Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت از وزارت آموزش‌وپرورش به سبب رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در ایام برگزاری حضوری امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۰ تقدیر کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وزارت بهداشت، با ارسال نامه‌ای مراتب تشکر و قدردانی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور را از اقدامات ارزنده کارکنان وزارت آموزش‌وپرورش در رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برای برگزاری آزمون‌های سراسری دانش آموزان در خردادماه ۱۴۰۰ را ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر این اساس، در گزارش جمع‌بندی شده نظارت بر نحوه برگزاری آزمون‌های سراسری دانش آموزان، در هجدهم خردادماه سال جاری، انجام ارزیابی از وضعیت آمادگی بهداشتی محل امتحان در روز قبل ۹۰ درصد، استفاده از ماسک از سوی دانش آموزان و مراقبان و سایر افراد در حوزه امتحان ۹۴ درصد، اطلاع‌رسانی ویژه در خصوص الزامات بهداشتی برگزاری امتحانات با استفاده از تمامی ظرفیت‌های رسانه‌ای و ارتباطی (شبکه شاد و ...) ۹۷ درصد، آموزش‌های لازم برای مدیران، کارکنان، کارشناسان، والدین و نیرو‌های خدماتی در خصوص این پروتکل و سایر دستورالعمل‌های ابلاغی (با رعایت پروتکل‌های شرایط ویژه کرونا) ۹۶ درصد، نصب علائم تعیین فاصله ایمن در محل ورود و خروج دانش آموزان و کارکنان ۷۰ درصد، فاصله‌گذاری مناسب (دو متر از هر طرف) صندلی‌ها در چینش در محل امتحان ۹۰ درصد، جلوگیری از تجمع دانش آموزان و همراهان در ورود به محل امتحان و خروج از آن ۸۰ درصد و جداسازی افراد مشکوک به بیماری و بیمار ۹۵ درصد ذکرشده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آموزش و پرورش پروتکل بهداشت آزمون سراسری دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۲۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط استفاده دانش‌آموزان از "تک‌ماده" امتحانات نهایی

براساس اعلام آموزش و پرورش، شرط ۲ عنوان درس نهایی و دو عنوان درس غیرنهایی برای استفاده از تک‌ماده حذف شد و دانش آموزان می‌توانند تا ۴ درس را بدون درنظر گرفتن نهایی و یا غیرن‌هایی تک ماده کنند.

به گزارش ایرنا، در این راستا، محمود امانی طهرانی امروز درباره امکان تک‌ماده در امتحانات نهایی دانش‌آموزان اظهار کرد: پیشتر گفته شده بود که ۲ درس با امتحانات نهایی و ۲ درس با امتحانات غیرن‌هایی می‌توانند از تک ماده استفاده کنند، اما پس از مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و نهایی شدن همه امتحانات دوره متوسطه دوم، استفاده از تک ماده برای ۴ درس امتحان نهایی میسر شد.

وی افزود: بسیاری از مصوبات اخیر در باب ایجاد سابقه تحصیلی در جهت تسهیل مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره سنجش و پذیرش دانشجو است.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش ادامه داد: ضوابط در آیین نامه آموزش دوره دوم متوسطه مشخص شده است که ۲ درس از امتحانات نهایی و ۲ درس در امتحانات داخلی مدرسه بود، اما اکنون همه امتحانات از داخلی تبدیل به نهایی شده است و در واقع این یک مصوبه ویژه به حساب نمی‌آید.

دیگر خبرها

  • تاثیر۵۰ درصدی نمرات امتحان نهایی در کنکورسراسری
  • سوابق تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی اثرگذار است
  • دانش آموزان می‌توانند برای ۴ درس امتحان نهایی تک ماده کنند
  • چرا دانش آموزان می‌توانند برای ۴ درس امتحان نهایی تک ماده کنند؟
  • دانش‌آموزان در برابر هجمه دشمن هوشیار باشند
  • شرایط استفاده دانش آموزان از " تک ماده " امتحانات نهایی
  • دانش‌آموزان در ۴ درس می‌توانند «تک ماده» کنند
  • شرایط استفاده دانش‌آموزان از "تک‌ماده" امتحانات نهایی
  • امکان استفاده از تک‌ماده در ۴ امتحان نهایی
  • دانش‌آموزان در ۴ درس امتحان نهایی می‌توانند تک ماده کنند