Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از سازمان بهزیستی کشور، وحید قبادی دانا در این نامه با بیان این که برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ برگ زرینی به افتخارات جمهوری اسلامی اضافه کرد، گفت: در این انتخابات توطئه دشمنان قسم خورده انقلاب خنثی شد و مردم ایران با حضور پر شور خود در شعب اخذ رای با آرمان های انقلاب، مقام معظم رهبری و شهدای والا مقام بیعتی دوباره بستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این نامه به علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به این که این انتخابات از نگاه این سازمان و جامعه هدف تحت پوشش دارای ویژگی های منحصر به فردی بود که توسط جنابعالی، مدیران و همکاران خدوم آن سازمان رقم خورد، افزود: برای اولین بار در تاریخ انتخابات کشور رابط ناشنوایان در برنامه های تبلیغات کاندیداها، بیانات مقام معظم رهبری و مباحث مهم و مربوط به انتخابات حضور داشت و ناشنوایان و کم شنوایان بدون نیاز به کمک دیگران در جریان اتفاقات این رویداد مهم و موثر سیاسی قرار گرفتند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود: این اقدام ارزشمند آغازی بر پایان نادیده گرفته شدن بخشی از افراد دارای معلولیت در مهمترین رکن مردم سالاری دینی و حقوق شهروندی بود.

قبادی دانا ضمن قدردانی از این اقدام ارزشمند، از مدیر شبکه سلامت و همکاران این شبکه که نقش مهم و موثری در این اقدام داشتند، قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با دو انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و همچنین ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ساعت ۷ صبح روز جمعه ۲۸ خردادماه امسال در سراسر کشور و همچنین ۱۳۳ کشور دنیا برگزار شد و به دلیل شرایط کرونایی و با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا برای رعایت پروتکل های بهداشتی، اخذ رای از مردم تا ساعت ۲ بامداد تمدید شده بود. حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی با ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رای به عنوان رییس جمهوری منتخب ایران انتخاب شد.

بعد از مکاتبات سازمان بهزیستی کشور با وزارت کشور، بلافاصله عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به عنوان رئیس ستاد مناسب‌سازی کشور و همچنین علی عسگری رئیس صدا و سیما دستور دادند که برنامه‌های مناظره‌های انتخاباتی ریاست جمهوری در شبکه سلامت برای افراد دارای معلولیت ناشنوایی مناسب‌سازی شود.

از این رو پس از پخش مناظره اول کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری بعد از این مکاتبات و دستورات برای دسترس پذیری برنامه های تبلیغاتی کاندیداهای ریاست جمهوری برای افراد دارای معلولیت شنوایی، در تعامل سازمان بهزیستی و شبکه سلامت سیما، مناظره‌های بعدی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری همراه با رابط ناشنوایان برای افراد دارای معلولیت شنوایی مناسب سازی و همراه با رابط ناشنوایان به صورت زنده پخش شد.

پیش از انتخابات سه مناظره تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به ترتیب در روزهای شنبه ۱۵، سه شنبه ۱۸ و شنبه ۲۲ خرداد برگزار شد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ وحید قبادی دانا سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ وحید قبادی دانا سازمان بهزیستی کشور انتخابات ۱۴۰۰ وحید قبادی دانا سازمان بهزیستی کشور انتخابات ریاست جمهوری سازمان بهزیستی کشور افراد دارای معلولیت مناسب سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۳۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم قرعه‌کشی پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، با حضور محمد باقر اعلمی، مدیر شبکه تهران سیما، سید عباس جوهری، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران و رئیس ستاد انتخابات استان تهران، حجت الاسلام میرعبدالوهاب میراشرفی، رئیس هیئات نظارت بر انتخابات استان تهران، مهدی ناصر، نماینده دادستان عمومی و انقلاب تهران، پیام امیری قائم مقام شبکه رادیویی تهران، نمایندگان نامزد‌های انتخابات و جمعی از مسئولین و همکاران رسانه ملی برگزار شد.

در این جلسه دکتر اعلمی مدیر شبکه تهران سیما ضمن خدا قوت و خسته نباشید به عوامل و دست اندرکاران امر انتخابات در رسانه ملی، مروری بر اقدامات رسانه ملی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری داشت و تاکید کرد: پس از شمارش آرا در دور اول، تهران ۱۴ نماینده جدید خود را شناخت و ۱۶ صندلی برای رقابت بین نامزد‌های حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس باقی ماند و همچنین انتخابات درحوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا برای معرفی نماینده مردم شریف این حوزه به دور دوم کشیده شد. از اینرو و مطابق قانون برای تعیین تکلیف حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس ۳۲ نامزد و در حوزه ورامین، قرچک و پیشوا ۲ نامزد به رقابت خواهند پرداخت.
وی افزود: بنابراین در راستای عدالت رسانه‌ای در امر تبلیغات تلویزیونی، ۳۴ برنامه تلویزیونی ۲۰ دقیقه‌ای با عنوان "نماینده مردم" برای نامزد‌های دور دوم مجلس شورای اسلامی تعریف شده است. این برنامه‌ها کاملا به صورت رایگان ضبط و تولید شده است و از شبکه تهران سیما روی آنتن می‌رود و نسخه رادیویی آن نیز از رادیو تهران پخش خواهد شد.

اعلمی افزود: جزئیات پخش هر برنامه در قرعه کشی امشب مشخص شد و نامزد‌های انتخابات پیش رو از نوبت، روز و ساعت پخش برنامه‌های خود مطلع هستند.

مدیر شبکه تهران سیما از ضبط مناظره‌های تلویزیونی خبر داد و افزود: ۸ مناظره برای نامزد‌های تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) و ۳ مناظره برای نامزد‌های ورامین، قرچک و پیشوا پیش بینی شده است. برای ضبط برنامه مناظره‌ی نامزد‌های استان تهران، ۴ گروه ۸ نفره ایجاد شده است. مناظره‌ها هم مانند برنامه‌های تبلیغاتی تلویزیون، نماینده مردم به صورت رایگان تولید و پخش می‌شود.

برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران

در ادامه عباس جوهری، رئیس ستاد انتخابات استان تهران به تفاوت مشهود این دوره از انتخابات اشاره کرد و افزود: به دلیل تعدد نامزدها، برگزاری انتخابات در استان تهران با سایر استان‌های بسیار متفاوت است.

رئیس ستاد انتخابات افزود: از ده حوزه انتخاباتی ۸ حوزه به مجلس راه پیدا کردند و تکلیف نمایندگان دو حوزه تهران (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر، پردیس) و ورامین، قرچک و پیشوا در دور دوم مشخص خواهد شد.

وی از برگزاری انتخابات تمام الکترونیک خبر داد و افزود: در تهران، انتخابات کاملا به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود و فیلم‌های آموزشی آن نیز از رسانه ملی پخش خواهد شد.

وی تاکید کرد: در این دوره از انتخابات کسانی می‌توانند رای بدهند که در دور اول یا رای نداده باشند و یا در استان تهران رای خود را به صندوق انداخته باشند.

وی تبلیغات پیش از انتخابات را فرصت مغتنمی برای شناسایی هر چه بهتر نامزد‌های انتخابات برشمرد و تاکید کرد: از ۱۳ اردیبهشت تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان تبلیغات نامزد‌های انتخابات پیش رو است. از این رو انتظار می‌رود خارج از این فاصله زمانی تبلیغات انجام نشود تا شاهد انتخابات سالم، پورشور و خروش باشیم.

عرصه تبلیغات باید سلامت و مطابق قانون باشد

حجت الاسلام میراشرفی رئیس هیئات نظارت بر انتخابات استان تهران به مراقبت از آرای مردم تاکید کرد و افزود: در پشت صحنه انتخابات گروه‌های مختلفی در کنار هم در حال فعالیت هستند تا تشویق و ترغیب برای حضور حداکثری و برگزاری انتخابات پور شور صورت گیرد. میراشرفی از تاثیر حضور نامزد‌ها در مناظره‌ها گفت و افزود: نسبت به رعایت قوانین تبلیغات انتخابات ساعی باشید. رقابت تنگاتنگ است و عرصه تبلیغات باید سلامت و مطابق با مر قانون باشد.

رئیس هیئات نظارت بر انتخابات استان تهران به اجرای صحیح قانون انتخابات اشاره کرد و افزود: از بداخلاقی‌های تبلیغاتی پرهیز شود و طرفداران نامزد‌های انتخابات به معرفی فضائل و ویژگی‌های شخصی نامزد‌ها بپردازند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست
  • دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی با سفیر ایران در سارایوو
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • تکمیل پروژه‌های مصوبات سفر ملاک ارزیابی مدیران است
  • در جهت آگاه سازی و تبلیغات باید به شیوه درست عمل کنیم
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • سایه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پارلمان اروپا بر سیاست‌های گذار از انرژی