Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان رئیس سازمان  قضایی نیروهای مسلح استان زنجان گفت: پیشگیری از جرم اولویت اصلی سازمان قضایی نیروهای مسلح در استان است.

حسین غفران‌نیا پیش از ظهر امروز (دوم تیرماه) در نشست خبری که به مناسبت هفته قوه‌ قضاییه برگزار شد، اظهار کرد: این سازمان با هدف پیشگیری از جرایم نیروهای مسلح و نیز تقویت آن‌ها در مقابله با افراد خاطی و مجرمان این حوزه تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عمده جرایمی که نیروهای مسلح را تهدید می‌کند و سازمان قضایی آن ‌را در سرلوحه کارهای خود قرار داده است، مربوط به اختلاس، ارتشاء، تمرّد، فرار از خدمت، ایراد ضرب و جرح، لغو دستور و جعل اسناد است که در این راستا، پرونده‌های مربوط به جرایم نیروهای مسلح استان روند کاهشی دارد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان زنجان با اشاره به پائین بودن نرخ جرایم قضایی نیروهای مسلح در استان زنجان، تصریح کرد: عامل اصلی این کاهش، مذهبی بودن مردم شهر زنجان و نیز فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه سازمان قضایی استان است که توانسته گام‌های بزرگی در جهت کاهش میزان جرایم این بخش داشته باشد.

غفران‌نیا یادآور شد: در این رابطه سازمان قضایی استان، اقدام به برگزاری کلاس آموزشی در راستای پیشگیری از بروز جرایم و آشنایی نیروهای مسلح با جرایم خاص کرده است؛ چرا که این کلاس‌ها در سال گذشته عامل اصلی کاهش جرایم بود.

وی با اشاره به اینکه امنیت رکن اصلی توسعه یک جامعه است، اظهار کرد: همه‌ فعالیت‌های نظام در گرو امنیت است که توسط نیروهای مسلح انجام می‌شود، به همین خاطر سازمان قضایی تکلیف دارد با عمل به قانون و نگاهی مسئولانه، سلامت نیروهای مسلح را برای خدمت بهتر به نظام و مردم حفظ کند.

این مسئول با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم اولویت سازمان قضایی نیروهای مسلح استان است، عنوان کرد: آموزش‌ها از جمله حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع و آگاهی‌بخشی حقوقی و قانونی در سطح نیروهای مسلح استان انجام می‌شود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان زنجان، با تاکید بر اینکه همکاری و تعامل بسیار خوبی بین نیروهای مسلح و سازمان قضایی استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان به شدت و بدون تعارف با هرگونه جرائم در سطح نیروهای مسلح استان برخورد می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان سازمان قضایی نیروهای مسلح سازمان قضایی نیروهای مسلح قضایی نیروهای مسلح استان استان زنجان قضایی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۳۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویترین تسنیم شماره ۶۵۰/ «ماموریت انجام شد»

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار جمعی از فرماندهان عالی نیروهای مسلح: نیروهای مسلح چهره خوبی از توانایی‌ها و اقتدار خود و همچنین یک چهره ستودنی از ملت ایران به نمایش گذاشتند. - اخبار ویژه نامه‌ها -

هر روز بخشی از مهمترین اخبار و گزارش‌های تسنیم را در ویترین تسنیم ببینید: 

1- قدردانی رهبر انقلاب از عملکرد نیروهای مسلح در حوادث اخیر 

2- پشتیبانی اقتصاد ایران از تغییر راهبرد نظامی کشور 

3- آخرین جزئیات از فرایند "برقی‌سازی خودروها و موتورسیکلت‌ها" 

4- راهکار 6 بندی برای حل مسئله ارز/ گفتگو با حسین صمصامی 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسفند گذشته سرقت کاهش یافت/ سارقان عید امسال مرخصی نرفتند
  • کاهش آمار سرقت در اسفند سال گذشته
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات
  • با تشکیل سپند شاهد پیشرفت فناوری‌های نو و بدیع در نیروهای مسلح خواهیم بود
  • فیلم| توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نیروهای مسلح
  • ۷ مصوبه مهم مجلس برای فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی
  • توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نیروهای مسلح
  • توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نیروهای مسلح | باید به خدا اعتماد، توکل و حُسن ظن داشت + فیلم
  • سپند از امتیاز صنایع دفاعی و شرکت‌های دانش‌بنیان برخوردار می‌شود
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۰/ «ماموریت انجام شد»