Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود خواست‌خدایی سرپرست فرودگاه آبادان پیش از ظهر امروز در حاشیه تشریح برنامه‌های این فرودگاه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های این فرودگاه در سال ۱۴۰۰ می‌توان به افزایش فضای ساختمان اداری با استفاده از ترمینال مقاوم‌سازی شده  توسط بودجه استانی، احیای کانال تأسیساتی بین اتاق نگهبانی و ساختمان اداری، ساخت دیوار حفاظتی جدید به طول ۵۰۰ متر و تدوین طرح جامع فرودگاه اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از برنامه‌ریزی برای احیای جاده دسترسی سوخت‌گیری به بلوار و بازسازی و بهسازی آن خبر داد و افزود: ساخت مرکز سوخت‌گیری هوایی بین‌المللی پروازهای عبوری به تصویب کمیته پژوهش و تحقیقات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران رسیده و امسال محقق می‌شود. همچنین برای جابه‌جایی ترانزیت و درزبندی کردن ترمینال قدیم برای جلوگیری از هدررفت انرژی برنامه ریزی کرده‌ایم.

سرپرست فرودگاه آبادان تصریح کرد: سال ۹۹ ترمینال جدید فرودگاه آبادان به مساحت هفت هزار و ۵۰۰ مترمربع با حضور معاون اول رییس جمهور و مقامات کشوری و استانی تحویل موقت شد. همچنین فاز اول بهسازی ترمینال قدیم توسط مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با حضور مقام‌های استانی به بهره‌برداری رسید.

خواست‌خدایی یادآور شد: سال گذشته ضمن ترمیم بخشی از دیوار حفاظتی اطراف فرودگاه با مساحت ۲۰۶ متر در ۳۰ متر، دیوار پیرامونی و اتاق حراست ساختمان اداری احداث شد.

وی خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از پایگاه بسیج فرودگاه آبادان به نام شهید ابوالمهدی المهندس با حضور مقامات استانی و معاون شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نیز صورت گرفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سوخت گیری هوایی ساخت دیوار سرپرست فرودگاه آبادان فرودگاه آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۳۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۵۰ درصدی نرخ بازگشت پروازها در ایام نوروز به دلیل نقص فنی

تین نیوز

مدیرکل بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری گفت: علاوه بر کاهش نرخ حوادث هوایی در نوروز امسال نسبت به نوروز سال گذشته، نرخ بازگشت پروازها به دلیل نقص فنی نیز بیش از ۵۰ درصد کاهش داشته است.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، رضایی فر در بازدیدی سرزده از خدمات فرودگاهی در محل پارک هواپیماهای فرودگاه مهرآباد، ضمن دیدار با مسوولان ایمنی و خدمات زمینی فرودگاه از اقدامات پیشگیرانه آنان برای جلوگیری از حوادث در شرایط آب و هوایی خاص ایام نوروزی تقدیر کرد.

وی گفت: با وجود حجم زیاد پروازهای نوروزی شاهد حادثه ای نبوده ایم و تلاش پرسنل زمینی فرودگاه ها در این ایام قابل تقدیر است.

مدیرکل بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: علاوه بر کاهش نرخ حوادث هوایی در مقایسه با ایام نوروز سال قبل، نرخ بازگشت پروازها بدلیل نقص فنی نیز بیش از ۵۰ درصد کاهش داشته است. وی اضافه کرد: بیشتر بازگشت پروازها به دلیل شرایط خاص آب و هوایی مقاصد پرواز یا نقص فنی بوده که با حفظ ایمنی پروازها، هواپیماها به مبدا خود بازگشته اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • پرواز اورژانس هوایی برای انتقال مصدوم قطع از مراغه
  • پرواز اورژانس هوایی برای انتقال مصدوم از مراغه
  • کاهش ۵۰ درصدی نرخ بازگشت پروازها در ایام نوروز به دلیل نقص فنی
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه
  • معرفی فرودگاه دبی
  • فرودگاه کیش، سومین فرودگاه پر تردد در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • حضور فعال حوزویان و استقبال مردم در نمایشگاه قرآن