگیری شکایت خود از سرمربی و مربی استقلال را به سازمان لیگ ارسال کرد. قبل از تعطیلی لیگ به خاطر دیدارهای تیم ملی در مرحله نخست انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، پرسپولیسی‌ها دو بازی پرتنش مقابل سپاهان در اصفهان و استقلال در تهران را پشت سر گذاشتند. دو دیداری که سیلی از حاشیه، شکایت و درگیری را به همراه خود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان زمان، از سوی تیم حقوقی باشگاه پرسپولیس، شکایاتی علیه تعدادی از بازیکنان و مربیان هر دو تیم یادشده به سازمان لیگ ارسال شد. برخی از این پرونده‌ها، رای نهایی را گرفت اما بعضی از پرونده‎ها هنوز معلق و بدون نتیجه باقی مانده است. از این رو، باشگاه پرسپولیس نامه پیگیری خود بابت شکایت از فرهاد مجیدی سرمربی و صالح مصطفوی مربی استقلال را به سازمان لیگ ارسال کرد.

همچنین این باشگاه، پیگیر شکایت خود از محمد محبی هافبک و رضا فتاحی سرپرست تیم سپاهان بود و در همین نامه از سازمان لیگ و کمیته‌های انضباطی، استیناف و اخلاق خواست به موضوع شکایات قدیمی این تیم به سرعت بیشتری رسیدگی شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال فرهاد مجیدی استقلال پرسپولیس خبر ویژه فرهاد مجیدی سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۲۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای اعلام کرد پس از نهایی شدن واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس، طی مکاتبه‌ای با AFC به این کنفدراسیون اعلام کرده که مشکل مالکیت مشترک سرخابی‌ها برطرف شده است.

مصطفی زارعی در این مورد اظهار داشت: «اسنادی که داشتیم را به AFC ارسال کردیم و با آن‌ها چک کردیم و مشکل حل شده است. دیگر حرف و حدیثی در این خصوص باقی نمانده است».

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • یک استقلالی میهمان افتخاری فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!