Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@14:48:04 GMT

شهرداری هگمتانه در یک قدمی تاریخ‌ سازی

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۳۷۵۰

شهرداری هگمتانه در یک قدمی تاریخ‌ سازی

خبرگزاری مهر-گروه استان‌ها: یکی از دلایل موفقیت تیم فوتبال شهرداری همدان قانونمند بودن و ساختار مدیریتی آن است و افرادی که خارج از این ساختار هستند نمی‌توانند تصمیمات لحظه‌ای برای آن بگیرند همچنین شهرداری را می‌توان یکی از بی حاشیه ترین تیم در فوتبال کشور دانست.

در این فصل نیز با رویکرد درست شکل گرفته، یکی از مربیان کارکشته و با تجربه فوتبال همدان که آخرین موفقیت فوتبال همدان نیز در سال ۹۱ با سرمربیگری وی رقم خورده بود به عنوان سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا طلایی‌منش را می‌توان با قطعیت بهترین مربی همدان دانست، مربی‌ای که سابقه صعود به لیگ دسته اول را با تیم فوتبال الوند که تاریخ آن نیز به شهرداری همدان بازمی‌گردد در کارنامه دارد.

طلایی‌منش همواره در دوران مربیگری خود ثابت کرده که اعتماد و علاقه زیادی در به کارگیری از بازیکنان بومی دارد و با توجه به اینکه تیم فوتبال شهرداری همدان نیز پرچمدار بومی‌گرایی در فوتبال همدان نیز است، بستر مناسبی برای این مربی فراهم شد.

بیش از ۸۰ درصد بازیکنان تیم فوتبال شهرداری همدان را بازیکنان بومی در این فصل تشکیل داده‌اند همچنین کادر طلایی‌منش تشکیل شده از مجید بیگم‌جانی، مصطفی کاشی، حمید یادگاری و محمد بیات بوده که صد در صد این کادر نیز از ظرفیت همدان بسته شد.

در کادر اجرایی تیم فوتبال شهرداری همدان مجتبی وثوقی‌مهر به عنوان سرپرست، فرهاد سلطانی پزشکیار، علی سماوات تدارکات و محمدرضا بهرامی‌صفت از ورزشی‌نویسان باتجربه همدان به عنوان مدیررسانه‌ای شهرداری همدان تشکیل شد.

پیش از آغاز فصل به دلیل شیوع گسترده کرونا در کشور بازیکنان تیم فوتبال شهرداری همدان با انجام تست کرونا به اردو آماده‌سازی ۳۰ روزه‌ای در دانشگاه آزاد اسلامی شهر همدان رفتند.

بسته بودن دانشگاه به دلیل کرونا و امکانات چمن، سالن، خوابگاه و غذاخوری دانشگاه آزاد اسلامی همدان بستر مناسبی را برای آماده‌سازی این تیم فراهم کرد.

در حالی که در همدان تمام نگاه‌ها به تیم مهدی پاشازاده و پاس بود، شهرداریچی‌های هگمتانه در کمال آرامش و بدون حاشیه باقدرت خود را برای لیگ دسته دوم فوتبال کشور آماده می‌کردند.

با انجام قرعه‌کشی لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان با تیم‌های قدرتمند و صاحب نامی نظیر سپیدرود رشت، مس‌نوین کرمان، علم و ادب تبریز، ویستا توربین تهران، ملی حفاری اهواز، فولاد نوین اهواز، ایرانجوان بوشهر، امید گناوه، آوالان کامیاران، نفت و گاز گچساران، محتشم تبریز و اسپاد تهران هم گروه شد.

به عقیده تمام کارشناسان فوتبالی، گروه تیم فوتبال شهرداری همدان نسبت به گروه دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور سخت‌تر بود.

شهرداریچی‌ها در هفته نخست به بندرعباس سفر کردند و برابر حریف هم نام خود شهرداری بندرعباس با یک گل به پیروزی رسیدند تا گام نخست را محکم بردارند.

در هفته دوم تیم فوتبال شهرداری همدان برابر مس نوین کرمان با بدشانسی در دقایق پایانی به تساوی یک بر یک رسید اما بلافاصله در هفته سوم با شکست ۲ بر صفر تیم فوتبال نفت و گاز در گچساران این تساوی خانگی را جبران کرد.

تیم فوتبال شهرداری همدان در نیم فصل نخست از نظر کسب امتیازات بیرون از خانه به عنوان بهترین تیم شناخته شد این تیم در خارج از همدان در نیم فصل نخست موفق شد، شهرداری بندرعباس، نفت و گاز گچساران، امید گناوه و سپیدرود رشت را شکست دهد و برابر ملی حفاری اهواز، ایرانجوان بوشهر نیز به تساوی رضایت داد و تنها شکست خارج از خانه این تیم برابر فولاد نوین اهواز رقم خورد.

در همدان نیز برابر مس نوین کرمان، اسپاد تهران، ویستاتوربین تهران متوقف شد و تیم‌های آوالان کامیاران، محتشم تبریز و علم و ادب تبریز را شکست داد.

شهرداریچی‌ها در نیم فصل نخست با ۷ پیروزی، ۵ تساوی و تنها یک شکست قهرمانی نیم فصل را از آن خود کردند.

در نیم فصل دوم در حالی که تیم‌های سپیدرود رشت، مس نوین کرمان، ویستاتوربین تهران، علم و ادب تبریز خریدهای گران قیمتی انجام دادند و توانستند به خوبی تیم خود را تقویت کنند اما رضا طلایی‌منش تنها موفق شد یک بازیکن امیرمحمد نسایی را به ترکیب خود اضافه کند.

شاگردان رضا طلایی‌منش نیم فصل دوم را طوفانی آغاز کردند و در هفته نخست دور برگشت با ۳ گل شهرداری بندرعباس را شکست دادند تا قدم اول را باز هم محکم بردارند.

اما در دیدار هفته پانزدهم و دومین دیدار دور برگشت تیم فوتبال شهرداری همدان در یک دیدار ناجوانمردانه که داور ۲ بازیکن شهرداری همدان را اخراج کرد و گل سالم این تیم را نیز مردود اعلام کرد با یک گل در کرمان برابر مس نوین شکست خورد.

این شکست باعث شد تیم فوتبال شهرداری همدان صدر جدول را از دست بدهد اما در هفته شانزدهم تیم فوتبال شهرداری همدان در همدان با شکست نفت و گاز گچساران دوباره به صدر جدول گروه الف لیگ دسته دوم بازگشت.

در دیدار هفته هفدهم تیم فوتبال شهرداری همدان برابر اسپاد تهران متوقف شد و تلخ‌تر از نتیجه پاره شدن رباط صلیبی ساسان جعفری‌کیا مدافع ارزشمند تیم فوتبال شهرداری همدان بود که تا پایان فصل مسابقات را از دست داد.

اما در حالی که همه تصور می‌کردند تیم فوتبال شهرداری همدان در همدان دیدار آسانی برابر ایرانجوان بوشهر دارد در یک دیدار عجیب تیم فوتبال شهرداری همدان با نتیجه ۲ بر یک که در آن یک پنالتی هم از دست داد برای نخستین بار در ۱۸ هفته گذشته در همدان شکست خورد.

این شکست درس بزرگ و شوک سنگینی برای شاگردان رضا طلایی‌منش بود تا هیچ تیمی را دست کم نگیرند.

در هفته نوزدهم تیم فوتبال شهرداری همدان با گل آرمین طلایی‌منش در تبریز از شکست برابر تیم فوتبال محتشم گریخت.

اما بعد از این دیدار شاگردان رضا طلایی‌منش باز هم نتایج درخشان و فوق‌العاده خود را کسب کردند و توانستند ۴ پیروزی پیاپی را کسب کنند.

تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته بیستم در همدان فولادنوین اهواز را شکست داد، هفته بیست و یکم با نتیجه یک بر صفر در کامیاران تیم فوتبال آوالان را شکست داد و در ۲ هفته متوالی در همدان سپیدرود رشت و ملی حفاری اهواز را با شکست بدرقه کرد تا از ۴ هفته ۱۲ امتیاز را کسب کند.

کسب ۴ پیروزی متوالی باعث شد تا تیم فوتبال شهرداری همدان با تیم دوم و سوم جدول ویستاتوربین تهران و مس نوین کرمان ۸ امتیاز و علم و ادب تبریز تیم چهارم جدول ۹ امتیاز اختلاف ایجاد کند.

در حال حاضر تیم فوتبال شهرداری همدان با ۴۶ امتیاز در صدر جدول گروه الف لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد و تنها ۳ هفته تا پایان مسابقات باقی مانده و با کسب یک پیروزی دیگر در ۳ بازی آینده صعود خود را قطعی خواهد کرد.

تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته بیست و پنجم چهارشنبه ۲ تیر ماه ۱۴۰۰ در ورزشگاه غدیر تهران در یک دیدار حساس و سرنوشت‌ساز برای ۲ تیم، میهمان تیم دوم جدول ویستاتوربین تهران است.

در ۳ هفته پایانی با قدرت به میدان می‌رویم / به دنبال صعود مقتدرانه هستیم

رضا طلایی‌منش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به روند نتیجه‌گیری تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: بعد از باخت نیم فصل دوم برابر ایرانجوان بوشهر شوک بزرگی به تیم ما وارد شد و درس‌های خوبی از این شکست گرفتیم.

وی افزود: خوشبختانه در ۴ دیدار گذشته توانستیم فولاد نوین اهواز، آوالان کامیاران، سپیدرود رشت و ملی حفاری اهواز را شکست دهیم و ۱۲ امتیاز ممکن را کسب کنیم و در حال حاضر با ۸ امتیاز نسبت به تیم دوم جدول در صدر قرار داریم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه تیم یکدست و همدلی داریم، گفت: در طول مسابقات مصدومیت و محرومیت بازیکنان کمی ما را دچار مشکل کرد اما واقعاً بازیکنان جایگزین ثابت کردند که ما یک تیم هستیم.

طلایی‌منش خاطرنشان کرد: ساسان جعفری‌کیا مدافع ما به دلیل پارگی رباط صلیبی از هفته هفدهم ما را همراهی نکرده و تا پایان فصل هم این بازیکن را در اختیار نداریم همچنین مصدومیت ۴۰ روزه کاپیتان حسین کاظمی نیز در طول برای ما مشکل‌ساز بود اما با تمام این محرومیت و مصدومیت‌ها روند تیمی ما دچار کمترین مشکل شده است.

وی با اشاره به دیدار حساس و سرنوشت ساز شهرداری برابر ویستاتوربین تهران بیان کرد: این دیدار برای هر دو تیم سرنوشت‌ساز بوده و قطعاً برای پیروزی به میدان خواهیم رفت.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: در این دیدار امیر ابراهیم بیگی و ساسان جعفری‌کیا را به دلیل مصدومیت و حسین کاظمی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم اما با تمام قدرت برای کسب پیروزی تا پایان ۹۰ دقیقه خواهیم جنگید.

طلایی‌منش با تاکید بر اینکه هنوز هیچ چیز تمام نشده است، گفت: همچنان ۳ بازی و ۹ امتیاز باقی مانده و نمی‌توان گفت که صعودمان به لیگ دسته اول فوتبال کشور قطعی شده است.

وی افزود: در این ۳ دیدار باقی مانده هم با تمام قدرت و برای کسب تمام امتیازات به میدان خواهیم رفت تا مقتدرانه جواز صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به حمایت مسئولان بیان کرد: شهردار ورزش دوست همدان، مدیران شهرداری و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان تا این هفته با وضعیت اقتصادی موجود حمایت خوبی از تیم فوتبال شهرداری همدان داشته‌اند.

طلایی‌منش خاطرنشان کرد: از حمایت‌ها و تلاش‌های همه این مدیران سپاسگزار هستم.

در پایان گفتنی است؛ تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته بیست و پنجم لیگ دسته دوم فوتبال کشور چهارشنبه ۲ تیر ماه ۱۴۰۰ در ورزشگاه غدیر تهران میهمان تیم فوتبال ویستا توربین است.

این دیدار از ساعت ۲۰:۳۰ برگزار خواهد شد.

کد خبر 5241677

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری همدان هیئت فوتبال همدان رضا طلایی منش انتخابات 1400 ویروس کرونا مشارکت مردم در انتخابات شورای شهر کرمانشاه عکس استانها سیدابراهیم رئیسی نتایج شمارش آرا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا گرگان انتخابات دهه کرامت ایلام سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان تیم فوتبال شهرداری همدان تیم فوتبال شهرداری همدان لیگ دسته دوم فوتبال کشور ویستاتوربین تهران ایرانجوان بوشهر ملی حفاری اهواز علم و ادب تبریز مس نوین کرمان رضا طلایی منش سپیدرود رشت نوین اهواز نیم فصل همدان نیز نفت و گاز تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۳۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از ۵ سال باخت

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال زنان بارسلونا در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان زنان اروپا شامگاه شنبه در دیداری خانگی به مصاف چلسی رفت و با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد.

این دیدار اما از دو جهت برای طرفداران این تیم حائز اهمیت بود. نخست آنکه تیم زنان بارسلونا از سال ۱۳۹۷(۲۰۱۹) در هیچ دیدار خانگی شکست نخورده بود. این تیم در ژانویه ۲۰۱۹ (بهمن ۱۳۹۷) در دیدار برابر اسپورتینگ هوئلوا در لالیگا با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورده بود و پس از آن در ۱۲۳ دیدار خانگی و به مدت ۵ سال هرگز طعم شکست را نچشیده بود.

ضمن اینکه این تیم از آوریل ۲۰۱۹ (شهریور ۱۳۹۹) در تمام دیدارهایی که به میدان رفته است موفق به گلزنی شده بود و برای نخستین بار در دیدار با چلسی و پس از حدود ۱۹۰ بازی نتوانست در یکی دیدار گلزنی کند.

این تیم اسپانیایی در این فصل ۱۶۴ گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده است.

بارسلونا در فصل گذشته موفق شد رکوردی خارق العاده از خود به نمایش بگذارد و علاوه بر کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا موفق شد در ۴۴ بازی، ۴۲ برد و ۲ تساوی به دست بیاورد.

کد خبر 6084256

دیگر خبرها

  • طراوت باران بهاری در دیار هگمتانه
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • توسعه بخش‌ درمانی کلینیک امام حسن مجتبی(ع) همدان در هفته سلامت
  • بولونیا در یک قدمی اولین حضور تاریخ خود در لیگ قهرمانان اروپا
  • تاریخ سازی افغانستان در جام ملت های فوتسال آسیا
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا+ برنامه حذفی
  • شهرداری گرگان به یک قدمی فینال رسید
  • تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از پنج سال باخت
  • تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از ۵ سال باخت
  • تاریخ‌سازی منچسترسیتی با ثبت رکورد شکست‌ناپذیری