Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سمیه محمدی در پاسخ به این پرسش که دارندگان سهام عدالت کدام شهرها نمی‌توانند کارت اعتباری به پشتوانه سهام عدالت دریافت کنند؟ بیان کرد: نمادهای سرمایه گذاری استانی که تاکنون در تابلوی بورس قیمت گذاری نشده‌اند، فعلا نمی‌توانند کارت اعتباری و تسهیلاتی به پشتوانه سهام عدالت خود دریافت کنند؛ چرا که هنوز ارزش آن‌ها مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: سهامدارانی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده‌اند و سهام دار شرکت‌های سرمایه گذاری استانی هستند پس از قابل معامله شدن نمادهای مذکور می‌توانند در بانک منتخب خود درخواست خود مبنی بر دریافت کارت اعتباری و تسهیلاتی به پشتوانه سهام عدالت را ثبت کنند.

محمدی افزود: اما در رابطه با سهامدارانی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند، حتی اگر یک سهم از سبد سهام عدالت خود را به فروش رسانده باشند، نمی‌توانند این تسهیلات را دریافت کنند.

مسئول کارت‌های اعتباری سهام عدالت در شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه گفت: چند استان وجود دارند که تا زمانی که نمادهای مذکورشان قابل معامله نیستند، به سهامداران عدالت این استان‌ها تسهیلاتی تعلق نمی‌گیرد، چرا که تا کنون بخشی از کارهای قانونی و روال اداری خود را کامل نکرده‌اند.

محمدی بیان کرد: سهامداران با مراجعه به سایت http://www.tsetmc.com/ می‌توانند از آخرین وضعیت معاملات شرکت‌های سرمایه گذاری استانی مطلع شوند.

بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته از نرم افزار یکی از بانک‌های عامل پرداخت تسهیلات سهام عدالت، مشخص شد که در حال حاضر به سهامداران ساکن در چهار استان تهران، البرز، قزوین و هرمزگان کارت اعتباری و تسهیلاتی به پشتوانه سهام عدالت تعلق نمی‌گیرد.

کد خبر 609710 برچسب‌ها سهام عدالت بورس - فرا بورس بانک - کارت اعتباری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سهام عدالت بورس فرا بورس بانک کارت اعتباری پشتوانه سهام عدالت کارت اعتباری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۳۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت

سعید صادقی مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان تهران در نشست خبری  گفت: در حال حاضر برای ۷۰۰ واحد صنعتی غیر فعال یا زیر ظرفیت تولید پروژه عارضه یابی و بهبود تعریف شد. 

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان تهران با اشاره به حمایت دولت سیزدهم در راستای احیای واحدها و بنگاه های اقتصادی گفت: در زمان شروع دولت سیزدهم نزدیک به ۳۳ درصد از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور غیرفعال یا زیر ظرفیت بودند.

صادقی اضافه کرد: با همت دولت، چهار هزار تولیدی واحد به چرخه صنعت و تولید بازگشتند.

به گفته او،شهرک های صنعتی سال گذشته رتبه اول در صدور ضمانت‌نامه در شهرک‌های صنعتی کشور را کسب کرد.

صادقی با اشاره به حمایت از توسعه واحدهای صنعتی، گفت: به توسعه صنایع کوچک از طریق تضمین حداکثر ۱۰۰درصد تسهیلات اعطایی بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری کمک می‌شود.

صادقی گفت: در راستای کمک به حفظ اشتغال و احیای واحدهای تولیدی راکد، تسهیلات و کمک های فنی اعتباری در قالب سرمایه در گردش و ثابت پرداخت می گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • اتصال سرویس کارت‌های اعتباری ایران و روسیه/ مسکو از تجربه دهه‌ها مقاومت ایران در برابر تحریم بهره می گیرد
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی به زودی به ایران می‌آیند
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • ایران به زودی به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه می‌پیوندد
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • اسلامی: کسانی که در دور اول انتخابات مجلس رای ندادند در دور دوم می‌توانند رای دهند