Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، مهرداد جمال ارونقی ضمن تأیید خبر فاسدشدن چند ده هزار تن نهاده‌های دامی رسوب یافته در بنادر شمالی کشور، گفت: اگر گمرک مدارک مربوط به ترخیص کالا را دریافت نکند، باید نسبت به متروکه کردن کالاهایی که در معرض فساد هستند اقدام کند.

وی افزود: اقدامات لازم از سوی گمرک صورت پذیرفته است ازجمله اینکه کالا باید در اختیار سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور گمرکی گمرک ایران با تأکید بر اینکه بدون اخذ مجوزهای قانونی لازم یک کیلوگرم از این نهاده‌ها ترخیص نخواهد شد، افزود: ممکن است این نهاده‌ها به مصرف ثانویه برسد یا اینکه مطابق تصمیمات مراجع قانونی در راستای از بین بردن این کالاها اقدامات لازم انجام بگیرد.

ارونقی گفت: این موضوع نشان می‌دهد صاحب کالا، کالای واردشده را به امید گران شدن در گمرکات نگه نمی‌دارد و این فرضیه که صاحبان کالا در گمرکات احتکار می‌کنند، رد می‌شود چراکه هیچ‌کسی نمی‌گذارد اموال و دارایی اش در گمرکات یا بنادر تلف بشود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۳۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای تأمین منابع مالی افق نوینی لازم است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرهاد زیویار سی ام فروردین ماه در جلسه‌ی شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به اینکه تأمین نبودن منابع مالی اساسی‌ترین دلیل توقف واحد‌های تولیدی و نیمه تمام است، گفت: فراگیری و ترویج روش‌های نوین تأمین منابع مالی به عنوان یک افق نوین به ویژه در بین فعالان اقتصادی می‌تواند کارگشا باشد.

وی به تأمین مالی طرح‌ها از منابع دولتی به عنوان مهم‌ترین منبع در کشور در دهه‌های گذشته اشاره و تصریح کرد: آموزش برای فعالان اقتصادی، سرمایه‌گذاران و دستگاه‌های اجرایی برای فراگیری روش‌های نوین در شرایط موجود یک ضرورت است.

استاندار لرستان تأکید کرد: سازوکار اتاق بازرگانی برای برگزاری کلاس‌های آموزشی مناسب بوده و می‌توان از ظرفیت بخش خصوصی برای توسعه استان بهره برد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن انواع نهاده دامی و کشاورزی
  • رتبه نخست مازندران در صادرات لبنیات
  • برای تأمین منابع مالی افق نوینی لازم است
  • ارائه مجوزهای ترخیص کالا از طریق سامانه یکپارچه
  • ترخیص بهداشتی ۹ میلیون تن نهاده دام وارداتی از بندر امام
  • ترخیص بیش از ۹ میلیون تن نهاده دام در بندر امام خمینی
  • واردات نامرئی خودرو
  • وقتی وزیر صمت بخاطر هماهنگ نکردن حرفهایش با وزیر اقتصاد،گاف می دهد/ علی آبادی در باره تعداد واردات خودرو درست می گوید یا گمرک؟
  • کشف حدود۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی
  • وقتی وزیر صمت بخاطر هناهنگ نکردن حرفهایش با وزیر اقتصاد،گاف می دهد/ علی آبادی در باره تعداد واردات خودرو درست می گوید یا گمرک؟