Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-23@07:39:09 GMT

خبرجدید درباره بازگشت بایدن به برجام

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۳۵۱۱

خبرجدید درباره بازگشت بایدن به برجام

مشاور امنیت ملی سابق آمریکا به بیان اظهاراتی در مورد برجام پرداخت. به گزارش پول نیوز، جان بولتون، مشاور امنیت ملی سابق آمریکا در مورد برجام گفت: تیم بایدن می‌خواهد کاری را که دولت اوباما انجام داد، دنبال کند آن‌ها فکر می‌کنند که ایران می‌تواند مانند یک کشور عادی رفتار کند این واقعاً یک خیال است آن هم یک خیال خطرناک.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه مدعی شد: آن‌ها در این مورد کاملاً اشتباه می‌کنند، آن‌ها نمی‌دانند که این توافق چقدر ناقص است و آن‌ها برجام را ابزاری می‌دانند که می‌تواند الگویی برای منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای در سراسر جهان باشد، این فوق‌العاده خطرناک است. اسرائیل این تهدید را می‌بیند. کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس آن تهدید را می‌بینند. اما تیم بایدن آن را نمی‌بیند.

مشاور امنیت ملی سابق آمریکا افزود: ترامپ برجام را پاره کرد؛ زیرا این توافق فقط سرعت رسیدن به آرزو‌های هسته‌ای ایران را کاهش داد، ولی آن را متوقف نکرد.

بولتون در ادامه اظهارات بی‌اساس خود مدعی شد: آن‌ها برای دستیابی به سلاح‌های هسته‌ای مصمم هستند و هر اقدامی که دولت بایدن برای بازگشت به این توافق انجام دهد، در واقع تسلیم ایران شده است. این اقدام دوستان ما را در خاورمیانه و در سراسر جهان در معرض تهدید ایران قرار خواهد داد.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: برجام تحریم های آمریکا توافق هسته ای آمریکا پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۳۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها راه بازگشت امنیت به منطقه توقف جنایات صهیونیست‌ها درغزه است

به گزارش خبرگزاری مهر، سید بدر بن حمد البوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان آخرین تحولات منطقه را مورد بررسی قرار داد.

وزیر خارجه سلطنت عمان در این تماس با محکوم کردن اقدام‌های بی ثبات کننده رژیم صهیونیستی در منطقه تاکید کرد تنها راه بازگشت امنیت به منطقه توقف جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه است.

امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این گفتگوی تلفنی از مواضع قوی سلطنت عمان در خصوص تحولات اخیر در منطقه تشکر و قدردانی کرد.

وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و عمان همچنین تحولات اخیر در نوار غزه را مورد بررسی قرار داده و بر ضرورت تلاش‌های بین‌المللی برای خاتمه دادن به جنایات رژیم صهیونیستی، آتش بس فوری و ارسال کمک‌های انسانی برای مردم غزه تاکید کردند.

کد خبر 6083854 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • گروسی : ایران چند هفته با در اختیار داشتن اورانیوم غنی شده کافی برای ساختن بمب اتم فاصله دارد نه چند ماه
  • گروسی: ایران باید بیشتر با آژانس همکاری کند/ قصد دارم به زودی به ایران بروم
  • ایران با ساخت بمب اتم "چند هفته، نه چند ماه" فاصله دارد
  • گروسی: ایران چند هفته با در اختیار داشتن اورانیوم غنی‌شده کافی برای ساختن بمب اتم فاصله دارد
  • دیدار نخست وزیر قطر با مشاور امنیت ملی امارات در دوحه
  • دسترسی به اطلاعات شهروندان آمریکایی قانونی می‌شود
  • وزیر خارجه عمان: تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، توقف جنایات رژیم صهیونیستی است
  • تنها راه بازگشت امنیت به منطقه توقف جنایات صهیونیست‌ها درغزه است
  • دسترسی به اطلاعات شهروندان آمریکایی قانونی می شود
  • ادعای یک نشریه انگلیسی: بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است