Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان گفت: ۲۰ زندانی ایرانی در مرحله بیست و هشتم اجرای موافقتنامه انتقال محکومین فی‌مابین دولت‌های جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در نقطه صفر مرزی آستارا به میهن انتقال یافتند.

خبرگزاری میزان - «سید عباس موسوی» در گفت‌وگویی از انتقال تعدادی از زندانیان ایرانی به داخل کشور خبر داد و گفت: با پیگیری سفارت جمهوری اسلامی ایران و مساعدت مقامات جمهوری آذربایجان و همکاری مقامات قضایی کشورمان، امروز چهارشنبه دوم تیرماه ۱۴۰۰ تعداد ۲۰ زندانی ایرانی در مرحله بیست و هشتم اجرای موافقتنامه انتقال محکومین فی‌مابین دولت‌های جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در نقطه صفر مرزی آستارا به میهن انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان اضافه کرد: ۹ تن از این زندانیان از بانوان هستند که با انتقال آنان تنها ۳ بانوی ایرانی در زندان باقی ماندند که تلاش برای انتقال آنان در مراحل بعد ادامه خواهد یافت.

وی خاطر نشان کرد: حدود ۲۰۰ زندانی ایرانی دیگر در جمهوری آذربایجان عمدتا به جرم حمل مواد مخدر یا ورود غیر مجاز وجود دارند که تلاش خواهیم کرد زمینه تخفیف مجازات، عفو یا انتقال آنان را به مناسبت‌های مختلف فراهم کنیم.

 

بیشتر بخوانید: انتقال ۲۰ زندانی ایرانی در جمهوری آذربایجان به ایران

 

انتهای پیام/

برچسب ها: جمهوری آذربایجان ایران انتقال محکومین

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جمهوری آذربایجان ایران انتقال محکومین جمهوری آذربایجان جمهوری اسلامی ایران ۲۰ زندانی ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۳۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  جعفر ذوالفقاری در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان میاندوآب اظهار کرد: نگاه جمهوری اسلامی به مقوله مواد مخدر با کل دوران متفاوت است.

وی افزود: به برکت نگاه بلند جمهوری اسلامی مبارزه با مواد مخدر یک تکلیف عمومی بوده و تقدیم چهار هزار شهید در حوزه مبارزه با مواد مخدر گواه این ادعا است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی گفت: جمهوری اسلامی به دنبال احیای انسان‌هاست و حلقه آخر در زنجیره مبارزه با مواد مخدر مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال است.

ذوالفقاری با اشاره به حمایت دولت در خصوص ایجاد اشتغال تصریح کرد: این مقوله در نظام مقدس جمهوری اسلامی به صورت هدفمند و استاندارد در حال اجرا است.

 

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۳ تلاش مضاعفی برای توسعه فضای مسقف و استانداردسازی ایستگاه‌های ترک اعتیاد برای احیای افراد مبتلا به اعتیاد انجام خواهد شد تا این کمبود برطرف شود.

 

دیگر خبرها

  • سفارت ایران در پاریس فرد مهاجم را بخشید | این هموطن ایرانی تحت القائات فضای ایران هراسی بود
  • چشم‌پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله‌کننده به بخش کنسولی
  • توان فنی - مهندسی ایران در جهان شناخته شده است
  • بدون دانش ایرانیان اجرای طرح بزرگ «اومااویا» غیرممکن بود
  • پروژه‌های بزرگ برق‌ آبی را در۲۰ کشور اجرایی می‌کنیم | انتقال دانش ایرانی به سریلانکا
  • رئیسی: پروژه‌های بزرگ برق‌ آبی را در۲۰ کشور اجرایی می‌کنیم/ انتقال دانش ایرانی به سریلانکا
  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است
  • استقبال ایران از توافق مرزی آذربایجان و ارمنستان
  • ایران به توافقات انجام شده بین آذربایجان و جمهوری ارمنستان احترام می‌گذارد