Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا کرمی محمدی در جلسه ادواری شورای دبیران ستادهای مدیریت بحران مناطق از آنها خواست کماکان با هماهنگی ستاد ملی کرونا و سازمان مدیریت بحران شهر تهران به انجام همکاری کامل و پشتیبانی از اجرای طرح واکسیناسیون کرونا ادامه دهند.

کرمی محمدی همچنین از دبیران مناطق پهنه جنوبی پایتخت به دلیل اقدامات مؤثر جهت اطفاء حریق پالایشگاه تهران قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه یکی از کارکردهای پایگاه‌های پشتیبانی مدیریت بحران فراهم ساختن امکان استقرار خانه‌های دوام و ایمنی، عوامل جمعیت هلال احمر، کارشناسان نواحی و نیز ذخیره تجهیزات سبک امداد و نجات است بر فعال سازی اتاق کارشناسان نواحی و مراکز دوام در تمام پایگاه‌ها و پیگیری استقرار سازمان‌های امدادی در پایگاه‌ها تاکید کرد

کرمی محمدی در ادامه بر لزوم عملیاتی نمودن سامانه فرماندهی یکپارچه حوادث در ستادهای مدیریت بحران با مشارکت جدی دبیران مناطق، اجرای جدی و منظم طرح نت (نگهداری و تعمیر تجهیزات امداد و نجات پایگاه‌ها) در مناطق و برگزاری جلسات شورای مشورتی دوام با بهره گیری از مشارکت شهروندان عضو گروه‌های داوطلب واکنش اضطراری محله (دوام) تاکید کرد.

در این نشست همچنین مقرر شد سالن فرماندهی ستادهای مدیریت بحران مناطق با بهره گیری از اعتبارات شهرداری مناطق راه اندازی و تجهیز شود.

اسماعیل سلیمی معاون آمادگی، مقابله و پدافند غیر عامل نیز در این نشست با اشاره به نقش مهم استان‌های معین تهران به عنوان اصلی ترین واحدهای کمکی در امر امداد رسانی در زمان بحران افزود: برای هر یک از استان‌های مذکور پایگاهی برای ذخیره تجهیزات و محلی برای استقرار گروه‌های اعزامی در نظر گرفته شده است و جلسات مشترک به منظور آمادگی جهت اجرای مانور استان‌های معین برگزار می‌شود.

کد خبر 5242673 ساناز باقری راد

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ستاد ملی مقابله با کرونا رضا کرمی محمدی تهران خبرگزاری مهر واکسن کرونا انتخابات 1400 شهرداری تهران شورای شهر تهران هفته قوه قضاییه سیدابراهیم رئیسی سازمان تامین اجتماعی محیط بان وضعیت معابر وزارت آموزش و پرورش کیفیت هوای تهران پلیس راهور هلال احمر جمهوری اسلامی ایران شهر تهران داوری ستادهای مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۳۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات ساخت، مشارکت‌ مالکان در نوسازی بافت‌های فرسوده را دو برابر می‌کند

محمد آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با بیان اینکه  وضعیت نوسازی واحدهای مسکونی در مناطق جنوب تهران در مقایسه با مناطق شمال تهران نامناسب تر است گفت: بسیاری از ساکنان بافت های فرسوده در جنوب تهران به دلیل عدم تمکن مالی با مشکل مواجه هستند که در این زمینه سعی داریم با پرداخت تسهیلات نوسازی مشارکت های مردم و مالکان را در این مناطق افزایش دهیم.

وی افزود: در بازه سال های ۸۸ تا ۹۲ میزان نوسازی بافت های فرسوده رکورد دار بوده به طوری که میزان نوسازی بافت های فرسوده به ۱۰۰ هزار واحد هم می‌رسد اما بعد از آن اجرای نوسازی بافت های فرسوده کاهشی شد.

او اظهار کرد: در دولت سیزدهم تلاش می‌کنیم با پرداخت تسهیلات ساخت نهضت ملی مسکن و انتقال آن به طرح های نوسازی بافت های فرسوده روند اجرا را تسریع کنیم و از سوی دیگر مشارکت های مردمی را هم تقویت کنیم.

آیینی گفت‌: تسریع در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها از طریق مشارکت های مردمی و پرداخت تسهیلات ساخت و اجرای بسته های تشویقی امکان پذیر خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات ساخت مشارکت‌ مالکان در نوسازی بافت‌های فرسوده را دو برابر می‌کند
  • پرداخت تسهیلات ساخت، مشارکت‌ مالکان در نوسازی بافت‌های فرسوده را دو برابر می‌کند
  • میانگین اجرای طرح کاداستر در اراضی کشاورزی کشور ۵۱ درصد است
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور
  • آخرین وضعیت برق و آب مناطق سیل زده هرمزگان
  • جزئیات پیاده روسازی در تهران | در این دو سال چقدر پیاده رو مناطق مناسب سازی شده‌اند؟
  • مدارس هرمزگان فردا برقرار است/ فقط جاسک و بشاگرد با نظر ستادهای بحران تصمیم‌گیری کنند
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • بارندگی‌های شدید در هرمزگان؛ مسدود شدن دو محور در شرق
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در اصفهان / دستگاه‌های امدادی در آماده‌باش قرار دارند