Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- جانشین فرمانده قرارگاه سازندگی آبادانی سپاه استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح‌های آبرسانی در نقاط مختلف استان گفت: آبرسانی به نقاط کم‌برخوردار استان بوشهر در اولویت برنامه‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان بوشهر قرار دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سرهنگ پیمان ﺭﺍﯾﺎﻧﯽ ظهر امروز در نشست با مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه محرومیت‌زدایی و رسیدگی به مطالبات ضروری مردم در اولویت برنامه‌های سپاه قرار دارد اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌ها در بخش‌های گوناگون برای محرومیت‌زدایی مورد توجه قرار دارد و در این راستا طرح‌هایی تدوین و اعتبارات لازم مصوب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرا طرح‌های محرومیت‌زدایی در 3 دهستان محروم استان بوشهر خاطر نشان کرد: در این راستا طرح‌های آبرسانی در  روستاهای 3 دهستان شامل دهستان‌های ساحلی بوالخیر تنگستان، کبگان دشتی و پیشکوه دهرود شهرستان دشتستان با مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اجرا شده است.

جانشین فرمانده قرارگاه سازندگی آبادانی سپاه استان بوشهر با بیان اینکه طرح‌های آبرسانی در بخش‌‌های شرب، کشاورزی و دام مورد توجه قرار دارد افزود: در این راستا حفر و تجهیز چاه آب، نوسازی و بازسازی شبکه آبرسانی و و ساخت مخزن ذخیره آب مورد توجه ویژه در روستاهای محروم قرار دارد.

رایانی هدف تشکیل قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه توجه به محرومیت‌زدایی دانست و بیان کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تاکنون فعالیت‌های مختلف برای محرومیت‌زدایی و تحقق مطالبات مردم در روستاها و شهرها انجام داده است.

عقب‌افتادگی در اجرا طرح‌های آبرسانی شرایط خاصی در استان ایجاد کرده است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر هم با قدردانی از تلاش‌های سپاه امام صادق (ع) در اجرا طرح‌های محرومیت‌زدایی اظهار داشت: خدمات صادقانه و ارزشمند سپاه در توسعه زیرساخت‌ها و محرومیت‌زدایی قابل توجه است که خدمات آنان مورد رضایت مردم و مسئولان قرار دارد.

عبدالحمید حمزه‌پور خدمات قرارگاه سازندگی آبادانی سپاه استان بوشهر را مورد ستایش قرار داد و بیان کرد: این نهاد طرح‌های مهم آبرسانی در روستاهای محروم در شرایط سخت اجرا کرده که مورد رضایت مردم قرار دارد.

وی با بیان اینکه عقب‌افتادگی در اجرا طرح‌های آبرسانی در شهرها و روستاها شرایط خاصی در استان ایجاد کرده است تصریح کرد: هنر چند فعالیت و طرح‌های مهم و قابل توجهی اجرا شده ولی نیاز به مشارکت خیران در این حوزه است چراکه اعتبارات دولتی به تنهایی پاسخگو نیست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر خدمات و فعالیت‌های قرارگاه سازندگی آبادانی سپاه استان بوشهر را بسیار تاثیرگذار دانست و تصریح کرد: کاهش بارش باران و ادامه خشکسالی در شرایط کرونایی مشکلات تأمین آب را افزایش داده که تلاش شبانه‌روزی کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در این عرصه ستودنی است.

تأمین آب آشامیدنی مهمترین مطالبه مردم استان بوشهر استنماینده مردم دشتستان در مجلس: بی‌‌آبی معضل اصلی مردم دشتستان استپروژه‌های آب‌شیرین‌کن با حجم 102 هزار مترمکعب در استان بوشهر وارد مدار تولید می‌شود

حمزه‌پور از مشارکت بنیاد برکت برای اجرا طرح‌های آبرسانی خبر داد و تصریح کرد: سال گذشته این نهاد 3 میلیارد تومان در اجرا طرح‌های آبرسانی به استان بوشهر پرداخت کرد که نقش مهم و تاثیرگذاری در تسریع اجرا پروژه‌ها داشته است.

وی با بیان اینکه امسال بنیاد برکت برای ادامه مشارکت در اجرا آبرسانی به روستاها قرارداد منعقد کرده است خاطر نشان کرد: با مشارکت بنیاد برکت و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه طرح‌های مهم آبرسانی در نقاط محروم و کم‌برخوردار اجرا می‌شود که خدمات آنان درخور تحسین و قدردانی است.

در این نشست طرح‌های آبرسانی در نقاط روستایی محروم مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/190/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اجرا طرح های آبرسانی طرح های آبرسانی اجرا طرح محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۳۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح چهارشنبه در دیدار اعضای شورای عالی مدیریت مردمی فرهنگی بوشهر اظهار داشت: متأسفانه زیر ساخت‌های استان از منظر فرهنگی نبوده، بلکه زیرساخت‌هایی برای توسعه رفاه اجتماعی و گردشگری بوده است. بنابراین حسب آمایشی که وجود دارد مراکز و مکان‌هایی مشخص و طرحی با کمک مشاورین در کنار ساحل برنامه ریزی و تمامی زیر ساخت‌ها فراهم شود.

امام جمعه بوشهر بیان داشت: چادر زدن در عرض ساحل و پارک‌ها مشکل ساز است، بنابراین کمپ‌هایی با استانداردهای لازم برنامه ریزی شود که دارای امکانات باشد، لذا با توجه به فرصتی که تا پایان سال وجود این کار را از اکنون شروع شود تا زمان عید این امکانات آماده باشد.

وی در کنار هم بودن و قرارگاه بودن را به بسیار مهم عنوان کرد بیان داشت: کارها آسیب شناسی شود و بر اساس برنامه ریزی رفع آسیب صورت گیرد.

آیت الله صفایی بوشهری پیشنهاد تدوین تقویم برای قرارگاه مردمی فرهنگی با در نظر گرفتن مناسبت‌ها را مطرح کرد و عنوان داشت: این کار کمک می‌کند که کارها با برنامه ریزی و منسجم انجام شود.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر توجه به حوزه رسانه ابراز داشت: جنگ رسانه نیازمند دانش، سرعت عمل و دیپلماسی است که کار با رسانه به چه شکل انجام شود. فعالیت‌های خوبی در عرصه فرهنگی به ویژه در کنار ساحل انجام شده اما بازتاب رسانه‌ای نداشته است. همچنین رشد تحلیل گری و دیپلماسی رسانه‌ای باید صورت گیرد.

وی بر هم پوشانی و حمایت از یکدیگر تاکید کرد و ابراز داشت: این قرارگاه یک پیکر است و با حمایت از هم اجازه ندهید قرارگاه تضعیف شود.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به تشکیل قرارگاه عفاف و حجاب در استان بوشهر بیان داشت: همه باید به این قرارگاه کمک کنند، این قرارگاه‌ها باید چارچوب را حفظ کنند، و مسئولان پاسخگوی مطالبات باشند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر پیشنهاد داد: طومار و راهپیمایی در حمایت از عفاف و حجاب برنامه ریزی، طراحی و برگزار شود.

کد خبر 6087475

دیگر خبرها

  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود
  • دهمین نشست شورای راهبری برنامه ملی آبادیران برگزار شد
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • اتصال زیست‌بوم فناوری به عرصه آبادانی با «آبادیران»
  • برنامه‌های فرهنگی بر اساس برش استانی مهندسی فرهنگی اجرا شود
  • سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند
  • پیشرفت ۳۰ درصدی طرح اضطراری آبرسانی به شهر طبس