Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@03:02:44 GMT

۱۲۶ سری جهیزیه به زوج های جوان ایلامی اهدا شد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۲۹۹۵

۱۲۶ سری جهیزیه به زوج های جوان ایلامی اهدا شد

به گزارش ایرنا، معاون برنامه ریزی بنیاد مستضعفان کشور روز چهارشنبه در این مراسم که به صورت نمادین در شهرستان ایوان برگزار شد، اظهار داشت: مردم استان همواره نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری در حمایت و محافظت از کشور و نظام جمهوری اسلامی داشته‌اند که اوج این حمایت‌ها و رشادت‌ها را در دوران هشت سال دفاع مقدس شاهد بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد پیرعلی افزود: خدماتی که بنیاد مستضعفان به مردم و نیازمندان استان ایلام تاکنون ارائه داده است حق این مردم بوده و بنیاد هیچ گونه منتی بر مردم در این زمینه ندارد و باور داریم که حق مردم استان ایلام بسیار بیشتر از این رقم کمک‌ها است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام نیز در این آیین گفت: توجه به نهاد خانواده یکی از اولویت‌های مهم کمیته امداد در خدمت به مددجویان و نیازمندان است.

قنبر موسی نژاد افزود: اهدای جهیزیه به زوج‌های مددجو و نیازمند در راستای تحکیم نهاد خانواده، تشویق به ازدواج و کمک به شکل گرفتن زندگی جدید خانواده‌های نیازمند است که در این زمینه نیازمند مشارکت خیرین هستیم.

وی با اشاره به اهدای ۱۲۶ سری جهیزیه به زوج‌های مددجو در شهرستان ایوان و دیگر نقاط استان گفت: به هر زوج جوان ۵ قلم کالای اساسی تحویل شده که ارزش هر سری آن ۲۲ میلیون تومان است.

مدیرکل کمیته امداد ایلام با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از ۹۰۰ زوج مددجو و نیازمند در استان ایلام از کمک هزینه خرید جهیزیه کمیته امداد استان برخوردار شده‌اند، بیان کرد: هدف گذاری ما این است که امسال بیش از هزار زوج از کمک هزینه خرید جهیزیه یا کالاهای اساسی جهیزیه برخوردار شوند.

موسی نژاد با اشاره به مشارکت بنیاد مستضعفان در کمک به مددجویان و نیازمندان استان یادآور شد: با آمدن مهندس فتاح به بنیاد مستضعفان، این بنیاد رویکرد مناسبی در کمک به مددجویان و نیازمندان در پیش گرفته است.

برچسب‌ها ایلام ایوان جهیزیه عروسی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام ایوان جهیزیه عروسی ایلام ایوان جهیزیه عروسی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بنیاد مستضعفان کمیته امداد استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۲۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» مستضعفان عالم را دلشاد کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی صبح یکشنبه در مراسم زنگ اقتدار ویژه قدردانی دانش آموزان استان سمنان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مرکز آموزشی شهید قزوهی سمنان بیان کرد: عملیات «وعده صادق» نه تنها توان موشکی و اقتدار ایران را به نمایش گذاشت بلکه مستضعفان عالم را دلشاد کرد.

وی با بیان اینکه این عملیات همچنین مردم فلسطین و غزه و محور مقاومت را خوشحال کرد، افزود: مقاومت اسلامی در منطقه روحیه‌ای جدید با این عملیات گسترده گرفت.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه زنگ اقتدار، مبنای دینی دارد، تاکید کرد: خداوند در قرآن کریم همه ما را به استقامت ترغیب کرده و خواستار ایستادگی همه ما شده است.

مطیعی با بیان اینکه خداوند در قرآن می‌فرماید استقامت داشته باشید، بواقع معنی این آیه شریفه آن است که در مسیر مستقیم الهی مقاومت و پایمردی کنید، تاکید کرد: مردم عزیز غزه امروزه مظهر استقامت هستند و با پایمردی خودشان با وجود تمام سختی‌هایی که در غزه وجود دارد، استقامت می‌ورزند.

وی افزود: امروز افتخار ما و مردم فلسطین این است که مقاومت و ایستادگی مردم غزه بخصوص کودکان و نوجوانان به عنوان نماد اسلام و باعث ترویج فرهنگ قرآنی و گرویدن انسان‌های بسیاری به دین اسلام شده است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان خواستار توجه بیشتر مسئولان فرهنگی و آموزشی کشورمان به فرهنگ مقاومت و تبیین آن شد و تاکید کرد: فرهنگ ایستادگی و مقاومت بیش از پیش در سطح جهان نشر و ترویج پیدا کند.

سید جمال وزیری مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان نیز در سخنرانی کوتاهی ضمن بیان اینکه عملیات غرور آفرین وعده صادق، تابو شکست ناپذیری رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل را از بین برد، گفت: روزی شاهد برچیده شدن بساط رژیم غاصب اسرائیل و دنیای بدون اسرائیل خواهیم بود.

کد خبر 6084048

دیگر خبرها

  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • سپاه پناه مردم و مستضعفان است
  • مراجعه بیش از یک هزار ایلامی به پایگاه انتقال خون
  • تهیه جهیزیه، هدیه خیران یزدی به زوج‌های جوان
  • مشارکت بیش از یک‌ هزار ایلامی در اهدای خون
  • سپاه، پناه مردم و مستضعفان است
  • اهدا بیش از ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند واجد شرایط بردسکن
  • اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها سمنان
  • عملیات وعده صادق مستضعفان عالم را دلشاد کرد
  • عملیات «وعده صادق» مستضعفان عالم را دلشاد کرد