Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاکنون ۴ میلیون و 407 هزار و 385 نفر دوز اول واکسن کرونا و یک میلیون و 21 هزار و 619 نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۵ میلیون و 429 هزار و 4 دوز رسیده است.

  برای دیدن آخرین آمار، کلیک کنید

به گزارش «تابناک»؛ بر اساس اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و 59 بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که 1299 مورد بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۳ میلیون و 128 هزار و 395 تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، 112 تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۸۳ هزار و 329 تن رسیده است و تا به امروز نیز خوشبختانه ۲ میلیون و 784 هزار و 14 تن بهبود یافته‌اند.

همچنین 3236 تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و تاکنون هم ۲۲ میلیون و 821 هزار و 277 آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۷۵ شهر در وضعیت نارنجی و ۲۵۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» ۲.۹ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۱ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۳ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 شورای شهر ششم سید ابراهیم رئیسی اینجا ویروس کرونا کووید19 نرخ مرگ انتخابات 1400 شورای شهر ششم سید ابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۳۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار تکان دهنده افزایش فقر در ایران طی ۲ سال

با استناد به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس خبر داده که طی دو سال ۸ میلیون نفر به جمعیت فقرا اضافه شده است.

به گزارش اعتماد، داده‌های نرخ فقر، شکاف فقر و وضعیت غیر فقرا نسبت به خط فقر، به ترتیب نشان‌دهنده تأثیر احتمالی سیاست‌های بودجه‌ای خواهد بود. برای این منظور ابتدا سراغ شاخص نرخ فقر می‌رویم. نرخ فقر درصدی از جمعیت کشور را نشان می‌دهد که در مقایسه با خط فقر درآمدی، فقیر به حساب می‌آیند. نرخ فقر در ایران از ابتدای دهه ۹۰ تا سال ۱۳۹۶ روند ثابتی داشته است، اما از سال ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸ حدود ده درصد افزایش یافته و از سطح ۲۰ درصد به ۳۰ درصد رسیده است.

افزایش ۱۰ درصدی نرخ فقر به معنی افزایش حدود ۸ میلیون نفر به تعداد فقرا در کشور است. به عبارت دیگر بعد از سال ۱۳۹۶ حدود ۵۰ درصد نسبت به گذشته به جمعیت فقرای کشور افزوده شده است. از سال ۱۳۹۸ به بعد نرخ فقر نوسان بسیار اندکی داشته و همواره در حدود سطح ۳۰ درصد باقی مانده است. منطقه ماندگاری فقر در سطح ۳۰ درصد در چهار سال اخیر در شرایطی است که بودجه‌های دولتی سالانه هزینه‌هایی را برای مقابله با فقر اختصاص می‌دهند، اما میزان و راهبرد هزینه‌ها، تکافوی حجم فقر موجود در جامعه را نمی‌دهد. در نتیجه سیاست‌های حمایتی در بودجه به تنهایی قادر به کاهش نرخ فقر ماندگار در ناحیه قرمز رنگ نیستند.

دیگر خبرها

  • آمار تکان دهنده افزایش فقر در ایران طی ۲ سال
  • تغییر سبک زندگی یکی از مهمترین عوامل کاهش موالید در کشور 
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک/ اسامی کامل مسافران پاریس
  • هماهنگی کامل دستگاه‌های نظامی و دیپلماتیک چگونه باعث پیروزی ایران شد؟
  • اعلام همبستگی کامل صربستان با ایران
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • شیرمردان و شیرزنان سپاهی در خط مقدم حراست از ایران
  • انهدام کامل بزرگ‌ترین کارخانه داروسازی غزه توسط جنگنده‌های اسرائیل/شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۹ تن رسید
  • انهدام کامل بزرگترین کارخانه داروسازی غزه توسط جنگنده های اسرائیل/شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۹ نفر رسید
  • آمار شهدای فلسطین به ۳۴ هزار و ۴۹ نفر رسید