Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@17:58:50 GMT

جراحی زیبایی سارا ونیکا / فیلم تأسف بار سارا و نیکا در خلوتی شان

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۳۳۰۵

جراحی زیبایی سارا ونیکا / فیلم تأسف بار سارا و نیکا در خلوتی شان

‍‍‍‍‍‍

سارا ونیکا دوقلوی های جوان و پرحاشیه سینما و تلویزیون هستند. سارا و نیکا از سال ۹۳ برای زندگی به خارج از کشور رفتند.  سارا و نیکا درسال 1390 با بازی در سریال پایتخت چهره شدند. سارا و نیکا در این مدت با عکس های نامتعارف جنجال زیادی در فضای مجازی داشتند . سارا و نیکا فرقانی اصل متولد ۸ مرداد ۱۳۸۳ در تهران و ساکن سوئد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سارا ونیکا فرقانی خواهران دوقلویی هستند که در شش قمست سریال پایتخت حضور داشتند. سارا و نیکا فرقانی از آخرین قسمت های فصل ششم سریال پایتخت از بازی در این فیلم حذف شدند. حذف ساراو نیکا از سریال پایتخت اظهارنظرهای زیادی شد.

سارا ونیکا فرقانی خواهران دوقلویی که در سریال پایتخت دیده شدند و به شهرت رسیدند پس از انتشار فیلم خارج از عرف آنها در کنار استخر از ادامه بازی در این سریال کنار گذاشته شدند.

این روزها سارا ونیکا فرقانی در کشور سوئد زندگی می کنند و فعالیت گسترده ای در اینستاگرام دارند. در یکی از لایوهایی که این دوخواهر بازیگر حضور دارند وقتی یکی از طرفدارانشان سوال می پرسد که آیا بینی خود را عمل جراحی زیبایی کرده اید با حالتی متعجب می گویند، دلیلی برای این کار نمی بینیم و ما به صورت خود دست نزده ایم و هیچ عمل زیبایی انجام نداده ایم.

سارا و نیکا چرا کج راهه رفتند؟

سارا و نیکا پایتخت روزی که قدم به تلویزیون ایران گذاشتند و دقولوهای افسانه ای کشور شدند حالا پس از گذشت سالها و حواشی زیادی که دنبال آنها بود حالا از سری جدید پایتخت کنار گذاشته شدند چرا که کج راهه رفتند.

سارا ونیکا  که این روزها تبدیل به اینفولوئنسر اینستاگرام شده اند این روزها خبر حذف شدن آنها از سری جدید سریال پایتخت کلی جنجال به پا کرد. حتی پای بازیگران نیز به این ماجرا باز شد و به حذف شدن این خواهران دوقول واکنش نشان دادند.

فیلم تاسفبار از سارا و نیکا !فحاشی زشت نفیسه روشن به یک سینماگرمعروف ! + جزییات

سارا و نیکا خواسته و ناخواسته جزو بازیگران جنجالی این روز ها شدند و فضای مجازی این روز ها پرشده است از عکس های جنجالی سارا و نیکا . همین فضای مجازی هم کار دست سارا و نیکا داد.

تصاویری از سارا و نیکا فرقانی دو بازیگر نسل جدید کشورمان که در فیلم پایتخت به شهرت رسیدند در یک استخر مختلط خارج کشور منتشر شده است که جنجالی جدیدی برای این دو بازیگر نوجوان ایجاد کرده است.

برخی از صفحات مجازی و کانال های اینستاگرامی عکس هایی از دو بازیگر دوقلوی مشهور پایتخت در استخر منتشر کرده اند. این عکس ها مربوط به استخری در خارج از کشور است.

از زندگی سارا و نیکا چه می دانید؟

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. سارا و نیکا بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است . به تازگی کلیپی از سارا و نیکا بازیگران سریال پایتخت در اینستاگرام پخش شده است که باعث شایعات زیادی در فضای مجازی شده است. در ادامه این کلیپ را مشاهده می نمایید.

اولین بازی

اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس در سال 1384 بر میگردد که 9 ماه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود.

حمایت تمام قد «بهنوش بختیاری» از سارا و نیکای «پایتخت»

نحوه ورود به پایتخت

آقای رسول حاتمی بر اساس شناختی که از این خانواده در سریال دوباره زندگی داشت آنها را برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم معرفی کرد و پس از تست دادن در دفتر برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس) برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدند.

علایق سارا و نیکا فرقانی

سارا و نیکا در مصاحبه های گوناگونی که با رسانه ها داشتند همواره در پاسخ به این سوال که علاقه ای به بازیگری دارند پاسخ داده اند در حال حاضر هنوز تصمیمی نگرفته اند و دوست دارند درس خواندن را ادامه دهند. نیکا به دامپزشکی علاقه زیادی دارد و عکس های زیادی از سارا و نیکا در کنار های سگ های مختلف منتشر شده است.

سارا و نیکا باز با یک فیلم جنجالی از خلوتی شان 

منبع: فردا

کلیدواژه: سارا و نیکا سارا و نیکا فرقانی سارا و نیکا پایتخت سارا و نیکا در سوئد سارا و نیکا فرقانی سارا و نیکا سارا و نیکا سریال پایتخت فضای مجازی عکس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۳۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصص زیبایی در پزشکی باید به عنوان یک رشته دانشگاهی ایجاد شود/ عمل زیبایی دیگر جنبه مدگرایی دارد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهرناز آجرلو، پزشك پوست و زیبایی در یک گفت‌وگوی رادیویی در مورد آسیب‌شناسی جراحی‌های زیبایی كشور گفت: رواج یك عمل در كشور موجب رشد بُعد مالی آن شده و همین موجب تمایل افراد به این موضوع در صورت نبود نظارت جدی می‌شود. در كشورهای آسیایی نیز شاهد مدگرایی بسیار افراط كارانه در حوزه زیبایی هستیم. در گذشته عمل‌های زیبایی صرفاً جنبه‌های درمانی و جبرانی داشت، اما امروز جنبه تبعیت از مد دارد.

او با اشاره به تغییرات پوست و مو با افزایش سن و نداشتن سبك زندگی صحیح بیان كرد: افراد برای جبران كاستی‌ها به سمت عمل‌های زیبایی سوق می‌یابند تا اعتماد به نفس خود را به دست آورند؛ اما امروز این عمل‌ها نه تنها الگوی پیشگیرانه ندارد بلكه شاهد مراجعین با سن كم به این عمل‌ها هستیم.

این پزشك پوست و زیبایی از تعهد جامعه پزشكان پوست و زیبایی نسبت به عمل‌های خود یاد كرد و افزود: این تعهد در بین آرایشگران وجود ندارد و با وجود آنكه هیچ ورودی به حوزه پزشكی ندارند، اقدام به انجام جراحی زیبایی می‌كنند.

در گذشته تقاضای انجام عمل‌های زیبایی توسط بانوان بیشتر بود اما اخیراً ورود آقایان به این حوزه با بانوان برابری می‌كند. عمل‌های زیبایی امروز صرفاً مدگرایی است و افراد متقاضی بدون توجه به عارضه‌های جراحی قصد تغییر چهره دارند.

او در این باره افزود: اگر سازوکاری تعریف شود كه این عمل‌ها توسط افراد متخصص انجام شود شرایط بهتر خواهد شد. تخصص زیبایی نیز باید در كنار سایر حوزه‌های تخصصی پزشكی قرار بگیرد كه می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد. این حوزه باید به عنوان یك رشته دانشگاهی وجود داشته باشد؛ اما حوزه زیبایی از نظر فرهنگی و فقهی در جامعه مورد بررسی قرار نگرفته در حالی که با این انجام روند، افراد كمتری به سمت آن خواهند رفت.

این پزشك ضمن تأکید بر از بین بردن تبعیت از مد در این حوزه یادآور شد: این موضوع بسیار خطرناك است چرا كه عوارض آن بسیار است.

افراد باید پزشكان متخصص را از طریق سایت نظام پزشكی بشناسند و به مراكز معتبر مراجعه كنند. بدن هر فرد با سایرین متفاوت است بنابراین نباید انتظار داشته باشند شبیه افراد خاصی شوند، نواقص را رفع كنند، تفكیك بندی جراحی را بدانند و زیبایی طبیعی خود را دوست داشته باشند و نیازی نیست برای مطرح شدن در جامعه عمل‌های زیبایی انجام داده و از خودشان چهره‌های جدید بسازند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس| این دو بازیگر «پایتخت» چه زمانی به ایران باز می‌گردند؟
  • جراحی زیبایی کامران نجف‌زاده؛ از عمل بینی تا کاشت مو!
  • عجیب ترین سفارش ها برای عمل های زیبایی؛ از گوش برجسته تا بینی زین اسبی
  • دوقلوهای پایتخت به ایران باز می‌گردند؟
  • دوقلوهای پایتخت به ایران باز می‌گردند؟ |‌ عکس
  • تخصص زیبایی در پزشکی به عنوان یک رشته دانشگاهی ایجاد شود/ عمل زیبایی دیگر جنبه مدگرایی دارد
  • تخصص زیبایی در پزشکی باید به عنوان یک رشته دانشگاهی ایجاد شود/ عمل زیبایی دیگر جنبه مدگرایی دارد
  • بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش/ عکس
  • افزایش آمار این عمل زیبایی ۳۰۰ میلیونی!
  • (تصاویر) تغییر چهره زنانه سارا و نیکا در سوئد! | دوقلوهای شیرگاهی جای ما را گرفتند!