Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگزار باشگاه استقلال تلاش‌های خود را برای تغییر سرمربی استقلال آغاز کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کارگزار باشگاه استقلال ویدیویی منتشر کرده که در آن مدعی شده است بیشتر از تعهدش به استقلال پول پرداخت کرده است. آن‌ها اعلام کرده‌اند اگر می‌دانستند فضای فوتبال این گونه حاشیه دارد، هیچ وقت برای کار تبلیغاتی وارد آن نمی‌شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



باتوجه به چالش میان احمد مددی و فرهاد مجیدی و همچنین کنایه سرمربی استقلال به کارگزار، این شرکت به شدت دنبال برکناری فرهاد مجیدی است. ماجرا تا جایی پیش رفت که اگر استقلال در دیدار معوقه هفته ۲۱ لیگ برتر مقابل پدیده شکست می‌خورد، سرمربی استقلال از سمتش برکنار می‌شد. یکی از دلایلی که مجیدی در نشست خبری بعد از بازی روی میز کوبید و اعلام کرد «هر کاری کنند تیم من پیروز می‌شود» همین موضوع بود. با این حال هنوز احتمال برکناری مجیدی در صورت شکست در بازی‌های بعدی وجود دارد.

اما یکی دیگر از شروط کارگزار، تغییر اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال است. با این تفاسیر سرنوشت مددی و همکاری‌اش با استقلال مشخص نیست. هر چند ارتباط خوب مددی با کارگزار باشگاه، به ابقای وی در استقلال کمک زیادی می‌کند، اما تجمعات هواداران استقلال (اول تیر ماه ۱۴۰۰) و گلایه آن‌ها از شرایط، مسیر بقای او را در کرسی ریاست باشگاه استقلال سخت‌تر کرده است.

از گوشه و کنار نیز خبر می‌رسد که در صورت تغییرات در هیئت مدیره باشگاه استقلال مجیدی نیز از کار برکنار می‌شود و حتی تلاش‌ها برای پیدا کردن جانشین وی نیز آغاز شده است.

حمید آصفی نیز شب گذشته اعلام کرد‌ای کاش جدا از هیئت مدیره تمامی ارکان باشگاه استقلال دچار تغییر شوند. این جمله آصفی واکنش‌های بسیاری را به همراه داشته و بسیاری معتقدند که این جملات سر آغازی برای جدایی و تغییرات گسترده در باشگاه استقلال در انتهای دولت خواهد بود.

 

میزان

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال پدیده باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۳۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس بار دیگر از جواد نکونام شکایت کرد

باشگاه پرسپولیس از سرمربی تیم فوتبال استقلال به کمیته انضباطی شکایت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه پرسپولیس امروز (شنبه) به طور رسمی از جواد نکونام سرمربی تیم استقلال به دلیل اظهاراتش علیه سرخپوشان در نشست خبری بعداز بازی مقابل آلومینیوم اراک به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

باشگاه استقلال بعداز بیانیه اول دیشب خود در اعتراض به گل پرسپولیس به ملوان، امروز بار دیگر در بیانیه‌ای مدعی شش گل آفسایدی سرخپوشان در فصل جاری شد!

نکونام هم مدعی شد دو داور دربی پارسال پرسپولیسی بودند و به نفع این تیم سوت زده‌اند. 

دیگر خبرها

  • فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی گزینه‌های تراکتور
  • بازیکن استقلال در آستانه جدایی
  • این آقا حق ورود به رختکن استقلال را ندارد!
  • گل محمدی برای سرمربیگری یک رقیب محبوب استقلالی پیدا کرد
  • شاید امروز آخرین حضور سرمربی اسپانیایی در تمرین باشد/ خمز در آستانه فسخ قرارداد با تراکتور
  • کربکندی: باید ناکامی سپاهان کالبد شکافی شود/ مفاد قرارداد مانع برکناری مورایس شده است
  • احضار نکونام به کمیته انضباطی / سرمربی استقلال تا چه زمانی محروم خواهد بود؟
  • لطیفی: اختلاف مجیدی و سعادتمند یک جام از ما گرفت
  • پرسپولیس بار دیگر از جواد نکونام شکایت کرد
  • ◄ فهرستی از عجیب ترین ها در شرکت راه آهن