Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – قهرمانی‌های متوالی پرسپولیس در سال‌های اخیر کمک زیادی به ترانسفر تعدادی از بازیکنان ملی پوش این تیم کرد. با این حال تعدادی از آنها نتوانستند جایگاه خود را در فوتبال باشگاهی حوزه خلیج فارس یا اروپا ادامه دهند و مجبور به بازگشت شدند.

فرشاد احمدزاده، مهدی ترابی و وحید امیری نمونه‌هایی از ترانسفر ناموفق پرسپولیسی‌ها به خارج از کشور بودند که برای بازگشت به فوتبال ایران تصمیم گرفتند بار دیگر در جمع سرخپوشان حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین امیری و ترابی عملکرد خوب خود قبل از ترانسفر شدن را با پیراهن پرسپولیس تکرار کردند اما احمدزاده نتوانست مقابل فشار هواداران ایستادگی کند و تصمیم به جدایی گرفت.

بازگشت لژیونرهای پرسپولیس به جمع سرخپوشان در حالی رقم خورد که یحیی گل محمدی روی نیمکت پرسپولیس حضور داشت تا بار دیگر شایعاتی در خصوص احتمال ادامه این مسیر توسط بازیکنانی نظیر رامین رضاییان و علیرضا بیرانوند مطرح شود.

این موضوع در حالی مطرح می‌شود که یحیی گل محمدی همچنان از ارائه لیست خرید خود در تابستان امتناع می‌کند و بازیکنی برای جذب معرفی نکرده است.

با این حال سرمربی سرخپوشان عدم تمایل خود به شروع مذاکره با رضاییان و بیرانوند را به مدیران باشگاه اعلام کرده است. او با توجه به حضور سعید آقایی در دفاع چپ و همچنین حضور مهدی شیری و سیامک نعمتی برای دفاع راست مشکلی ندارد تا پروژه بازگشت رامین رضاییان از لیگ ستارگان قطر منتفی شود.

همچنین بیرانوند نیز که در فصل گذشته برای آنتورپ بلژیک بازی کرده بود با وجود نیمکت نشینی‌های متوالی خود قصد بازگشت به پرسپولیس را ندارد.بیرانوند اعلام کرده که به مسیرش در فوتبال اروپا ادامه خواهد داد.

از سوی دیگر یحیی از شرایط حامد لک در پرسپولیس کاملاً راضی است و نمی‌خواهد جایگاه او را در چارچوب دروازه تیمش متزلزل کند. از این رو تصمیم به جذب دروازه بان اسم و رسم دار برای فصل آینده ندارد تا با چالش مدیریت آنها روبرو شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس خبر ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۲۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و مس رفسنجان در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری به طور رسمی از سمت خود به عنوان سرمربی قرمزها استعفا کرد و بعد از ۴ سال حضور، از این تیم جدا شد.

به نقل از ایرنا بعد از جدایی گل‌محمدی، طی توافقی که بین او و باشگاه پرسپولیس صورت گرفت، قرار شد که مطالبات این مربی در ۳ قسط پرداخت شود. باشگاه طبق توافق قبلی قسط اول را پرداخت کرد اما گفته می‌شود که بیش از ۳۰ روز است که قسط دوم پرداخت نشده و همین موضوع سبب شده است تا گل‌محمدی باشگاه پرسپولیس را تهدید به شکایت کند. این در شرایطی است که موعد پرداخت قسط پایانی نیز دهم اردیبهشت است و چنانچه باشگاه نتواند مطالبات این مربی را پرداخت و تسویه کند، به احتمال فراوان سرمربی سابق قرمزها از این باشگاه شکایت خواهد کرد.

با پیگیری‌های خبرنگار ایرنا مشخص شد با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس به دنبال کسب مجوز حرفه‌ای بود و باید مطالبات بازیکنان پیشین خود که علیه این باشگاه حکم قطعی گرفته‌اند را پرداخت می‌کرد. از همین رو گفته می‌شود که قرمزها مبلغی که برای پرداخت قسط دوم گل‌محمدی در نظر گرفته بودند را صرف پرداخت مطالبات رضا اسدی و مهدی مهدی‌خانی کردند و در نتیجه موفق به پرداخت به‌موقع بدهی سرمربی سابق این تیم نشدند.

با این حال، باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا مطالبات گل‌محمدی را هرچه سریع‌تر پرداخت و از شکایت احتمالی گل محمدی جلوگیری کند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898416

دیگر خبرها

  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد
  • پیغام ۴بازیکن مطرح: می خواهیم پرسپولیسی شویم | ۲ بازیکن مغضوب یحیی در مسیر بازگشت
  • عدم اعتماد به بازیکن پرسپولیسی ملوان توسط تارتار
  • اوسمار یا یحیی گل‌محمدی
  • ماجرای پرسپولیسی شدن جانشین بیرانوند که این روز‌ها ستاره است
  • خبر خوب برای پرسپولیسی ها درباره مصدومیت علیرضا بیرانوند