Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-28@22:31:26 GMT

(تصاویر) هیوندا النترا جدید با ظاهر اسپرت

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۳۱۰۲

(تصاویر) هیوندا النترا جدید با ظاهر اسپرت

فرارو- اواخر سپتامبر سال گذشته بود که هیوندای برای اولین بار تحقیق و توسعه بر روی یک مدل جدید خودروی Elantra N را تأیید کرد و کمی از طراحی خارجی این سدان را با یک نمونه اولیه استتار شده نشان داد. چند هفته بعد، سازنده کره جنوبی دسته دیگری از تصاویر پیش نمایش را با ششمین عضو خانواده هیوندای N به اشتراک گذاشت و اکنون، دو عکس جدید و البته نچندان واضح تیزرنگاری بدان افزوده شده که نشان می‌دهد این خودرو به زودی و به احتمال زیاد در سال ۲۰۲۲ عرضه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش فرارو به نقل از وبسایت motor1، پس از چند ماه شایعات مختلف و تصاویر جاسوسی، سرانجام به نظر می‌رسد که این خودروساز کره‌ای قصد دارد با انتشار دو تصویر جدید که نمونه اولیه سدان اسپرت جدید را نشان می‌دهد، ما را برای اولین بار الانترا N آشنا سازد. البته از این دو تصویر جدید چیز‌های زیادی دیده نمی‌شود، با این حال از همین تصاویر نامشخص می‌تواند جزئیاتی را مشاهده کرد که می‌تواند ما را با کلیت طراحی این خودرو آشنا سازد.

به گزارش فرارو، در واضح‌ترین تصویر منتشر شده از سدان جدید Elantra N، ابتدا یک اگزوز گرد بزرگ در گوشه پایین سپر دیده می‌شود که به احتمال زیاد نمونه مشابه دیگری در گوشه دیگر سپر هم دارد. درواقع این طرحی است که در مدل‌های اخیر هیوندای دیده شده و ما نیز قبلا در تصاویر جاسوسی همین خودرو مشاهده کرده بودیم. علاوه بر این، یک اسپویلر کوچک نیز به درب صندوق عقب متصل است که مطابق با نوار LED است که چراغ‌های عقب را در پشت متصل می‌کند.

تصویر تیزرنگار دوم، طرح دانه برفی چرخ‌ها را با پوشش برش الماس و جزئیات مشکی براق نشان می‌دهد. این آلیاژ‌ها با لاستیک‌های Michelin Pilot Sport 4S پوشانده شده و سیستم ترمز عملکردی را با کولیس‌های قرمز رنگ با مارک Hyundai N مخفی می‌کنند. همچنین قابل توجه است که لهجه‌های قرمز روی سپر جلو و دامن‌های کناری وجود دارد، جایی که آرم N نیز قابل مشاهده است.

تیل وارتنبرگ، معاون برند Hyundai N در خصوص خودروی جدید النترا می‌گوید: «ما خودروی جدید را به عنوان یک اتوموبیل اسپرت با قابلیت رانندگی پویا و سبک که مورد علاقه بسیاری از کاربران است، طراحی کرده ایم. من نمی‌توانم صبر کنم تا از Elantra N رونمایی کنم که یک ترکیب برجسته در سری مارک‌های N است. منتظر اولین نمایش جهانی دیجیتال این خودرو باشید.» همانطور که از سخنان یکی از روسای بخش هیوندای N مشاهده می‌کنید، در این مرحله هیچ تاریخ دقیقی برای معرفی خودروی جدید اعلام نشده است. با این حال، هیوندای قول داده است که در «هفته‌های آینده» اطلاعات بیشتری در مورد Elantra N جدید ارائه دهد.
تصاویر تیزرنگاری رسمی از خودروی جدید هیوندای النترا N 2022      

منبع: فرارو

کلیدواژه: هیوندای هیوندا النترا النترا 2022 النترا N خودروی جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۳۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت تصادف مرگبار محور دامغان- جندق انحراف به چپ سواری هیوندا بود

سرهنگ موسی بزرگی گفت: در پی حادثه برخورد ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و سواری هیوندا سوناتا ۹ نفر جان باختند و یک نفر مصدوم شد که هیوندا عامل بروز حادثه است.

وی ادامه داد: پژو ۴۰۵ طبق بررسی‌ها ۶ سرنشین داشت که پنج نفر فوت شدند و یک نفر مصدوم داشت.

رییس پلیس راه استان سمنان گفت: خودرو هیوندا چهار سرنشین داشت که تمام سرنشینان فوت کردند.

جندق- معلمان محور ارتباطی دوطرفه بین استان سمنان و اصفهان از دل کویر می‌گذرد و در تمام تعطیلات در این محور حوادث مرگبار رخ می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • عکس| وحشتناک‌ترین تصادف نوروز ۱۴۰۳/ پسر ۵ ساله تنها نجات یافته این تصادف
  • (تصاویر) رونمایی هیوندای از توسان جدید؛ شگفتی طراحی را ببینید!
  • علت تصادف مرگبار محور دامغان- جندق انحراف به چپ سواری هیوندا بود
  • ربات های مبارز هیوندای با توجه به خودروهای این کمپانی! (تصاویر)
  • هیوندای توسان 2025 ، قوی تر آمد! (+عکس)
  • قیمت جدید محصولات کرمان موتور اعلام شد
  • هیوندای موتور دست‌ودلباز شد
  • اگر صبح‌ها با این علائم از خواب بیدار می‌شوید، به پزشک مراجعه کنید
  • بوگاتی شیرون سوپر اسپرت؛ مشکی باشه، هیولا باشه! (عکس)
  • مصرف این نوع زولبیا و بامیه ممنوع!