Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده روز چهارشنبه در آیین افتتاحیه دوره مجازی حفظ صحیفه سجادیه افزود: این حرکت به منظور آشنایی و انس قاطبه مردم با صحیفه ابتدا از استان هرمزگان آغاز و سپس به سراسر کشور تسری داده شود.
وی، از صحیفه سجادیه و نهج البلاغه به عنوان قرآن ناطق نام برد و بیان داشت: صحیفه سجادیه همانند قرآن مطابق با فطرت بشر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه دعا بهترین زبان گفتگو است، افزود: دعا بهترین روش برای سیر و سلوک الهی است و صحیفه سجادیه مخزن و گنجینه ادعیه است.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان در ادامه با اشاره به ترکیبی بودن این استان، افزود: صحیفه سجادیه می تواند بعد از قرآن، عامل مهم وحدت و همدلی بین شیعه و اهل سنت باشد.
وی همچنین استمرار کنگره بین المللی امام سجاد(ع) را از عنایات ویژه سیدالساجدین دانست و عنوان کرد: امروز استان هرمزگان با نام امام سجاد(ع) افتخار و آبرو کسب کرده است و در دنیا با این نام مبارک و به عنوان خادمین مکتب آن حضرت شناخته می شود.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با یادآوری اینکه در سال گذشته ۲۳ کشور دنیا تحت پوشش برنامه های کنگره بین المللی امام سجاد(ع) درآمدند و مروج فرهنگ صحیفه سجادیه شدند، ابراز امیدواری کرد که به گونه ای برنامه ریزی شود که آحاد مردم استان و کشور خودمان نیز با مکتب امام سجاد(ع) و ادعیه صحیفه سجادیه آشنا شوند.
وی ضمن قدردانی از برگزاری دوره مجازی حفظ صحیفه، گفت: امروز ۱۲۳ نفر از ۱۵ استان کشور در این دوره شرکت کرده اند و کار حفظ را از همین امروز آغاز می کنند و ضروری است که این کار در آینده گسترش و سطح آن نیز ارتقا یابد.
امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت فضای مجازی اشاره و تاکید کرد: کار حفظ صحیفه باید با استفاده از ظرفیت فضای مجازی از مرزهای ایران اسلامی عبور کند و در دیگر کشورها نیز ترویج شود.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده یادآور شد: نهضت صحیفه خوانی باید در کنار طرح تلاوت نور(قرائت روزانه یک صفحه قرآن) بین دو نماز یک فراز و ترجمه آن خوانده شود.
حجت الاسلام محمد علی لبخندان، مدیر موسسه فرهنگی هنری اندیشه های اسلامی سجادیه نیز گفت: تنها راه مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن تبلیغ فرهنگ اهل بیت(ع) است.
وی ضمن قدردانی از همه مدیران و اقشار مختلفی که طی سال های اخیر همکاری خوبی با مجموعه عوامل برگزاری کنگره بین المللی امام سجاد(ع) کرده اند، اظهار امیدواری کرد: به لطف خداوند و عنایت امام سجاد(ع)، این حرکت ارزشمند استمرار یابد.

برچسب‌ها کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان صحیفه سجادیه محمد عبادی زاده هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان صحیفه سجادیه محمد عبادی زاده کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان صحیفه سجادیه محمد عبادی زاده هرمزگان صحیفه سجادیه حجت الاسلام امام سجاد ع عبادی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۳۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور دیدار و به گفت‌وگو پرداختند.

آیت‌الله مصطفی محامی شامگاه چهارشنب۵ اردیبهشت در دیدار رئیس دیوان عالی کشور ضمن اشاره به مشکلات ناشی از خشکسالی در منطقه سیستان و نیز خسارت‌های وارده از سیلاب در جنوب استان پیرامون مسائلی از جمله حقابه سیستان و نیز فراهم ساختن زیرساخت‌ها در شهرهای جنوبی استان به گفت‌وگو پرداخت.

امام جمعه زاهدان در ادامه با اشاره به تعارض در مالکیت اراضی کشاورزی بین مردم و منابع طبیعی عنوان کرد: یکی از گلایه‌های مهم و متعدد مردم در سفرهای شهرستانی بنده این است که بسیاری از اراضی زراعی توسط منابع طبیعی جزء اراضی ملی اعلام شده است و این در صورتی است که مردم در این نقاط براساس عُرف متداول زندگی کرده و ملک هر کس نیز مشخص و آثار کِشت، داشت و برداشت نیز محرز است و حکایت از آن دارد که زمین زراعی با وجود درختان کهنسال نسل اندر نسل، آباد شده و لازم است تدبیر لازم در این خصوص اتخاذ شود.

همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد جعفر منتظری رئیس دیوان عالی کشور نیز در خصوص قوانین مالکیت اراضی قول پیگیری داد و عنوان کرد: باید در دادگستری استان شورایی تشکیل و در این خصوص تدابیر خاص خود را اتخاذ کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • آغاز ساخت عملیات اجرایی مرکز بهداشت امام سجاد (ع) در همدان