Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، نوید محمودی کارگردان افغانستانی سینمای ایران که فیلم‌هایی را با موضوع مهاجرت افغان‌ها مانند مردن در آب مطهر را کارگردانی کرده است، دلنوشته‌ای را منتشر کرد که در ادامه می‌خوانید:

«متأسفانه چند روز است مدام اخبار جنگ و پیشروی طالبان در افغانستان شنیده می‌شود و پس از آن خبر پیروزی نیروهای دولت و عقب نشینی طالب‌ها به گوش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌دانم که طالبان صدای مرا نمی‌شنوند چون اصلاً  قرار نیست شنونده باشند. ایمان دارم که آنها برای شنیدن آموزش ندیده‌اند. اما احساس می‌کنم باید گفته شود، باید حرفی بزنم، باید به طالب‌ها گفته شود که این فرزندان افغانستان آینده می‌خواهند این فرزندان حق زندگی دارند، حق دارند در سرزمین خودشان بایستند، زمین بخورند و باز برخیزند و امیدوارتر از پیش حرکت کنند، حق دارند رشد کنند و مفید باشند، کمترین انتظارشان از شما زندگی آرام است با کمترین امکان‌ها  که از آنها دریغ می‌کنید، شما باز و باز و باز هم خطا می‌کنید کاری می‌کنید که سال‌ها است بی‌ثمر است، کاری که در نهایت بی‌سرزمینی به دنبال دارد، شما صاحبان افغانستان را که خاک و سرزمین دارند آواره خاکی دیگر می‌کنید.

این ها، همان‌ها که شما نمی بینید و تلخ می‌کشیدشان کودکانی هستند که سال‌ها است درد گذشته را خاک کرده‌اند و خیال‌های خوب برای خودشان و شما در سر دارند. اینها می‌خواهند پرنده باشند، برگ برنده باشند، پایان گریه‌ها قاصد خنده باشند. بیش از ۴۰ سال جنگ و سه نسل مهاجر بس است. این درد برای کل جهان بس است لطفاً سلاح را کنار بگذارید و اجازه بدهید این کودکان زندگی کنند.»

کد خبر 609664 برچسب‌ها کارگردانان سینمای ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کارگردانان سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۳۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید

 

به گزارش تابناک و به نقل از زومیت، واتس‌اپ قرار است میزبان چند ویژگی کاربردی جدید شود. یکی از این ویژگی‌های جدید به کاربران امکان می‌دهد تا فایل‌ها را از طریق شبکهٔ محلی به اشتراک بگذارند و قابلیت مهم دیگر، امکان اضافه کردن یادداشت به مخاطبین خواهد بود.

پیش‌تر اطلاعاتی دربارهٔ به اشتراک‌گذاری فایل‌ها از طریق شبکهٔ محلی منتشر شده بود و اسکرین‌شات‌های جدیدی که از صفحهٔ نصب اپلیکیشن واتس‌اپ منتشر شده، نشان می‌دهند که کاربران برای فعال کردن این قابلیت نیاز به چه مجوزهایی دارند.

 
تصاویر منتشرشده از نسخهٔ بتای ۲٫۲۴٫۹٫۲۲ در سیستم‌عامل اندروید نشان می‌دهند که واتس‌اپ در حال ایجاد روش جدیدی برای به اشتراک‌گذاری عکس‌ها، فیلم‌ها، اسناد و سایر فایل‌ها با کاربرانی است که در فاصلهٔ نزدیک قرار دارند. در این روش نیازی به شبکهٔ موبایل و اینترنت نخواهد بود.

با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید

برای استفاده از قابلیت جدید، کاربران باید مجوز را به واتس‌اپ بدهند و هر وقت بخواهند، می‌توانند این مجوزها را لغو کنند. اشتراک‌گذاری فایل‌ها مانند پیام‌های واتس‌اپ بر پایهٔ سیستم رمزنگاری سرتاسری (End-to-End Encryption) است و شماره‌های تلفن در طول فرایند به‌اشتراک‌گذاری پنهان می‌مانند.

یادداشت اختصاصی
واتس‌اپ هم‌چنین قصد دارد قابلیتی ایجاد کند که به کمک آن، کاربران بتوانند یادداشت‌هایی را به مخاطبین خود اضافه کنند. نسخهٔ بتای واتس‌اپ یادداشت‌ها را در صفحهٔ مخاطبین فعال می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد تا اطلاعات مفیدی را در مورد مخاطب اضافه کنند.

یادداشت‌ها تنها برای کاربری که آن‌ها را نوشته است، قابل‌مشاهده است و برای مخاطب نمایش داده نمی‌شوند. قابلیت یادداشت‌ها تنها برای اپلیکیشن موبایلی واتس‌اپ نخواهد بود و در دسترس کاربران نسخهٔ وب نیز قرار خواهد گرفت.

ویژگی‌های جدید واتس‌اپ فعلاً در نسخهٔ بتا قرار دارند و هنوز مشخص نیست که آیا وارد نسخهٔ پایدار خواهند شد یا نه؛ بااین‌حال اگر قابلیت‌ها از نظر کاربران مفید باشند، احتمال این وجود دارد که در به‌روزرسانی‌های جدید در دسترس کاربران قرار گیرند.

 

دیگر خبرها

  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • بازگشت اتباع افغانستانی به کشور خود + فیلم
  • نگاهی به توافق‌های جدید بین ترکیه و عراق
  • ایجاد منطقه آزاد تجاری برای تجار افغانستانی در چابهار
  • امضای یادداشت تفاهم چهارجانبه بین عراق، ترکیه، قطر و امارات
  • برگزیده شدن دو اثر ایرانی در جشنواره فیلم کودکان هند
  • نمایشگاه خوشنویسی سپهر سهراب + فیلم
  • برای تعامل جهان با طالبان در تلاش می‌کنیم
  • ایجاد ساختار مشترک کابل و اسلام آباد برای بازگشت مهاجرین افغانستانی